Ryktebørsen

Skaret

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Ryktes at spillet endelig starter for oss(Push) i K55, nå som vi fronter med de største iløpet av kort tid :D
 

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
ryktet sies at Etriuss blir internadlet da han ikke klarte å stå imot NTC lengre.
Fakta skal da sies at dette ikke var noe spessielt overaskende med tanke på hvem som spiller på kontoen.
 

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
ryktet sies at Etriuss blir internadlet da han ikke klarte å stå imot NTC lengre.
Fakta skal da sies at dette ikke var noe spessielt overaskende med tanke på hvem som spiller på kontoen.


Hei hå Sindre!

Til opplysning så var vi inaktiv før dere sendte tog på oss og aksjonerte da vi hadde tid og ressurser plassert på 39 og .net. Dette kan du også se om du ser på twstats grafer om når vi sluttet å vokse.

En ting kan jeg fortelle deg Sindre, du hadde aldri klart å knekke etriuss brukeren om så planetene sto på linje for deg.

Hvis du går på 39, hvor dere ble adlet før dere hadde 2 byer. Skyld på internadling eller at du ikke ville satse alt du vil.

Erindrer å huske at Konrad har knust deg ikke bare en men 2 ganger. Da jeg skjønner at du prøver hardt å disse meg fordi du er grinete av en gammel backstabb, så er det du som har trekt det korteste loddet.

Merk at etrius, da Konrad, får kanskje sin 5. Førsteplass på .no og 7. Seier. Det er vel ingen som noen gang før har klart på .no såvidt jeg vet. Så rull inn jeipen din.

Skulle hilse fra Konrad og be deg "være rolig"
 

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Hei hå Sindre!

Til opplysning så var vi inaktiv før dere sendte tog på oss og aksjonerte da vi hadde tid og ressurser plassert på 39 og .net. Dette kan du også se om du ser på twstats grafer om når vi sluttet å vokse.

En ting kan jeg fortelle deg Sindre, du hadde aldri klart å knekke etriuss brukeren om så planetene sto på linje for deg.

Hvis du går på 39, hvor dere ble adlet før dere hadde 2 byer. Skyld på internadling eller at du ikke ville satse alt du vil.

Erindrer å huske at Konrad har knust deg ikke bare en men 2 ganger. Da jeg skjønner at du prøver hardt å disse meg fordi du er grinete av en gammel backstabb, så er det du som har trekt det korteste loddet.

Merk at etrius, da Konrad, får kanskje sin 5. Førsteplass på .no og 7. Seier. Det er vel ingen som noen gang før har klart på .no såvidt jeg vet. Så rull inn jeipen din.

Skulle hilse fra Konrad og be deg "være rolig"

Da kan jeg begynne med å forsvare min egen post litt.
den faktaen jeg skrev, var ikke rettet mot Konrad, men mot DEG Mathias.
Jeg regnet med at dere begge på Etriuss forstod dette, da det faktisk kun er DEG Mathias som er kjent for å gi opp da han er under hardt kjør.

Etter dette kan jeg jo begynne å forsvare meg selv for det du skriver.

Først kan vi begynne på v39. Her spilte faktisk kun Sindre (Jolteon) og han spilte heller ikke noe aktivt på denne kontoen. Dette var en konto han ikke satset på, og det forstår alle som kjenner til alle oss som spiller på 6ix9ine idag.
Alle serverne vi har satset på, har vi endt opp med å være blandt topp kontoene i verdenen.
Det stemmer at 6ix9ine kontoen ble adlet på v39, men det stemmer også at vi ikke satset der.

Den eneste verdenen hvor vi/jeg ble rimma i starten hvor jeg delvis satset. Var v37, hvor vi ble rimma av Torquemada.
Ser dere på TW-stats på v37 nå idag, så kan dere se at vi gjorde en comeback der og at vi komme til å vinne den verdenen snart.

V35:
Her hadde vi sluttet lenge før Etrius tok 1 eneste by av oss.
Da vi sluttet på v35, lå vi faktisk på rank 1, og årsaken til at vi faktisk sluttet der er mange.
Første er at vi faktisk bare var 4-5 spillere som faktisk spilte aktivt på v35 i stammen på slutten, noe som gjorde at vi innså at verdenen var slutt. Da gjorde vi en avtale med Kua aka Lucky Luck (sindre) om at han skulle få byene våres. Og dette er noe alle dere kan se på TW-stats hvis dere ønsker.
Vi hadde så og si sluttet på v35 da vi begynte å gi byer til Kua. Vi hadde ettpar glimt hvor vi angrep deg Mathias da du backstabba oss, og hvor vi plaget Vetle, men vi hadde egentlig sluttet lenge før den tida.
En annen faktor vil selvsakt være NO PLZ STAMMEN. Hvor NO PLZ vant i krigen mot oss og dette var og en faktor hvor spillere sluttet.


