Here we go, nå er jeg lei....
Dette er noe av det tristeste jeg har vært borti (Har dessverre ikke vært her så mye men fy så grusomt dette forumet er). -I- har rett og slett fra starten bare samlet de beste spillerne og gått sammen om å avslutte verdenen fortest mulig. Dette sier jeg på grunnlag om legite invitasjoner til å joine -I- "for å få verdenen fort over" nå i senere tid. Det er jo .no sin siste verden vi snakker om, og så skal toppspillerne ha en sånn holdning til den..... Rett og slett tragisk. Men greit nok at -I- gjør dette, er jo ikke noe imot det.
Morsomt at du nevner dette, men dette klarte dere fint å legge opp til selv. Tar du en liten titt på noe kalt "twstats", kan man faktisk se når spillerne i stammen ble medlem.
Dette var spillerne som i hovedsak skulle bli medlemmene i "Invictus". Av disse spillerne er det hele 4 av 9 spillere som har vunnet en verden tidligere. Dette er også Epsilion og Huncho sin andre verden på Tribal Wars noensinne. Så mener du virkelig at alle her er toppkontoer på .no?
Og fortsatt klarer Tore og skaffe den kjente superalliansen fordi han er redd for en konto eller to i Invictus. Tror du vi vil spille 9 kontoer mot 9 stammer? