Ryktebørsen

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Men jeg lurer nå veldig hvorfor Pandaen og kjære Toby ikke turte å sende mer. Kanskje fordi det... ikke gikk mer ? ^^

Også må jeg bare dele denne:
Giant Pandai dag klokken 05:10
Rykte? Jeg kjenner ingen av dere igjen. Jeg er orginalt fra tiden når PP bare var premiumkonto. Er alt for mye pay2win nå til dags. Jeg spilte med noen av de beste TW spillerne som har vert på NO gjennom tidene. Det som er nå... er litt trist.

Jeg har manuelt fåt oversikt over alle byene dine. Vær enkelt off tropp/ deff tropp. Har manuelt kjørt utregning på deff/off byene dine. Hvor mange tropper du kan rekrutere i timen. deff/off. Ress prod og angreps/forsvarskraft. Ser ikke lyst ut ass. Du trenger stemmen din sin hjelp."

-----------

Til info. Jeg også har spilt siden dagens lyst på .no. Også spilt med de beste på .no.
Og forresten det siste du skrev er bare tull. Æ tro ikkje på dæ. Spill for galleriet.

Og denne såklart:
Giant Pandai dag klokken 05:00
Bare å dodge nuksa og snipe. Det er kvartnuke adels som ble sendt. lykke til med å finne tropper til det.
----------

Jeg klarte visstnok å finne tropper. Suprise ?

Så denne også såklart:
Giant Pandai dag klokken 05:03
Vi har fått speidet alt, men for all del. Bruk deffet ditt du ;) Kan jo hende at det er det som er planen, men hvem vet?
-----

Det var forresten aldri planen din. Ditt spill funker ikke på meg.
Og det beste med dette ? Han tok ingen byer etter det. LL tok nå noen, men det handler om prioriteringer.

Og til slutt vil jeg presisere at alt det her er faktisk sant. Så dere kan ikke motsi meg, men kjenner jeg dere rett vil dere alltid finne noe å pirke på :)

Når Andy vil, vil Andy klare
 
Sist redigert:

tobbid99

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Men jeg lurer nå veldig hvorfor Pandaen og kjære Toby ikke turte å sende mer. Kanskje fordi det... ikke gikk mer ? ^^

Også må jeg bare dele denne:
Giant Panda i dag klokken 05:10
Rykte? Jeg kjenner ingen av dere igjen. Jeg er orginalt fra tiden når PP bare var premiumkonto. Er alt for mye pay2win nå til dags. Jeg spilte med noen av de beste TW spillerne som har vert på NO gjennom tidene. Det som er nå... er litt trist.

Jeg har manuelt fåt oversikt over alle byene dine. Vær enkelt off tropp/ deff tropp. Har manuelt kjørt utregning på deff/off byene dine. Hvor mange tropper du kan rekrutere i timen. deff/off. Ress prod og angreps/forsvarskraft. Ser ikke lyst ut ass. Du trenger stemmen din sin hjelp."

-----------

Til info. Jeg også har spilt siden dagens lyst på .no. Også spilt med de beste på .no.
Og forresten det siste du skrev er bare tull. Æ tro ikkje på dæ. Spill for galleriet.

Og denne såklart:
Giant Panda i dag klokken 05:00
Bare å dodge nuksa og snipe. Det er kvartnuke adels som ble sendt. lykke til med å finne tropper til det.
----------

Jeg klarte visstnok å finne tropper. Suprise ?

Så denne også såklart:
Giant Panda i dag klokken 05:03
Vi har fått speidet alt, men for all del. Bruk deffet ditt du ;) Kan jo hende at det er det som er planen, men hvem vet?
-----

Det var forresten aldri planen din. Ditt spill funker ikke på meg.
Og det beste med dette ? Han tok ingen byer etter det. LL tok nå noen, men det handler om prioriteringer.

