Ryktebørsen

Jaqen Hghar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vi har ikke prøvd enda kjære deg.
Rart jeg har drept 4 adels da. 1 fra vixen og 3 fra en spiller som samarbeidet med vixen og som nå er internadlet. Men du har vel en unnskyldning for hvorfor dette ikke skal telle? haha, er bra dere har god kontroll på hva som skjer på v31 da
 

Trymyboiii

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
20
Det å sammenligne Kiss og nøb sine adlinger av hverandre nå er jo bullshit. Kiss hadde 2 spillere langt inne i "clusteret" til nøb, som vi eventuelt viste ville bli adla. Vi kan begynne å sammenligne krigstatestik når det faktisk blir litt aksjon mellom spillere som ikke er doomed inni en av stammene sine clustere. Også til jaquen kisen, de folka sente bare alt de hadde av tropper pga de skulle bli internadla, ingenting å skryte av :*
 

Coon

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Ikke det? Så hvorfor tok dere inn Huago som åpenbart var et forsøk på å få til noe på backlinen, stacket dem opp før han prøvde å adle spillere i NOOB? Er ikke det å "prøve"?

Du vil finne ut av når vi prøver, kjære.
 

Coon

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Rart jeg har drept 4 adels da. 1 fra vixen og 3 fra en spiller som samarbeidet med vixen og som nå er internadlet. Men du har vel en unnskyldning for hvorfor dette ikke skal telle? haha, er bra dere har god kontroll på hva som skjer på v31 da

Var et lusent tog og random nuke på 002 byen din.
Jo jeg har kontroll over at det har skjedd.
Var et fint forsøk på å satse på flaksen. Det var jo ingenting stort som kom din vei akkurat.

Hvis du synes det var tungt så får du bare vente å glede deg.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Det å sammenligne Kiss og nøb sine adlinger av hverandre nå er jo bullshit. Kiss hadde 2 spillere langt inne i "clusteret" til nøb, som vi eventuelt viste ville bli adla. Vi kan begynne å sammenligne krigstatestik når det faktisk blir litt aksjon mellom spillere som ikke er doomed inni en av stammene sine clustere. Også til jaquen kisen, de folka sente bare alt de hadde av tropper pga de skulle bli internadla, ingenting å skryte av :*

De 2(4) spillerne dere hadde inni vårt cluster ble stacket opp av dere og prøvde å adle oss, så nei det var ikke gitt at de ble adlet ned.
Noob kunne pr nå helt sikkert adlet noen byer i deres cluster og stacket dem tilstrekkelig til at dere ikke hadde kommet gjennom dem så veldig lett(feks 30k spyd og sverd og 3-4k tk med deffpala) og det at dere ikke gjorde det samme er faktisk dårlig innsats av dere og ikke oss.

Når det er sagt er det trolig at dere stacket andre steder da vi ga annen info til 07 om hvor vi skulle kjøre og som da har blitt lekket. Faktisk er det veldig tydelig siden scouts vi har på de byene viser at de er stacket betraktelig mere enn det Brasilianerene var.

Moralen? Slutt å bruke spioner, slutt å bruke unnskyldninger. Dette er et krigsspill og da teller statsene faktisk.
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
De 2(4) spillerne dere hadde inni vårt cluster ble stacket opp av dere og prøvde å adle oss, så nei det var ikke gitt at de ble adlet ned.
Noob kunne pr nå helt sikkert adlet noen byer i deres cluster og stacket dem tilstrekkelig til at dere ikke hadde kommet gjennom dem så veldig lett(feks 30k spyd og sverd og 3-4k tk med deffpala) og det at dere ikke gjorde det samme er faktisk dårlig innsats av dere og ikke oss.

Når det er sagt er det trolig at dere stacket andre steder da vi ga annen info til 07 om hvor vi skulle kjøre og som da har blitt lekket. Faktisk er det veldig tydelig siden scouts vi har på de byene viser at de er stacket betraktelig mere enn det Brasilianerene var.

Moralen? Slutt å bruke spioner, slutt å bruke unnskyldninger. Dette er et krigsspill og da teller statsene faktisk.
ken e du egentlig?
 

Jehovas Vitner

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Du vil finne ut av når vi prøver, kjære.

Toging midt på natten er jo å prøve, jeg snakker om Kiss, men du snakker nok bare for deg selv. Huago har prøvd å adle oss, og vi adlet han. Forskjellen var at vi snipet det, og han ble knust
 

Coon

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Toging midt på natten er jo å prøve, jeg snakker om Kiss, men du snakker nok bare for deg selv. Huago har prøvd å adle oss, og vi adlet han. Forskjellen var at vi snipet det, og han ble knust

Liker at du blir veldig provosert kjære ;)
Håper vi kan fortsette denne fine tonen mer.

Og, det å sende tog, hmm.. kanskje det er å prøve?
Men når jeg snakker om å prøve så er det ikke snakk om et lite tog her og der.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Gjør det veldig enkelt Fa Kua..

ODA
4 Real Slim Shady
9006_thumb
KISS 133.853
13 Kazuto Kirigaya
9062_thumb
NOOB 81.261

Så nytter ikke si det var enkle mål jeg valgte..

