Ryktebørsen

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
En by har fått 100 lojalitet og du kaller den readling, lol :D dere har jo brukt flere dager på å stacke guten i ro og fred
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Ryktes at Kristian er ekspert på en ting! Å ta creed for andres arbeid. Oh wait, thats a fact son.
 

Petrus

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
20
En by har fått 100 lojalitet og du kaller den readling, lol :D dere har jo brukt flere dager på å stacke guten i ro og fred

Tror du virkelig det var pga. dine "skills" du fikk byen? Skal ikke gå inn på detaljer, men det var ren flaks, til og med meg i 2009 kunne klart det. Men du får ha troa, så ser vi videre hva som skjer :)
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Tror du virkelig det var pga. dine "skills" du fikk byen? Skal ikke gå inn på detaljer, men det var ren flaks, til og med meg i 2009 kunne klart det. Men du får ha troa, så ser vi videre hva som skjer :)
Du i 2009 er sikkert bedre en deg nå da, jeg håper i alle fall det for din del :)
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Nå begynner det å bli mye diskusjon her som i grunn er tiltak og bare frustrerende å lese. Har dere interne affærer sånn, foreslår jeg at dette tas evt. på PM? Skjønner ikke at RV ikke har reagert noe ennå, men poenget er vel at forumet skal være en positiv, humoristisk sak?
Vel, siden det bl a er undertegnede han er sint på, så blir det litt rart om jeg skal stanse han som moderator. Men er enig med deg i at det går i loop her nå, og at det må være utrolig kjedelig for alle å lese. Dersom det er ønskelig kan jeg be Strat ta en titt her og eventuelt sette ned foten om han synes det har gått over streken. :)
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Mye som skjedde inatt, men må si det var litt spesielt å få ca 40 adelsincs fra en og samme by :p
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Ryktes at frøken håkon er sinna, tante rød på besøk?

Nå må du ikke være så sint, lille gutt, han hadde til og med et smiletegn bak. Posten hans kunne forøvrig stått på faktabørsen, da den passer bedre der enn her :).

Morsomt hvor lite lojalitet betyr for folk.
 
Topp