Ryktebørsen

Lu Bu

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Avkreftes. Handler enkelt og greit om å ikke ha tid. Det er sommer liksom?? Folk har ferier og jeg personlig foretrekker å være ute i finværet og ha det fett enn å kaste bort sommern på å prøve å vinne i et jævla dataspill. Å dette er bare et irellevant spill, finns mye viktigere ting i livet enn tw og har ikke no med vinnerinnsinkt å gjøre. Tåpelig utsagn av deg.
4 stykk på kontoen i følge profilen, og dere har ikkje tid:eek:
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
De tåler ikke mye de danskene, klarer aldri å diskutere. Med engang noen har et annet syn enn de, så låser de seg og begynner å fremstå som idioter. Og det er ikke språk forskjellen sin skyld. Mer at når folk ikke er enig i de, så er ikke vi verdige til å spille på lag med de. Iallfall i deres øyne, for er tydelig at de mener de er av en annen "klasse" enn oss andre. Nå om vi i TMT taper så kommer danskene til å påstå det var fordi vi mistet de og at vi aldri hadde en sjanse ut de. De tror sikkert vi angrer, men kunne ikke vært mer fornøyd med å være fri fra de. Hadde kanskje ikke noe med de å gjøre på v36, men etter å ha spilt v30 med og mot de. Så vet jeg godt hvor plagsomme de konstant skal være.

Så mange adels jeg har mistet i dag så kan det avkreftes

Ganske sikker på at det han mente var, gratis byer etter de forlot TMT. Dette er ikke første gang de to har forlatt en stamme og satt seg selv på slett, noe jeg antar de har gjort.
 

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
4 stykk på kontoen i følge profilen, og dere har ikkje tid:eek:

3* herman slutta for leeengst. Jeg jobber, rui jobber + skole og alex ferierer. Så nei ingen har tid. Og ja, seff kunne vi hatt kv en natt eller to, men vi kan da ikke ha kv 22 timer i døgnet 5 ganger i uka? Detblir for mye å be om spørru meg
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Hehe, ja. De danskene er slitsomme. Spesielt etter erfaringen min fra V30. Sjelden jeg måtte være så forsiktig med hvilken ord jeg brukte. Sa man et ord feil, eller de tolket feil. Var det rett ut, kjeft og krevde unnskyldning ^^
 
Sist redigert:

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Voldsomt å mange nye rundt meg nå a, har jo vært så rolig i dette område :cool:
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Vel dere har jo holdt på i et par dager med meg, så er vel ikke lenge før jeg har 0 ressurser igjen. Men så lenge jeg kan, så forsvarer jeg meg :p
 

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Hadde bare flere gjort som deg å ikke gitt opp, kunne dette fort gått begge veier. Alle stammer har sine up/down perioder...
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Jeg gjorde ikke akkurat noe for å vinne heller da, var ganske inaktiv frem til nå. Var opptatt med v35, skole og nå sommerferie. :p
 
Topp