Ryktebørsen

a new world

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
45
Damn, hadde ikke hørt om noe av dette. Virker som du vet mer en alle i NTC slått sammen. Selv ikke lederne våre viste om dette. Men bra du kan informere oss om hva vi har tenkt. Skulle gjerne vist litt mer om NTC-A? Lurer veldig på hva planene våre er med de :)

Du blir bare mer og mer patetisk...

Han er patetisk for å legge ut et rykte på ryktebørsen??? Really?
 

johnern

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Det er da ikke patetisk, er jo det forumet her skal brukes til

Det som er patetisk er meldingen han sendte til Huncho :)


- John
 

Huncho

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Dette var vel tredje eller fjerde meldingen jeg har fått fra dere med samme intensjon. Dere har ingen pålitelige kilder, annet enn at bobil er klarsynt. La meg bare oppklare. Alliansen står som den alltid har stått. Jeg skjønner at det ikke ser så lyst ut for dere, og jeg skjønner at dere har lyst til å vinne, men dette er ikke måten å gjøre det på. Play fair ffs
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Han er patetisk for å legge ut et rykte på ryktebørsen??? Really?
Tenk litt selv da, han er ikke patetisk for å bruke forumet. Han er patetisk for å dikte opp et rykte fra løse luften. Det er et patetisk forsøk på å svekke tilliten mellom NTC og Astro, trenger ikke være Einstein for å forstå det Helen.
 

a new world

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
45
Tenk litt selv da, han er ikke patetisk for å bruke forumet. Han er patetisk for å dikte opp et rykte fra løse luften. Det er et patetisk forsøk på å svekke tilliten mellom NTC og Astro, trenger ikke være Einstein for å forstå det Helen.

Han lager litt drama, og legger ut et rykte på ryktebørsen, ja nettopp på ryktebørsen ikke faktabørsen, men med den voldsomme reaksjon som kommer på det rykte så kan man jo lure på om noen føler seg truffet og om det kanskje var fakta allikevel... :)
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
ANW! :D

dd693cf988c457606b0e2609db4566b5.jpg


-A
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Tja, liv på forumet e alltid kjekt det, men dykk får tru kva dykk vil, men skal seiast at det ryktas at eg som personlig er i mot spiona, har fått min eigen :) Så får vi sjå korleis RV talka at hans spel, blir brukt i mot han.
 

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Ryktes at jeg er i mot backstabbing, men fortsatt er jeg i samme stamme med en som backstabber, hmmm.
 
Topp