Ryktebørsen

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Hahha. Tipper de få på serveren som bryr seg skjønner at det er 2 sider av denne saken, og jeg må virkelig si at navn kalking er helt ugrunnet og over dramatisert fra din side.

Har prøvd å snakke med deg Sindre, og jeg blokkerte deg på meldinger for jeg fikk meldinger fra Jonas, grovrud, og hvem faen fikk jeg ikke meldinger fra :joy:

Jeg prøvde også å ta samtalen med deg på snap der du igjen lar det gå utover irl og la en handling på spillet definere irl vennskap. Hadde jeg vært så lost i ett spill at det gikk utover irl vennskap hadde jeg vurdert rehab eller i det minste å slutte å spille :joy:

Kan godt fjerne blokkering hvis du klarer å ha en sakelig samtale, uten navn slenging (inkluderer meg også) og seriøse samtale punkter. For du har dratt det så utrolig langt at jeg vet ikke lenger hva jeg skal si.

Vivala france

Nå har det seg sånn at du har oppført deg som en drittsekk mot meg over lengre tider.
Og hadde vi vært venner, hadde ikke du oppført deg sånn som du har gjort mot meg, og du ville heller ikke ha backstabba oss.
Og NÅR vi spørr deg om hvorfor du backstabber oss (hvorfor trekker du støtte samtidig som ANW sender tog eller hvorfor sender du tog på byene våres uten å ha noen dialog med oss hvor vi gir deg en OK på å adler byer fra oss) så kommer du med usakelige svar og prøver å snakke deg ''vekk'' fra det, og tørr rett og slett ikke å være ærlig med oss.

Hadde du vært noe venn med oss, så ville du ha vært ærlig fra start og ikke backstabba på måten som du har gjort, og dette er grunnen for at jeg ikke ønsker å være noe venn med deg.
Jeg ønsker ikke å være venn med noen man ikke kan stole på (ja mye av grunnalget her er ett spill, men store deler er også siden du har oppført deg som ett rævhøl mot meg over lengre tid, dette ble bare toppen av begeret ved måten du har oppført deg mot oss nå under backstabbingen).

Du kan si hva enn du vil, men ALLE jeg har vist samtaler med gjennom de siste måndene hvor du har skjelt meg ut og oppført deg som en drittsekk mot meg har stor forståelse på hvorfor jeg er lei deg, og ikke ønsker å ha noe med deg å gjøre.

Vær grei å slutt med å dra dette dritet ut på forumet.
Som jeg har sakt så er jeg ferdig med deg, og ønsker ikke til å ha noe med deg å gjøre i framtiden heller.
 
Sist redigert:

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Støtter mp her. Hadde egt aldri noe forhold til deg/dere på King Bob, men får tilsendt screenshots over skype der du beskylder meg for å lekke info til No plz, noe jeg aldri har gjort.

Og den posten du skrev når du forlot stammen er for meg bare bs. Utrolig teit qv deg og bare stikke på den måten. Dere hadde shitloads med def fra meg og mp og likevell klarer å miste såå mange byer? Skulle nesten tro du ga dem vekk :D
 

MadCrox

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Rykte avkreftet, ingen på Bob skal inn på anw

Ess, hva som har skjedd bak kulissene vet du som vanlig heller lite om.
Jeg er iaf glad jeg ikke tar spillet så seriøst at jeg lar det gå utover irl liv, da jeg heller fikk en melding av deg hvor du dro dramaet ut i irl der du sier vi ikke er venner lengere

Merci boko

Igjen, rart at jeg backstabbet noen som ga fra seg byer. I all min vite kunne dere ha sluttet, Iom at dere heller ikke svarte på meldinger

Cherios

*Merci Beaucoup*
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Sa noen comeback? I'm in, men bare en 5% stilling da, mer orker jeg ikke :p Men som alle vet resulterer en 5% stilling for meg i minst 50%
 

Ollivander

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Tror det gjør stort utslag, her. Jeg gir 2%, og jeg får sutrebrev fra enkelte, fordi de mener det er irriterende å få inkommende :p
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Sjekka statsa dine jeg, vil det si at når du er 100% så adler du bare barbar byer? Og når du er 2% så sender du et par random speider angrep i uka?

Hvis det har seg sånn at folk har sendt deg melding og klaget på at du angriper, så tviler jeg at de er redde, men heller irritert på at en så liten trussel skal drive å plage de. Kanskje det rett og slett er irritert på at du øker verden dominansen med å bare gå etter gråbyer, dermed øke spillerbyene på kartet o_O
 

Ollivander

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Nå må ikke du begynne å sutre også da, Vetle. Det er jo dere som lar meg adle gråbyene :)

Dessuten er det ingen hemmelighet at jeg er (var) en def-spiller, så det er ikke så rart at jeg har mange gråbyadlinger. "Bare" er dog ikke riktig, noe du vet, du som har sjekket TW-stats.
 
Sist redigert:

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Men du vet Ollivander, om du har 2% innsats 50% av gangene du spiller blir jo det 100% innsats. Ez math ;);) Skal ikke mer til se :p
images
 
Topp