Ryktebørsen

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Nei, siste delen du skriver er jo ikke lov sier ryktene :)

-A
 

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Ryktes at NO PLZ også tyr til ulovlig spill?? Flere Utestengte spillere.
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Ja, for vi har sikkert en som spiller multi-account inni stammen deres, som gir oss info om alt dere gjør... eller var det dere som gjorde det?
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ingen som har blitt utestengt for det hvertfall så om så gjør vi det ikke så dårlig som dere :)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Hører du sier det, men noe har de no blitt utestengt for, så de har no drevet ulovlig uansett.

"Adlingen bryter ikke med paragraf 6.1. Kontoene er nå åpnet igjen, vi beklager misforståelsen."

Ser ut som vi ikke spiller som dere :)

Men imponerende at dere jobber hardt for å sjekke ut at vi ikke gjør det da, litt kontrollsjekk fra jukseekspertene er alltid greit å ha, beste sikringen som kan gjøres det :)
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Jeg finner alltid det tilfellet at fienden ofte beskylder andre for skittent spill, rett før de selv gjør noe skitten. Mulig for at når de selv blir tatt, kan prøve å si det var "payback" eller føle at de selv ikke startet "det". Nå er jo oftest dette bulls*it for at folk skal tro bedre om dem selv. Men er det sånn at vi burde forbedre oss på deres "geniale" plan... aka enda noe fanteri?
 

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Jeg finner alltid det tilfellet at fienden ofte beskylder andre for skittent spill, rett før de selv gjør noe skitten. Mulig for at når de selv blir tatt, kan prøve å si det var "payback" eller føle at de selv ikke startet "det". Nå er jo oftest dette bulls*it for at folk skal tro bedre om dem selv. Men er det sånn at vi burde forbedre oss på deres "geniale" plan... aka enda noe fanteri?
så det du prøver å påstå er at Zippy og andre som kom fra Virus er noen jævler på å spiller skittent???
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Det at dere hadde en spion innad i x-Lære er jo fakta, ikke en "beskyldning". Å jo dere visste om det før han ble tatt for det, så teknisk sett så er dere medskyldig.

§15-4, slå det opp!
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Brukte info som var innhentet på ulovlig måte : JUKS. Samma hvor naive dere var å trodde informasjonen datt ned i hode på TM en dag
 

a new world

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
45
Først så konkluderer en NATO-spiller med at vi på a new world og en stammefrende også har drevet med ulovligheter, når så dette blir tilbakevist, velger samme NATO-spiller å hverken beklage beskyldningen (hadde dog ikke forventet det kilden tatt i betraktning) eller på noen som helst annen måte kommentere at NO PLZ ikke har gjort noe galt. Når det altså ikke er noe grunnlag for å hakke løs på NO PLZ for ulovlig spill, så klarer samme person å vri det hele til at Pål (Zippy) driver et jævla skittent spill, og en annen NATO-spiller kommer med beskyldninger at vi lever i fortiden.

Nå var det faktisk NATO selv som dro fram saken fra fortiden med å si at NO PLZ også tyr til ulovlig spill, i sitt nyttesløse forsøk på å få andre og mer seriøse stammer til se like dårlig ut som seg selv.. Og Pål (Zippy) var overhodet ikke involvert i denne saken, så hvordan hans jævla skitne spill kommer inni bilde er fullstendig uforstålig.
 

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Sitter vi å diskuterer regelbrudd på forum? Er det ikke noe mer spennende å gjøre?
 

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Først så konkluderer en NATO-spiller med at vi på a new world og en stammefrende også har drevet med ulovligheter, når så dette blir tilbakevist, velger samme NATO-spiller å hverken beklage beskyldningen (hadde dog ikke forventet det kilden tatt i betraktning) eller på noen som helst annen måte kommentere at NO PLZ ikke har gjort noe galt. Når det altså ikke er noe grunnlag for å hakke løs på NO PLZ for ulovlig spill, så klarer samme person å vri det hele til at Pål (Zippy) driver et jævla skittent spill, og en annen NATO-spiller kommer med beskyldninger at vi lever i fortiden.

Nå var det faktisk NATO selv som dro fram saken fra fortiden med å si at NO PLZ også tyr til ulovlig spill, i sitt nyttesløse forsøk på å få andre og mer seriøse stammer til se like dårlig ut som seg selv.. Og Pål (Zippy) var overhodet ikke involvert i denne saken, så hvordan hans jævla skitne spill kommer inni bilde er fullstendig uforstålig.

for det første: det jeg skrev angående zippy hadde med dette å gjøre:
Jeg finner alltid det tilfellet at fienden ofte beskylder andre for skittent spill, rett før de selv gjør noe skitten.
For ikke prøv å si at dere i tidligere Virus ikke begynte å skrike på forumet med en gang The Mercenery var utestengt.

Når det kommer til at jeg skrev dere drev med ulovlig spill, så hadde det med at du og Iron ore var utestengt.
Jeg ser INGEN grunn for å beklage for at si at det ser ut som dere har drevet med ulovlig spill, når dere ikke har beklaget ovenfor meg/oss på MajorPain. Samtidig så ble dere nok utestengt for en grunn. gjerne ikke ulovlig spill, men det må ha vært noe som har blitt reagert på, så jeg har like mye rett å poste på ryktebørsen som dere med tanke på at dere faktisk var utestengt på det tidspunktet..
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
TM har vært utestengt og straffet 2x, noe som innkluderer det største regelbruddet som kan gjøres.

IO og anw fikk beklagelse fra teamet for den feilaktige utestengelsen, utestengelsen var altså et resultat at support ikke sjekket saken godt nok før de konkluderte, og dermed førte en anke frem. Der har du forskjellen.

Vi har altså reagert på regelbrudd, mens dere reagerer på beklagelsen fra teamet, er det slik å forstå?
 
Topp