Eg tek betalt i øl, carlsberg for være presis. Kan sikkert ordne noko, men eg kjem til å ha promille under opplæring, og eg kjem til å vere frekk, så om du e pussy ass little bitch så ekje ditta kurset noko for deg.Kan du ta meg i opplæring? Jeg er dårlig og trenger en mentor.
Eg tek betalt i øl, carlsberg for være presis. Kan sikkert ordne noko, men eg kjem til å ha promille under opplæring, og eg kjem til å vere frekk, så om du e pussy ass little bitch så ekje ditta kurset noko for deg.
Berre fordi du betalte øl til meg, og eg dreit i opplæringa di, så trenge ikkje du å ødelegge for meg her as.er ikke du den minst pålitelige her inne, etter bobil såklart ?
Vel når de sender ticket så blir det et mellomrom, da er vi ikke så tette lengre...stamme
venner
Du kan godt komme til vår stamme Vetle, vi tar godt vare på hverandreOm det er noen trøst kan jeg godt hoppe over fra bobil til din konto om du bytter side
-K
Skulle gjerne, men sliter med å se hvordan vinner stammen blir avgjort. Dere er så mange stammer alliert, at jeg ser større risk i å bli med dere. Så foreløpig satser jeg på å dra seier i land selvDu kan godt komme til vår stamme Vetle, vi tar godt vare på hverandreOm det er noen trøst kan jeg godt hoppe over fra bobil til din konto om du bytter side
-K