Ryktebørsen

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Flott, det er en 2 stegs veiledning.

1. VInn verden
2. Se nr.1.

-A
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Smart, det enkle er vel det beste ja? Takk for tips, da går jeg får det forslaget, Tore. Hva med deg, spiller du i 38? Ev under hvilken konto?
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Ryktene tilsier at jeg har lagt tastaturet på hylla, så tviler på at JEG er på en konto, mulig en wannabe eller en som prøver å late som han er meg, hørte rykter om en som utga seg for å være meg..

-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Ryktes at NTC ikke har noen planer om å ta med Astro videre i en allianse, da de allerede har forlovet seg med OBG og NTC-A...

Rykte gitt ut videre til allmennheten, hvordan vil Huncho svare på dette? Hvordan svarer dere i NTC og OBG?
Dette skal jeg si:

NTC sier at dette ikke stemmer og at det er ett dumt innlegg, OBG sier ingen ting, da de ikke er på forumet og ikke kan benekte dette.
Men det ligger i korta. Huncho, du får sikkert inv til NTC ja, men hva med resten? o_O Hva med den nedre halvdelen av Astro, hva med OBG og deres nedre halvdel?

Jo, bare kom tilbake til meg og si at PULL og PUSH gjør samme greia, men nei... Her har vi allerede funnet dualer med hverandre, funnet ut alt vi... :)

Mitt råd er Astro, se dere om, få en IAP med både PUSH/PULL og NTC/OBG :) Da kan dere vokse i fred :D

Sender deg en pm med litt info jeg Huncho :)

BTW: Helen er helt.

-A
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Kan vel først og fremst sei, at NTC-A har vi ingen forbindelse med, og det var en spøk startet av Grunnmuren som vi spela med på v37, ogs¨å har han bare masserekrutert, men vi har ingen samarbeid eller forbindelser med NTC-A.

Kjekt og høyre dykk har funnet ut av "alt". Kan vel like gjerne berre sette dykk på slett, då dåkke har funnet ut at vi skal vinne :)
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Damn, hadde ikke hørt om noe av dette. Virker som du vet mer en alle i NTC slått sammen. Selv ikke lederne våre viste om dette. Men bra du kan informere oss om hva vi har tenkt. Skulle gjerne vist litt mer om NTC-A? Lurer veldig på hva planene våre er med de :)

Du blir bare mer og mer patetisk...
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Nei, like patetisk som alltid, men du takler meg bare mindre og mindre :O

Syntes du burde få deg en litt større mage bro (Y)

-A
 

Huncho

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Ja eller kan du ikke bare fortelle meg hva som skjer i game of thrones neste sesong, når du først er i gang

Venter fortsatt på pm forresten
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Ryktes at jeg ikke har sett games of thrones, men har vært i ett av slotta.

PM ble sendt for lenge sia.

-A
 
Topp