Ryktebørsen

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
I og med at han har brukt to av sine siste poster på å angripe meg viser jo at guten er sinna.
Hvordan har dette med 07 noe med meg å gjøre, f.eks?
Skal sies at jeg forstår 07 sin avgjørelse når jeg har lest uttalelser fra UGRESS om at de bare bruker 07 og ikke har noen fremtidsplaner med de.
 

Petrus

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
20
I og med at han har brukt to av sine siste poster på å angripe meg viser jo at guten er sinna.
Hvordan har dette med 07 noe med meg å gjøre, f.eks?
Skal sies at jeg forstår 07 sin avgjørelse når jeg har lest uttalelser fra UGRESS om at de bare bruker 07 og ikke har noen fremtidsplaner med de.

Ryktes at jeg lurer ekstremt mye på hvilke uttalelser du appellerer til? Vi har ikke gjort annet enn å hjelpe med det vi kan, både stack og lojalitet. Fikk latterkrampe da jeg så at byene skulle "kompenseres" av dere i KISS. Hvor skal dere få disse byene fra, siden dere mister jo byer left, right and center ellers. Nei dette var meget spesielt av 07 ledelsen, dere hørte ikke engang med medlemmene deres.

Lykke til, dere blir absolutt å trenge det :)
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Jeg har lest uttalelser fra UGRESS om at de bare bruker 07 og ikke har noen fremtidsplaner med de.

Kilder er tingen, min kjære. Ikke det at du har for vane å stå for det du sier uansett, da.

For å komme med en litt Kreiz-lignende uttale: Det går rykter om at Kiss egentlig bare er en bybank for rv, som har tenkt å innadle hele kiss også bli med i ugress.(ser dere hvor troverdig jeg er uten kilder?)


Hvordan har dette med 07 noe med meg å gjøre, f.eks?

Nå er det faktisk din konto som sendte ut en PM til hele 07 og fortalte ditt og datt, i tillegg til at det på 07 sitt forum står svart på hvitt at det var Kreiz som tok kontakt med 07 den 19.07 for å få til noe, så du kan faktisk ikke fraskrive deg ansvaret her.

Til slutt vil jeg bare legge til at det sikkert kan oppstå komplikasjoner iom at det er flere på kontoen din, Kristian, mens bare en er på Forumkontoen. Faktum er likevel at du er ansvarlig for det som foregår på din konto, og at det er ganske hyklersk av deg å klage over backstabbs noen sider tilbake, før så å være med å planlegge en backstabbingen selv.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
I og med at han har brukt to av sine siste poster på å angripe meg viser jo at guten er sinna.
Hvordan har dette med 07 noe med meg å gjøre, f.eks?
Skal sies at jeg forstår 07 sin avgjørelse når jeg har lest uttalelser fra UGRESS om at de bare bruker 07 og ikke har noen fremtidsplaner med de.

Hvorvidt han er sint eller ikke får han ta stilling til, men at han ikke liker deg er vel nesten en selvfølge. Dere(vi) er vel tross alt fiender? Kreiz kontoen, sånn jeg har forstått det (ref meldinger), er med på planer og annet. Hver person representerer kontoen, enten det er 1 eller 20, så om du føler deg truffet så er det jo bare og få dualene dine ut av ledelsen. Easy peasy!

Jeg forstår ikke avgjørelsen, og meninger innad i 07 er ganske splitta på grunn av manglende informasjon fra deres egen ledelse. Om folk føler seg urettferdig behandlet, hvorfor har det ikke blitt sagt noe, eller tatt opp? Jeg har ikke sett noe til det. Samme kan sies om fremtidsplaner, det har aldri vært et tema. Hvis folk i 07 var opprørt over dette, hvorfor ble ikke ledelsen i UGRESS kontaktet for å finne en løsning på det? Har skjønt at folk i KISS har rørt i grøten og fått fremstilt at det eneste som skjer med de om UGRESS vinner, er at de skal adles ned. Si meg, om kontoene i 07 merges inn i KISS sine ved slutt(om dere vinner), hva er den egentlige forskjellen der? For meg så virker det som et helt utrolig dårlig tilbud som enkeltpersoner i 07 har takket ja til, uten at medlemsmassen deres er informert, eller har fått mulighet til å delta i samtaler om.

Er det riktig at èn til to, kanskje 3, skal bestemme over en hel stamme med at; "Jaja, siden vi ikke har spørt om mer definerte planer med UGRESS angående avslutning på verden 31, så velger i heller, på vegne av resten i stammen på hele 19 spillere, at vi skal dolke vår alliert i ryggen, sånn at KISS kan adle oss ned ved slutten av V31 om vi vinner. Gjør vi ikke det blir vi adlet alikevel".
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Jeg må også påstå at jeg ikke forstår hvordan Kiss kan love å hjelpe 07 på noen som helst måte. Dere klarte jo ikke deffe opp Skystoner, Grunnmuren og Speedy f.eks? Kv hjelpen der kan heller ikke ha vært så god.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Jeg må også påstå at jeg ikke forstår hvordan Kiss kan love å hjelpe 07 på noen som helst måte. Dere klarte jo ikke deffe opp Skystoner, Grunnmuren og Speedy f.eks? Kv hjelpen der kan heller ikke ha vært så god.

kanskje fordi du var med i stammen deres og vår, samla intel om de og så backstabba de på verst mulig tidspunkt? Du ville jo ha den lette seieren din ja, så derfor er det ikke en backstab i dine øyne.
 
Sist redigert:

Phelsior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
I og med at han har brukt to av sine siste poster på å angripe meg viser jo at guten er sinna.
Hvordan har dette med 07 noe med meg å gjøre, f.eks?
Skal sies at jeg forstår 07 sin avgjørelse når jeg har lest uttalelser fra UGRESS om at de bare bruker 07 og ikke har noen fremtidsplaner med de.

Nok nå Kristian. Skal du uttale deg om noe på dette nivået bør det faktisk ha rot i virkeligheten. Trodde du var bedre enn dette.
-Archer
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
På tide å fjerne HolyMother fra signaturen din, Kristian. Det navnet fortjener du ikke å ha der :)
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Nok nå Kristian. Skal du uttale deg om noe på dette nivået bør det faktisk ha rot i virkeligheten. Trodde du var bedre enn dette.
-Archer
Jeg gidder ikke bruke tiden min på båten på å bla opp igjennom skypesamtaler for å finne de quotene, har bedre ting å gjøre. Dere kan jo heller få de som sa de til å fortelle deg om det.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
o_O

Nei du kan i det minste komme med noe konstruktivt da Kristian, hver gang jeg leser noe her av deg nå så er d bare drittslenging :p

Har du ikke noen saftige rykter?
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Jeg gidder ikke bruke tiden min på båten på å bla opp igjennom skypesamtaler for å finne de quotene, har bedre ting å gjøre. Dere kan jo heller få de som sa de til å fortelle deg om det.

Trenger ikke bla, er jo bare å søke, tar maks 1min :)
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Ryktes at Kristian sin levetid i v31 nærmer seg drastisk en slutt. Skal bli deilig å adle din siste by :)
 

Phelsior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Skal gi mer motstand en du gjorde på v1 :p hørt litt historier derfra nå

Det har du ikke i deg. Sorry to say. Når det kommer til å spørre "de som har sagt" det, trenger jeg noe mer spesifikt enn det.

Ryktes at Kristian er typen som finner på rykter for oppmerksomhetens skyld.
 
Topp