Ryktebørsen

Papa Emeritus

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Jeg beklager at denne posten er sen.

Grunnen til at Acipipio trekkes frem her er at Chaos og Governatoren er dette høyt hyllede tiltakets ansikter utad (det er ihvertfall de jeg har hørt mest prat fra). Ikke fordi alle andre på .no er så ufattelig dumme og/eller dyslektiske at de ikke klarer å lese at det står To Be Determined øverst på rankingen.
Når de representerer dette setter de to seg i en meget prekær stilling når de velger å avslutte verdenen med en merge av hele topp 20-lista* heller enn et faktisk endgame. Veldig nyskapende.
Jeg skal ærlig innrømme at jeg som leder av Silly ikke så dette komme. Jeg så det ikke komme da jeg var i samtaler med Daddy om allianse. Jeg så det ikke komme etter at den alliansen var inngått. Ei heller da vi satt og planla den første offensiven så jeg det komme. Jeg satt og skrev på oppsigelsen av IAPen med Hamsun da noen sa jeg burde ta en kikk på stammerankingen. Først da innså jeg det.**
Så er jeg vel dum og uerfaren som ikke kontret dette tidligere.


Vanligvis ville jeg ikke ha sagt noe om dette. Slik går det noen ganger. Noen vinner sånn, andre vinner slik. "En del av spillet. Pust med magen."
Det er imidlertid her dette med Acixicpoxo kommer tilbake. Denne verdenen ser for meg, og for flere andre, ut til å være et tegn på at Acippio aldri kommer til å bli noe annet enn en treningsleir for nye duals til de kontoene som ligger på topp. Ikke gull og grønne skoger og større kart med fire fulle kontinenter til .no. Ikke rekruttering til serverne, men rekruttering til kontoene. Visse av dem. Med de rette merittene.
Ikke flere spillere av høyere kvalitet, men mer tid til kona og huset og bilen og... skiturer? Tikibaren? Fugletitting?



Jeg tror keiseren er naken. Motbevis meg.


*Gjør gjerne et forsøk på å plukke fra hverandre posten min ved å si at dette ikke er 100% korrekt.
**V31. Ganske uggen allianse fra start. Det eneste valget for 07 ville til slutt ha vært "UGRESS or die." Jeg valgte det tredje alternativet. "Den verste backstabben i norsk TWs historie," tror jeg noen kalte det. Mye trivelige folk i KISS. Noen litt for triggerhappy :)
 
Topp