Ryktebørsen

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Ryktes tyveri av Dagens Angriper rett før NB :'( @TIG3R

7x Dagens angriper
Bekjemp flest enheter på denne verden som angriper.
Beste resultat: 13.05.2018 (53.353 enheter)
35.675 / 35.693
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ryktes at det som avgjorde denne verdenen for lenge siden var at MP gikk turtle, jeg tørr å påstå at utfallet av verdens historikk hadde vært betydelig annerledes med en mer offensiv taktikk fra denne kontoen.
 

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Ryktes at det som avgjorde denne verdenen for lenge siden var at MP gikk turtle, jeg tørr å påstå at utfallet av verdens historikk hadde vært betydelig annerledes med en mer offensiv taktikk fra denne kontoen.

Godt mulig, men er jo ganske kult at en turtle har lagt på 1.plass i OD-A og ligger på 3. plassen nå i OD-A tilåass for å ha gått turtle build.
Fakta skal og sies at vi var nesten nødt til å gå turtle, da vi hadde endel i stammen som gikk 70-80% off :p
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Dere hadde vel aldri #1 ODA som jeg kan huske? Men ja, dere har fått mye ODA rett før dere kasta in håndkle. Vet ikke helt hvor denne ODAen kom fra. Også enig i Pål sitt syn, hadde MP kontoen vært farligere, mer aggressiv. Så kunne NATO ha hatt en betydelig større sjanse. Vi bare ignorerte den, siden ingen følte seg truet og siden kontoen hadde størrelse overtak og med en god del def, så var det ikke noe poeng i å kaste bort tid på den.
 

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Dere hadde vel aldri #1 ODA som jeg kan huske? Men ja, dere har fått mye ODA rett før dere kasta in håndkle. Vet ikke helt hvor denne ODAen kom fra. Også enig i Pål sitt syn, hadde MP kontoen vært farligere, mer aggressiv. Så kunne NATO ha hatt en betydelig større sjanse. Vi bare ignorerte den, siden ingen følte seg truet og siden kontoen hadde størrelse overtak og med en god del def, så var det ikke noe poeng i å kaste bort tid på den.

Må nok desverre informere deg om at vi har hatt rank 1 i OD-A på v35 tidligere. ikke så veldig lenge, men vi har hatt rank 1 i OD-A.
Som jeg sa, så har vi valgt å gå litt i overkant med def pga det har vært for mange i stammen som gikk litt for mye off i forhold til def.
Om dette har kostet oss krigen som Pål påstår vet no ikke jeg, men det jeg kan garantere, er at hvis vi ikke hadde gått så mye def, så hadde stammen gått under lenge før nå.
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Mulig, men er viktig at store kontoene er de som pusher, ikke de mindre. Store kontoer har alltid lettere for å adle og forsvare seg kjappere og bedre, enn små kontoer. Ikke bra når stor kontoer blir brukt som def kontoer for de mindre.

Dere vet selv bedre hva som var nødvendig. Men hadde jeg bestemt, hadde jeg tvunget noen til å gjøre litt om på ting.
 

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Mulig, men er viktig at store kontoene er de som pusher, ikke de mindre. Store kontoer har alltid lettere for å adle og forsvare seg kjappere og bedre, enn små kontoer. Ikke bra når stor kontoer blir brukt som def kontoer for de mindre.

Dere vet selv bedre hva som var nødvendig. Men hadde jeg bestemt, hadde jeg tvunget noen til å gjøre litt om på ting.
ett prakt eksempel på det jeg snakker om med off er Benis kontoen, hvor Marius gikk 90% off. Men der ble det gjort litt forandringer på kontoen da Jonas kom på kontoen, men den var fortsatt 80% off da dere begynte å angripe den, noe som fucka kontoen kraftig opp.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Godt mulig, men er jo ganske kult at en turtle har lagt på 1.plass i OD-A og ligger på 3. plassen nå i OD-A tilåass for å ha gått turtle build.
Fakta skal og sies at vi var nesten nødt til å gå turtle, da vi hadde endel i stammen som gikk 70-80% off :p

Med alle PP-funksjoner som er nå kan man godt være en turtle på overlegen størrelse og gjøre det bra ODA-messig i absolutte tall mot mye mindre kontoer. For å si det sånn er dere fortsatt 40% større enn #4, og det etter lengre tid stagnasjon/nedtur. Da er det ikke vanskelig å ha en høyere ODA enn andre.