Nå kan vi bytte fokuset til hvor dere påstår dere ikke fokuserte på v38.
Dette kan godt hende stemmer, men så vil jeg og påstå at dere har hadde 3 aksjoner tidligere mot IThaITribalwars17 som alle har failet. Dere var og aktive på å readle da vi adlet av Epsilion.
Såvidt som vi kunne se, så tok dere KUN å gidde opp da dere var så godt som tomme for tropper på kontoen deres og hadde hatt kjør mot dere i 3-4 dager. (virker ganskje kjent fra deg på v35 ikke sant Mathias?)
legger herved med TW-stats som viser hvor lite aktiv dere var i tidene før aksjonen mot dere.
Det er heller ikke vanlig å adle 11 barb byer når dere har gitt opp verdenen og ikke gidde å fokusere mer er det?
 
Sist redigert:

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
11 byer ble adlet for å begynne å byggecluster for de som skulle internadle oss når tiden kom. Igjen aner du ikke hva du snakker om. Sjekk v39 og forstå at energien til å spille .no som er en død server pga merg med .net som du sikkert har fått med deg, er rettet dit.

Jeg forsto fint det var MEG du refererte til Sindre. Men du har en grunnløs forklaring, hvor du tror at v35 er en plass du kan hente reel info hvor jeg fikk meg rimmet, startet bak deg og adlet av deg når tiden var rett :)

Jeg knekker ikke under press, og å påstå at etriuss kontoen faller pga at jeg faller under press er jo grunnløst når andre spiller på kontoen.

Glemte du å nevne v36 hvor du ble slått av etriuss også? Gratulerer med å kommet deg som dual på en konto som endelig presterer, bra du er stolt av hva dere får til saammen.

Slutt å vær så jævla grinete døgnet rundt og bitter fordi du ble backstabbet for ett halvt år siden på ett fuckings spill. Voks opp Sindre. Jeg driter i hva du mener om meg. Vit at du aldri hadde slått etriuss kontoen med eller uten meg solo. Det vet du også godt.

Prøv å vær litt positiv framover enn å bare være så gira på å flame hverandre. Du vet ikke detaljene, så heller send en melding til endten meg eller Konrad så får du svarene, istedenfor å gjette.

Jeg kan starte! God jul Sindre! Håper den beste vinner på v38 <3
 

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Generelt hadde jeg og sikkert fler satt pris på om du vil fortsette dramaet så sender du en melding istedenfor å fortsette å ta det her. Det er hvis du er voksen nok til å ta en prat såklart.
 

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
11 byer ble adlet for å begynne å byggecluster for de som skulle internadle oss når tiden kom. Igjen aner du ikke hva du snakker om. Sjekk v39 og forstå at energien til å spille .no som er en død server pga merg med .net som du sikkert har fått med deg, er rettet dit.

Jeg forsto fint det var MEG du refererte til Sindre. Men du har en grunnløs forklaring, hvor du tror at v35 er en plass du kan hente reel info hvor jeg fikk meg rimmet, startet bak deg og adlet av deg når tiden var rett :)

Jeg knekker ikke under press, og å påstå at etriuss kontoen faller pga at jeg faller under press er jo grunnløst når andre spiller på kontoen.

Glemte du å nevne v36 hvor du ble slått av etriuss også? Gratulerer med å kommet deg som dual på en konto som endelig presterer, bra du er stolt av hva dere får til saammen.

Slutt å vær så jævla grinete døgnet rundt og bitter fordi du ble backstabbet for ett halvt år siden på ett fuckings spill. Voks opp Sindre. Jeg driter i hva du mener om meg. Vit at du aldri hadde slått etriuss kontoen med eller uten meg solo. Det vet du også godt.

Prøv å vær litt positiv framover enn å bare være så gira på å flame hverandre. Du vet ikke detaljene, så heller send en melding til endten meg eller Konrad så får du svarene, istedenfor å gjette.

Jeg kan starte! God jul Sindre! Håper den beste vinner på v38 <3

dere adla 11 barb byer for å bygge cluster til de som skal internadle dere? merkligste jeg har hørt. Dette tilsier jo at dere ikke har slutta gjør det ikke?

Etrius vant v36 det er grei, men der var vi og flere av de store kontoene også innaktive.

Eneste grunnen for at du overlevde på v35 var at vi preadlet byer for deg bak rimmen vår, gidde deg ress og lot deg vokse da vi trodde du var en god venn med oss. Men det du gjorde var å backstabbe oss i ryggen.
Men du må ikke tro at du gjorde noe som helst mot oss på v35. Du backstabba oss da vi så og si hadde slutta, og når vi spurte deg om hvorfor du hadde backstabba oss og om å være ærlig, så tørte du faktisk ikke å være ærlig å si du hadde backstabba oss.
Selv der og da hadde du ikke baller nok til å være ærlig til oss med backstabbingen, men prøvde fortsatt å være på vår godside.
 
Sist redigert:

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Du snakker om dramaet, men igjen så var det du som startet med denne posten her istede for å ta det på melding.
Jeg startet med å legge ut ett rykte som ble sann og noe fakta.
 
Topp