Det var mål jeg fysisk måtte fjerne fra kartet pga lokalisering. Ikke min feil de ikke var bedre.. Men NOK deff hadde de :p

Samt det er 7 L-Town adlinger, ikke 6, han ene bytta stamme etter jeg sendte første adels ;)

Men ja, jeg prøvde meg på en 8k by, uten hell, det har du sikkert hørt alt om?

-A
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Ryktes at jeg bare finner det helt outstanding, at folk går helt i spinn for å bevise hvor gode dem er. Gla jeg ikke er god, slipper all det mas med å bevise noe. Og Bobil...du er altid velkommen til å ta meg, men husk å gjøre det uten juks, du får vel til det???
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Takk, endelig noen som forstår snakket av en blomstrer.

-A
Ja, vet at du og dine liker blomster. Men helst den slags som sprer seg, og vokser i andres hager....det kaller jeg ugress, noen kaller dem tystere.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Gjør det veldig enkelt Fa Kua..

ODA
4 Real Slim Shady
9006_thumb
KISS 133.853
13 Kazuto Kirigaya
9062_thumb
NOOB 81.261

Så nytter ikke si det var enkle mål jeg valgte..

Det var mål jeg fysisk måtte fjerne fra kartet pga lokalisering. Ikke min feil de ikke var bedre.. Men NOK deff hadde de :p

Samt det er 7 L-Town adlinger, ikke 6, han ene bytta stamme etter jeg sendte første adels ;)

Men ja, jeg prøvde meg på en 8k by, uten hell, det har du sikkert hørt alt om?

-A


Nå skal du være forsiktig kjære bobil. Jeg snakket aldri om meg selv. Jeg snakket om din kritikk av coller som var helt idiotisk. Desverre liker noen å komme med statistikker og tall dratt ut av kontekst, men jeg kan presentere er mere helhetlig bilde som viser igjen at du er mye mindre dugelig enn du vil ha det til:

Vi ser på ODA pr by adlet, da dette er relevant utifra hvem som har fightet hardest for byene sine:
Per statsene dine hadde jeg 81k ODA med 6 adlete byer, dette gir:
ODA pr by på 13.5k

Du har derimot 10 byer adlet og 133k ODA, eller
ODA pr by på 13.3k.

Her ser vi en gjentakende trend hvor du ønsker å kritisere andre, også viser det seg at du faktisk ikke har bakgrunn for å gjøre det. Dette blir bare forværret dersom du tenker på at jeg har adlet en Gråby og en 100p spiller(med uhell, heh). Da vil jeg ha slaktet 81k tropper på 4 byadlinger! Dette gir meg en ODA pr by på over 20k, kan du varte opp med det samme?


Dette er egentlig ikke overraskende når du ser på at jeg har adlet utelukkende spillere som har ligget på topp 25, dersom vi ser bort ifra min første adling og min feilaktige adling av en spiller på 100poeng(dodget adels, byen hadde 23 i loj fordi noen andre holdt på med å adle den)
 

Regal

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Peace n love bois, peace n love :) Synes dere er like flinke alle sammen jeg ^^ Skal bli gøy når de skikkelige aksjonene starter :)
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Niko, suger litt å adle en 100poeng by :S

Der skal du ha min fulle forståelse at det er drit :S

Sikkert like enkelt å ta som innadlingen min ;)

-A
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Uansett hvordan du prøver å snu på det så dret du bare ut deg selv når du prøvde å kritisere ODAen min.

Kjører vi 133k/9 er du fortsatt ikke i nærheten av 20k/by.


Men det er bra du prøver å play it cool nå, kanskje du endelig skjønner at du ikke har prestert shit med din momentane bruker og ikke er i en posisjon til å kritisere andre.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Det å sitte og sammenligne adlinger man har gjort earlygame blir jo bare idiotisk uansett da. Alt kommer an på posisjonen, og pp bruk. Er det bare små spillere rundt seg så må man adle små spillere.Evt. kan man satse stort å sende tog langt vekk, men det er jo ofte rimelig idiotisk earlygame mtp. risk reward. Og en spiller som bruker pp early har også fult nuke mye tidligere en andre (ala Coller, Kreiz, Panda), så er klart at de kan adle fiender mye tidligere som vi så et eksempel av da Gutta erklærte krig mot NOOB og var borte fra kartet på under 12 timer. :)

Og ja, de som dere nylig adlet nede i sør var nesten dømt til døden. De kunne jo fort ha overlevd, men det ville vært pga. store feilvurderinger fra deres side om å ikke fjerne de tidlig nok.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Jeg er helt enig med det du sier Kreiz, jeg bare blir provosert når en spiller(Bobil) kritiserer andre for ting han ikke bare gjør selv, men faktisk gjør i større grad enn personen han kritiserer.
(Også prøver han å leke all mighty når han quoter ODA uten kontekst, da)
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Mtp at ranken din baserer seg på overbruk av premiumpoeng og ikke faktisk innsats ville jeg vært forsiktig med å skryte for mye av den.
 
Topp