Forhold off/def bør avgjøres av aktivitet på kontoen, og ikke størrelsen på den. I så måte kan det jo sies å være store tabber å ha kontoer som Benis/konrax/Graffyz som så offensive når vi hele tiden visste at dette var svake kontoer. Når de i tillegg var dårlig til å være aggressive må det sies å være et særdeles dårlig valg, for å beskrive:

Benis - Lite aktiv, dårlige ferdigheter og ofte avlogget over lengre tid (fyll etc.) --> Enkelt å nuke off i forsvar, få vanskeligheter med å forsvare seg mot konto.
Konrax - Operert på hele serveren som en snikadler, en strategi som passer best til defensive kontoer. Taktikken er derfor i direkte motsvar med balansen i byene, og man har derfor ikke utnyttet fordelingen.
Graffyz - Ditto Benis

MP som en offensiv trussel ville hatt en mye større påvirkning på serveren enn at disse kontoene var offensive.
 

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Med alle PP-funksjoner som er nå kan man godt være en turtle på overlegen størrelse og gjøre det bra ODA-messig i absolutte tall mot mye mindre kontoer. For å si det sånn er dere fortsatt 40% større enn #4, og det etter lengre tid stagnasjon/nedtur. Da er det ikke vanskelig å ha en høyere ODA enn andre.

Forhold off/def bør avgjøres av aktivitet på kontoen, og ikke størrelsen på den. I så måte kan det jo sies å være store tabber å ha kontoer som Benis/konrax/Graffyz som så offensive når vi hele tiden visste at dette var svake kontoer. Når de i tillegg var dårlig til å være aggressive må det sies å være et særdeles dårlig valg, for å beskrive:

Benis - Lite aktiv, dårlige ferdigheter og ofte avlogget over lengre tid (fyll etc.) --> Enkelt å nuke off i forsvar, få vanskeligheter med å forsvare seg mot konto.
Konrax - Operert på hele serveren som en snikadler, en strategi som passer best til defensive kontoer. Taktikken er derfor i direkte motsvar med balansen i byene, og man har derfor ikke utnyttet fordelingen.
Graffyz - Ditto Benis

MP som en offensiv trussel ville hatt en mye større påvirkning på serveren enn at disse kontoene var offensive.

får vel bare takke for at du hadde fryktet meg mer som en offensive konto isteden for en defensive.
Får vel bare ta til meg det som noe positivt.
 

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Ryktes at mp har gitt opp kampen mot no plz så hardt at det kastes nukes mot mindre kontoer med lite til ingenting å stille opp med. Direkte latterlig, og om Sindre eller Jonas dukker opp for å forsvare handlingene sine.. dette har gått fra «wth?» til patetisk. Mottar nå på dagligbasis oppimot 10 nukes, i begynnelsen var det vel 20-30, hvem faen vet egntlig

Kanskje man bare burde la de holde på, føle at de betyr noe og får litt od på slutten av verden som om det gjør noe :joy:

Og om dere skal sikte til «backstabbet» ikke gidd. Dere har gitt opp så hardt at de dere spiller med skjønner ikke en eneste ting hvorfor dere bare gir fra dere byer. Jeg personlig ville bare prøve å gjøre clusteret komplett da dere allerde ga fra dere byene til no plz. Om dere sjekker meldingsloggen så prøvde jeg også å kontakte dere.


‘Kanskje er blir noe skriv på forum igjen?’
 

MadCrox

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Ingen bryr seg egentlig... hvem gidder når verdenen egentlig er vunnet av No Plz? Nå handler det bare om at No Plz får lagd nok adels slik at det går litt kjappere.
 

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Ryktes at mp har gitt opp kampen mot no plz så hardt at det kastes nukes mot mindre kontoer med lite til ingenting å stille opp med. Direkte latterlig, og om Sindre eller Jonas dukker opp for å forsvare handlingene sine.. dette har gått fra «wth?» til patetisk. Mottar nå på dagligbasis oppimot 10 nukes, i begynnelsen var det vel 20-30, hvem faen vet egntlig

Kanskje man bare burde la de holde på, føle at de betyr noe og får litt od på slutten av verden som om det gjør noe :joy:

Og om dere skal sikte til «backstabbet» ikke gidd. Dere har gitt opp så hardt at de dere spiller med skjønner ikke en eneste ting hvorfor dere bare gir fra dere byer. Jeg personlig ville bare prøve å gjøre clusteret komplett da dere allerde ga fra dere byene til no plz. Om dere sjekker meldingsloggen så prøvde jeg også å kontakte dere.


‘Kanskje er blir noe skriv på forum igjen?’

