Ryktebørsen

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Mye som kan skjer! Verden er ennå ung :) Kanskje jeg kan fikse top 10 lister til helga når verdenen har vart noen dager, så oppdaterer folk de fortløpende ;)
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Waster ikke nuksa på moral, så da blir det litt grått;) Må si det funker fett for min del:)
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Waster ikke nuksa på moral, så da blir det litt grått;) Må si det funker fett for min del:)

Sett på ranken eller? Tror ikke moral skal være et problem for deg eller resten av gjengen din. Nesten så dere får over 100% moral snart
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Mente andre spillere da xd. Prøvde meg jo på dere, men vaktårn = Rip nukes xd. Så blir grått mens de er på vei opp.
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Mente andre spillere da xd. Prøvde meg jo på dere, men vaktårn = Rip nukes xd. Så blir grått mens de er på vei opp.
Vakttårn, pffft, alle skylder på det jo :( Når kan folk bare inse at fienden faktisk gjorde en god jobb?
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Gir du opp så lett? Da blir det nok en enkel krig da :)
Kan ikke du lære eg en måte å adle fiende byer uten nukes xd? Greiere å kose seg med grått imens;)

Vakttårn, pffft, alle skylder på det jo :( Når kan folk bare inse at fienden faktisk gjorde en god jobb?
Dere gjorde en god jobb jo, men syntes fremdeles vakttårn er litt op uansett.
 
Topp