Ryktebørsen

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Det er jo helt vanlig å ikke røpe til fienden hvordan ens diplomati ser ut. Slik har det vært i mange år. Både av åpenbare grunner og taktiske årsaker. Betyr på ingen måte at dem er redd for dere fordi dem ikke vil si hvem de ev. har allianser og/eller IAP med. Isåfall har jeg vært livredd fienden på hver eneste verden (selv om det har blitt seier) :S
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Tror dere har forskjellige grunner til å ikke fortelle at dere er alliert med så å si alle av relevanse. Men tviler det er så strategisk som du vil få det til å bli. Vi har lenge vist hvem dere er alliert med, men selv om dere vet vi vet. Så har dere vært redd for å bekrefte det på offentlig forum, men åpen om det i private meslinger (thinking)
 

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Kan dere ikke bare invitere alle til krigen så vi får bedre statistikk? :)

Desto enklere når jeg får dere røde alle sammen på kartet uten å måtte tagge
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Ryktes at -I- ikke har bedre ting å gjøre enn å slenge drit pga en sammensvergelse mot de :p Er de litt redde montro? :D
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Ryktes at -I- ikke har bedre ting å gjøre enn å slenge drit pga en sammensvergelse mot de :p Er de litt redde montro? :D
Det er jo dere som er tilsammen minst 69 kontoer som må rotte dere mot 11 kontoer. Hvem frykter hvem?
Det begynner jo å tynnes greit ut med folk dere kan bli allierte med nå, men dere klarer vel å finne flere.

"Allierte: TGG, DNV, t-recr, TP, Bro2"

Er faktisk ganske sjokka over at de navnene som er i et par av disse stammene går med på det her.

tribalhugs.net.gif
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Dere har helt rett. Vi klarer ikke hamle opp med så flinke og rutinerte spillere som dere selv alene :*
Dumt dere ikke er like flinke på den diplomatiske fronten, for da kunne dere jo kanskje avverget dette? Er ikke vår skyld dere ikke gjør grunnarbeidet i en krig: Å skape venner en kan kjempe med.
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Anklagene mine har blitt gjort utenfor dette forumet og på min jakt etter sannheten. Som jeg nå har oppdaget. Problem?
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Ikke det det går på, går på alle anklagene jeg og flere i TP har fått fordi Vetle er veldig trangsynt (i denne saken i hvert fall)
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Here we go, nå er jeg lei....
Dette er noe av det tristeste jeg har vært borti (Har dessverre ikke vært her så mye men fy så grusomt dette forumet er). -I- har rett og slett fra starten bare samlet de beste spillerne og gått sammen om å avslutte verdenen fortest mulig. Dette sier jeg på grunnlag om legite invitasjoner til å joine -I- "for å få verdenen fort over" nå i senere tid. Det er jo .no sin siste verden vi snakker om, og så skal toppspillerne ha en sånn holdning til den..... Rett og slett tragisk. Men greit nok at -I- gjør dette, er jo ikke noe imot det.

Men har dere ikke noe bedre å gjøre enn å slenge dritt på offentlig forum? 90% av dette forumet er jo bare drittslenging av andre spillere. Refererer til Bobil og Groverud her som fikk alt for mye mot seg for ting som skjedde på andre verdener.... Let it go liksom, utrolig kipt for alle oss andre å lese om dette i det uendelige. Jeg mener forumet burde være et sted for banter og en livlig tone hvor fiender kan spytte litt hot tea og ha det gøy, ikke et sted for å vise hvem som er best hver gang noen prøver å ha litt gøy, eller komme med morsomme kommentarer. Greit med litt når det gjelder viktige saker, men dere drar jo alt ut til det uendelige.

Denne siste greia om bottingen viser så utrolig godt hvordan -I- driter fullstendig i å ha et godt og hyggelig tw community her på .no. Dere sender pm's, skriver på discord serveren, mener Iver og alle i Tp støtter juks, og skriver her på forumet...(Ja Vetle, jeg tar opp det du skrev på discord selv om det ikke står her) Alt dette uten engang å spørre fyren hvordan han gjorde det. Viser seg jo nå at dette mest sannsynlig ble gjort legit siden fyren det er snakk om har en meget god forklaring dere ikke gadd å sjekke. Kan vel legge til at Vetle blocket meg ingame fordi jeg ikke ville kicke han før noen hadde bevist at det var juks.... Kanskje litt barnslig? Hadde forresten ikke vært så vanskelig å sjekke hvordan dette ble gjort ved å se på byene det gjaldt, men dere har jo 10 år med erfaring og kan alt, så det måtte jo bare være ulovlig siden dere ikke kunne se hvordan det var mulig... Dere burde skamme dere over heksejakten dere skapte. Og så gidder dere ikke å be om unnskyldning. Er ikke rart .no dør når toppspillerne mener folk burde "katas ned til 26p" før dommen er felt. Tenk om vi hadde blitt med på det da??? Hadde sett bra ut nå som faktaene er kommet på bordet...

Også sykt rart hvordan dere plutselig eksploderte når han joina Tp, men ikke sa en dritt offentlig når dette faktisk skjedde.... Føles som om dere var mest keen på å sette oss i Tp i et dårlig lys og si at vi støttet juks, men det får folk skaffe sin egen mening om. Bare slenger det med her.

En annet eksempel på den unødvendige drittslengingen er jo hvordan dere kranglet over hvorfor det var så grusomt teit å sende med 200/200 deff og 200 speidere i et nuke. Greit nok å ta opp fulle deff nukes og sånt, men å dra ting som dette til de grader og krangle på den måten blir bare patetisk. Viser igjen hvordan dere bare er ute etter å slenge dritt mot andre. Jeg og mange andre er så lei måten -I- hele tiden skal vise alle hvordan dere er best og så klage på at dere har så mange fiender. Dere fremstår rett og slett som en gjeng arrogante drittunger som vil vinne over alt uansett om det ødelegger opplevelsen for de andre, så ikke rart resten av verdenen samler seg mot en sånn stamme. Og slutt å klag så mye, alle vet at kvalitet < kvantitet. Ikke prøv å skape et image om at dere er de små uskyldige som alle går imot uten noen grunn.

Foreslår at samtlige tar seg en bolle og så kan vi alle komme tilbake og så legger vi alt denne dritten bak oss for å fullføre verdenen på en hyggelig om minneverdig måte så vi kan forlate .no med gode minner.

Ps: Jeg vet jeg slenger mange under en bås her, men sånn jeg oppfatter ting og sånn mange andre oppfatter ting. Mulig også folk utenom -I- har bidratt til problemer jeg har tatt opp, men orker ikke lese gjennom hele forumet
 
Topp