Ryktebørsen

Fail

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Arrangerer backstab med noen i 07.
Griner om backstab på forumet.
Hykleri på høyt nivå.

Takk for meg.
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Folkens, skjerp dåkke litt, sjølv om Kristina e en arrogant overfladisk hykler, så har ho følelsa ho og.

Ha litt vett når dykk skriv

#NETTVETT
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Arrangerer backstab med noen i 07.
Griner om backstab på forumet.
Hykleri på høyt nivå.

Takk for meg.

Vet nå ikke at jeg har grinet over det akkurat, men du for nå tro det.

Men alltid kos det skjer mot dere nå også.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Han misforstod vel om det var Kreiz som konto eller forumkonto dere sikta til, da dere bytter veldig på det.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Er vel mer aktivitet nå en når dere backstabba? Lurer på ditt syn rundt "så er hele verden gal"

Nr 1: Det er alltid mer aktivitet når man har hykleri å påvise, da det er mye mer kontroversielt at noen som klager over backstabbing deltar i backstabbing selv, enn når noen randomly backstabber.
Ja, LL og Chaos backstabbet, men 07 backstabbet også, noe som ble initiatet av kreiz kontoen etter du(Kristian/Eier av ingamekonto) hadde klaget over backstabben i utrolige mengder på forum.

Nr 2: Det at Ugress har en større tilstedeværelse på forum burde du ha lagt merke til for lengst, og ikke være overrasket over da det ikke er vår skyld(Hint: Få med flere fra Kiss på forum da vel)
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Yo, får slenge meg på jeg da! Vet ikke hva dette handler om, vil ikke vite det, men nå er ihvertfall en til fra KISS her :D
Btw, ryktes at det vokser opp ugress i store mengder! På tide å få det bort snart?
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Utrolige mengder? Klager mest på grunnen chaos backstabbet.
Hadde vi sitti å fortalt dere at chaos ble adla bort straks verdenen var vunnet og han fikk tak i informasjonen, hadde jeg forstått hans grunn til å bytte side, dessverre var nok grunnen langt simplere en det.
 

Petrus

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
20
Yo, får slenge meg på jeg da! Vet ikke hva dette handler om, vil ikke vite det, men nå er ihvertfall en til fra KISS her :D
Btw, ryktes at det vokser opp ugress i store mengder! På tide å få det bort snart?

Tror han mente at vi vokser sinnsykt mye raskere enn dere, og dere må vel få oss bort snart (Kommer jo ikke til å skje)
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Ryktes at feriebudsjettet til Sindre går til murboosting.

Ellers ble det gjort en god jobb i å forsvare kontoen.
 

Phelsior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Ryktes at det blir vanskelig å ta igjen Lucky Lucks beseirede motstandere på defensiven.
 
Topp