Og til slutt vil jeg presisere at alt det her er faktisk sant. Så dere kan ikke motsi meg, men kjenner jeg dere rett vil dere alltid finne noe å pirke på :)

Når Andy vil, vil Andy klare

Kjørte på med siste toget, men løp inn i en stack. Det er litt vanskeligt å gå for flere byer uten adels:confused:
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Jeg ville i alle fall fortalt min dual at kontoen vår hadde vært mistenkt for spionasje etc etc. Men det gadd vel ikke du å fortelle han før du tok det opp i skypen for å skape kvalme? Merkelig hæ :)

Kan bekrefte at Sindre aldri har vært en spion. Selv i perioden nå når han har valgt å gå over til oss har han ikke gitt oss noe informasjon om dere. Jeg forstår meget godt at han og hans dual Jonas føler seg dårlig behandlet av deg, Reisverket og flere i stammen og valget ble som det ble.

Ryktes panisk tilstand i KISS leiren, hvor det eneste dem har å slenge på bordet er grining og tomme ord. Få fram agurken nå gutta og by opp til fest. For dette begynner å bli kjedelig!

PS: Kristian, regner med du løper med halen mellom beina igjen og "slutter" nå når det bytter imot. Samme som du alltid gjør. Eneste du er god for er internadling og backstabbing. PEACE OUT.
 
Sist redigert av en moderator:

Vivaldi

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Ryktes panisk tilstand i KISS leiren, hvor det eneste dem har å slenge på bordet er grining og tomme ord. Få fram kuken nå gutta og by opp til fest. For dette begynner å bli kjedelig!
Gi meg et eksempel, så skal du få svar.
Men å sitte med sånn cocky holdning uten noe poeng engang blir for dumt..
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Tja, å kicke chaos fra skype chatten uten grunn var vell kanskje en ting. Håkon var nok meget trofast imot KISS, men også han følte seg dårlig behandlet ved handlingene som er utført siste døgnet.
 

Vivaldi

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Håkon ga aldri noen tilbakemelding ang om han kom tilbake til stammen, tross gjentatte purringer.. hva mer forventer du at vi gjør?
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Kan bekrefte at Sindre aldri har vært en spion. Selv i perioden nå når han har valgt å gå over til oss har han ikke gitt oss noe informasjon om dere. Jeg forstår meget godt at han og hans dual Jonas føler seg dårlig behandlet av deg, Reisverket og flere i stammen og valget ble som det ble.

Ryktes panisk tilstand i KISS leiren, hvor det eneste dem har å slenge på bordet er grining og tomme ord. Få fram kuken nå gutta og by opp til fest. For dette begynner å bli kjedelig!

PS: Kristian, regner med du løper med halen mellom beina igjen og "slutter" nå når det bytter imot. Samme som du alltid gjør. Eneste du er god for er internadling og backstabbing. PEACE OUT.

Skjønner at du har vært pensjonert lenge når du tror det.
Jeg er vel typen som får motivasjon av sånt, og ikke søker meg over til fienden straks det bytter i mot som du gjorde på v5 ;)
 
Sist redigert:

Petrus

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
20
Man ser jo hvor interessert du virkelig var i å løse dette problemet. Obvious bare en dårlig unnskyldning for å backstabbe sin egen stamme. Ryktene sier jo at du gjør slikt straks du ikke får viljen din.

[10.07.2017 18:02:24] Reisverket: jeg synes du skal leave jeg.
[10.07.2017 18:02:49] Reisverket: når du ikke kan samarbeide og føler at alle er i mot deg, hvorfor skal du da fortsette?

Hmm, de gjorde vel egentlig det de fikk beskjed om av Reiserverket/Kreizverket :p
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Når man nekter å stille til nukecount i over en måned, nekter å stille med def, så ser jeg ikke helt nytten i den spilleren.

