Ryktebørsen

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
At vakttårn er litt op er nok litt sant, men det tvinger personen til å prøve på nye taktikker. Noe som er spennende :)

Uansett. Ryktes jeg tar meg tilrette på v33 nå for tiden.
 
Sist redigert:

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Ryktes at den eneste Toby klarer å adle er barbs og segselv :D
GGEZ
Kan dere fortelle hemmeligheten for slik suksess?
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
vel, er jo ikke en hemmelighet om jeg bare deler den med andre;)

Ryktes jo at du ikke stilte opp til aksjon på Yolo:rolleyes: Heldig for resten av stammen din at 3/4 av Yolo satt kontoene på slett med en gang de fikk incs da xd Ellers er det vel bare bloodstacks og sniping fra begge sider, så da funker barbs og adling av mindre aktive spillere fett. Dette er da noe begge sider er skyldige i å gjøre;)
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Lord Toby... Min gode venn... Sjekk tw stats så ser du at jeg var godt med på aksjonen mot YOLO ;) Må følge med gutt!
Ellers er det vel bare bloodstacks og sniping fra begge sider, så da funker barbs og adling av mindre aktive spillere fett. Dette er da noe begge sider er skyldige i å gjøre;)

Vil vel tørre å påstå at det er helt lovlig å stacke og snipe, det viser bare styrke det, men tiltross for det har jo vi fått tatt et par fine byer fra dere, til forskjell fra dere da ;)
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Eyyy, jeg har fått en venn <3

Hørte bare fra en i stammen din at hele laget stilte opp til storaksjon utenom deg, som sov godt gjennom det:D Dere har jo kjørt flere ganger, og husker ikke når dette var så gadd ikke å sjekke tw stats xd

Må si, mad credz til Graffyz som har klart å adle inaktive spillere som ikke spiller og som ikke kan deffe seg på noen som helst måte xd. De byene i starten var bare litt noobfeil for de som glemte å sjekke for incs på morningen;) Siden dere mestrer dett så godt i følge deg kan dere jo lære Graffyz å nuke ordentlig :p 4-5 nukes på 1500-2000 øks gjør lite når man skal ta en front by :rolleyes: Litt teit at han kjører på med denne strategien 2 ganger på rad:p
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Starten på aksjonen ble noen kontoer cucked av at KV-sperra varer i 48t og ikke 24, thats all
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Hahaha, tror nok alle oss i AB og TB sitter å ler godt nå xD

1. Din feil som leder at dere har rekruttert inaktive spillere.
2. Stammen sin feil at de ikke sjekker opp aktiviteten til medlemmer og gjør tiltak der det er nødvendig.
3. Ja, jeg lå og sov jævlig godt den dagen folka hadde aksjon mot YOLO ;)Jeg kom bare dagen etter å rydda opp alt av tropper igjen i byene så adlingene kunne gå smuuuud ;) Bare å sjekke DA ranken
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Da har begge stammer ledd godt i dag da:D

Vi hadde nå planer for disse spillerne, men Graffyz tok oss bare litt i forkjøpte;) Tror neppe det kommer til å bli et problem hvis han fortsetter med angrepstaktikken sin i fremtiden også xd Den gutten lærer ikke av feil:p
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Veldig usikker på om dere kun later som dere ikke klarer å lese spillet eller om dere faktisk sliter med det...o_O
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Må si at en verden blir veldig mye mer spennende når begge sider er så glade i hverandre :D Håper denne rivaliseringen holder helt ut, så kan V33 bli den mest spennende verdenen på lenge:)
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Lol, altså, jeg liker jo egt Toby og Coller da, men må jo fake det litt på forumet da :p Så ja, skal nok holde liv i det hele v33
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Lol, altså, jeg liker jo egt Toby og Coller da, men må jo fake det litt på forumet da :p
nåååå, glad i deg også nussedussen <3

Ryktes at TB er så redde for meg at de hyret inn ekstra spillere på begge kontoene som fronter mot meg:eek: Endelig har jeg fått noen gode spillere jeg kan krige mot :p
 
Sist redigert:

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Oh, beklager. Mb. Har seff 100% deff og overhode ingenting off. Vet ikke helt hva som gikk av mego_O Skal jo vinne uten å bygge en eneste off by!:p
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Keep-Calm-And-Be-A-Loser-Like-Me.png


- Every Toby member ever
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Ryktes at forumet døde litt, og at mitt forsøk på å få det litt aktivt på mandagen ikke hjalp stort ^^ :p
 
Topp