Sender dem jo for å bli drept, ikke vits at de tar opp gårdsplassen vell? Så jeg vil si det er mer fornuftig enn merkelig. Vil du ikke?Ikke eneste personen som gjør noe merkelig, skulle gjerne vist hvorfor man angriper med def og 200 speidere i ett nuke
Vis vedlegget 655
Ryktes alle prøver å disse hverandre om man skulle glemme å dodge og "forsvare seg" med off, eller angripe med def for å ev. readle eller hva det måtte være... Har dere virkelig ikke annet å snakke om? Dere er alle som 9 åringer alle sammen (Faren min er større og kulere enn din vibes får jeg av denne tråden her). Vis litt mer klasse. (Alle sammen)
Takk.
Ouff, ikke den. Mer overrasket over at dere bare klarte å adle en by når jeg var på tlf hele aksjonen. Litt trist egentlig
Tror ganske mange spiller på mobil nå fortiden, få som sitter foran pcen i juletider, inkl. meg (har ikke PC her jeg er engang)Ouff, ikke den. Mer overrasket over at dere bare klarte å adle en by når jeg var på tlf hele aksjonen. Litt trist egentlig
Ouff, ikke den. Mer overrasket over at dere bare klarte å adle en by når jeg var på tlf hele aksjonen. Litt trist egentlig
Sender dem jo for å bli drept, ikke vits at de tar opp gårdsplassen vell? Så jeg vil si det er mer fornuftig enn merkelig. Vil du ikke?
De ressursene man får av det antallet på vrak har 0 å si såpass langt inne i gamet. Nå skulle nuket dø uansett, så da kan vi like godt tømme byen. Hva skal vi med snipe tropper i alle byer? Eneste trusselen dere har gitt oss gjennom hele verdenen er et tk/lk inc som var så obvious at jeg fikk dere til å trekke det, så hva skal vi med snipetropper i alle byer?
Skal man gjøre som du sier kan man like gjerne gå hybrid (noe vi ikke gjør, som du sikkert vet)
Men takk for leksjonen, dine tidligere prestasjoner snakker for seg selv eller? God jul <3
til tross hvor forbanna lett v39 har vært allerede
Til tross for bs kommentaren din, så å sende ett halvnuke med 200 speidere ser jeg at du ikke klarer å bortforklare med noe annet enn «troppene skulle dø» hva med å vente 4 dager, ha fult nuke før det sendes? Men neida, du har vel kontroll du. Ikke ta imot noen leksjoner fra meg, gjør dette lettere for oss, til tross hvor forbanna lett v39 har vært allerede
Sikkert noen som enten har vært lat og trykket på alle tropper, ellers så er det snipetropper vi ikke trenger mer eller så kan det hende noen tenkte litt juicy deff passer bra inn i et nuke Point is at det er ganske rart å drive å krangle på offentlig forum over hvorfor vi sendte med 200/200 deff i et nuke......Mine tidligere prestasjoner har vel lite å si, kan vel snakke om prestasjonene til han som eier brukeren om du er så gira på å snakke om dem. Har bare nevnt mine mest minneverdig i signaturen, ikke alle
Til tross for bs kommentaren din, så å sende ett halvnuke med 200 speidere ser jeg at du ikke klarer å bortforklare med noe annet enn «troppene skulle dø» hva med å vente 4 dager, ha fult nuke før det sendes? Men neida, du har vel kontroll du. Ikke ta imot noen leksjoner fra meg, gjør dette lettere for oss, til tross hvor forbanna lett v39 har vært allerede