Her har du min samtale med han, denne gangen var det jeg som ikke ble koksur av holdningene hans:
Er det noen grunn til holdningene dine på skypen? Er langt i fra bare jeg som irriterer meg over det. Er faktisk viktig å vise respekt til folk der, og ikke komme med dritt mot de. Er sånn man skaper en god atmosfære i skypen og får en aktiv skypechat.
Skjønner heller ikke hvorfor du føler for å være frekk mot den ene som tar skikkelig tak i stammen for å få den på rett kjør. Sånne ting gjør bare folk demotivert.
Din mening er også noe vi gjerne vil høre, men viktig å tenkte over hvor og hvordan man tar ting opp.

Og nei, er ingen som vil ha deg ut av skypen, men flere har kommentert på priv de gangene du er frekk med folk der, som er langt i fra alltid men de gangene skjer. Greit å kødde men må gjøre det med måte.

Må si jeg faktisk fikk et skikkelig svar for en gangs skyld fra Sindre

Eg føla ikkje eg har vore spessielt frekk mot nokon, bortsett ifrå deg. Synd folk ikkje tør og sei ifrå til meg, så eg får skjerpa meg.


Håper dog ikke Sindre sier at han skal skjerpe seg til dere, for det betyr vist backstabbing.

-K
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Man ser jo hvor interessert du virkelig var i å løse dette problemet. Obvious bare en dårlig unnskyldning for å backstabbe sin egen stamme.
Når man nekter å stille til nukecount i over en måned, nekter å stille med def, så ser jeg ikke helt nytten i den spilleren.

Her har du min samtale med han, denne gangen var det jeg som ikke ble koksur av holdningene hans:


Må si jeg faktisk fikk et skikkelig svar for en gangs skyld fra Sindre




Håper dog ikke Sindre sier at han skal skjerpe seg til dere, for det betyr vist backstabbing.

-K


Espen fikk nuke counten min på 2 minutt :*
 

Petrus

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
20
Når man nekter å stille til nukecount i over en måned, nekter å stille med def, så ser jeg ikke helt nytten i den spilleren.

Her har du min samtale med han, denne gangen var det jeg som ikke ble koksur av holdningene hans:


Må si jeg faktisk fikk et skikkelig svar for en gangs skyld fra Sindre




Håper dog ikke Sindre sier at han skal skjerpe seg til dere, for det betyr vist backstabbing.

-K

Artig at du roper ut om backstabbing :p Vi har vel et par i stammen her som har fått samme behandling, men med en gang det går mot dere hyler og skriker dere. Dobbeltmoralsk deluxe
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Godt å høre! Håper du skjerper deg der og ikke oppfører deg likt som her - kjipt rykte å ha på seg av alle aktive .no spillere pdd..

Lucky luck beviste jo hva som skjer om man lar slik oppførsel passere.

Og hvem er "et par i stammen"?
 

Petrus

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
20
Godt å høre! Håper du skjerper deg der og ikke oppfører deg likt som her - kjipt rykte å ha på seg av alle aktive .no spillere pdd..

Lucky luck beviste jo hva som skjer om man lar slik oppførsel passere.

Og hvem er "et par i stammen"?

Du vet vel hvem dere plutselig kastet ut og adlet? La oss ta Aleks?
 

Petrus

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
20
Og forresten, hvor roper jeg ut om backstabbing?

Når man nekter å stille til nukecount i over en måned, nekter å stille med def, så ser jeg ikke helt nytten i den spilleren.

Her har du min samtale med han, denne gangen var det jeg som ikke ble koksur av holdningene hans:


Må si jeg faktisk fikk et skikkelig svar for en gangs skyld fra Sindre




Håper dog ikke Sindre sier at han skal skjerpe seg til dere, for det betyr vist backstabbing.


-K
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Godt å høre! Håper du skjerper deg der og ikke oppfører deg likt som her - kjipt rykte å ha på seg av alle aktive .no spillere pdd..

Lucky luck beviste jo hva som skjer om man lar slik oppførsel passere.

Og hvem er "et par i stammen"?

Altså, disclaimer, måten eg oppførte meg i KISS og mot deg og RV, e ikkje sånn eg oppføra vanligvis :) Eg var et rævhål mot deg og Rv med vilje :p
 
Topp