Vet ikke hva du prøver å oppnå med denne meldingen her.
For det første: Du backstabba oss.
For det andre: Du er ikke til å stole på, og vi ønsker ikke å ha noe mer med deg å gjøre. Dette har vi sakt lenge.
For det tredje: Du har blokkert oss, så ser virkelig ikke hva som er meningen med å sende oss meldinger engang iblandt da vi uansett ikke har muligheten til å svare deg. (ikke at vi gidder å bry oss).
Vi godtar ikke at du sender meldinger til oss samtidig som du sender adels på byene våres.
Hadde vi hatt noen dialog før hvor du spurte oss om å få byer, så skulle du har fått de. Men når du sender adels ut av det blå uten å ha hatt noen dialog mot oss eller å ha fått noe OK på å ta byer fra oss + du trekker støtte som du har i ene byen vår samtidig som ANW sender tog på den, så er det ganske tydlig hva målet ditt er.

Du har til nå bare kommet med dårlige undskyldninger for backstabben mot oss, men vi har selv fått endel info blandt flere i NO PLZ angående deg.
Kan også sies at det ikke kom som noen sjokk da vi fikk vite at du hadde planer om å gå inn som dual med ANW. (noe som vil være skuffende og som vil dra kontoen kraftig ned)


Om folk ønsker å vite mer om denne saken her så er dere fri til å ta dette med meg på PM, men jeg gidder virkelig ikke å lage noe stor sak på forumet utav dette.
Kort fortalt: King bob (Mathias) backstabba oss på MajorPain, tørr ikke å være ærlig eller si unnskyld eller noe, og fikk sjokk da vi begynte å nuke han. (noe som har ført til at han har skrevet denne tåpelige meldingen på forumet).

Til din info, så tror jeg nok at vi på MajorPain allerede har gitt 10x mer motstand mot NO PLZ (selv hvor vi gir ifra oss byer) enn det du gjorde da du var under angrep og dette blir enkelt fortalt via OD-T'en vår. Og dette da så og si uten noen støtte fra allierte eller venner, hvor du var blodstacka av stammen, men fortsatt tapte byer som bare det.
 
Sist redigert:

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Rykte avkreftet, ingen på Bob skal inn på anw

Ess, hva som har skjedd bak kulissene vet du som vanlig heller lite om.
Jeg er iaf glad jeg ikke tar spillet så seriøst at jeg lar det gå utover irl liv, da jeg heller fikk en melding av deg hvor du dro dramaet ut i irl der du sier vi ikke er venner lengere

Merci boko

Igjen, rart at jeg backstabbet noen som ga fra seg byer. I all min vite kunne dere ha sluttet, Iom at dere heller ikke svarte på meldinger

Cherios
 

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Rykte avkreftet, ingen på Bob skal inn på anw

Ess, hva som har skjedd bak kulissene vet du som vanlig heller lite om.
Jeg er iaf glad jeg ikke tar spillet så seriøst at jeg lar det gå utover irl liv, da jeg heller fikk en melding av deg hvor du dro dramaet ut i irl der du sier vi ikke er venner lengere

Merci boko

Igjen, rart at jeg backstabbet noen som ga fra seg byer. I all min vite kunne dere ha sluttet, Iom at dere heller ikke svarte på meldinger

Cherios

ser fortsatt ikke hva du mener på ''ikke svarte på meldinger''
Du hadde blokkert oss.
eller tenker du på når du sendte melding samtidig som adels?
Uansett hva du sier så vet alle at du backstabba oss, og du kan prøve å vri på det alt du kan med alle dårlige og dumme unnskyldninger og løgner.
Alle vet hva for ett råttent egg du er og jeg gidder virkelig ikke å ta dette på forumet..
 

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Hahha. Tipper de få på serveren som bryr seg skjønner at det er 2 sider av denne saken, og jeg må virkelig si at navn kalking er helt ugrunnet og over dramatisert fra din side.

Har prøvd å snakke med deg Sindre, og jeg blokkerte deg på meldinger for jeg fikk meldinger fra Jonas, grovrud, og hvem faen fikk jeg ikke meldinger fra :joy:

Jeg prøvde også å ta samtalen med deg på snap der du igjen lar det gå utover irl og la en handling på spillet definere irl vennskap. Hadde jeg vært så lost i ett spill at det gikk utover irl vennskap hadde jeg vurdert rehab eller i det minste å slutte å spille :joy:

Kan godt fjerne blokkering hvis du klarer å ha en sakelig samtale, uten navn slenging (inkluderer meg også) og seriøse samtale punkter. For du har dratt det så utrolig langt at jeg vet ikke lenger hva jeg skal si.

Vivala france
 
Topp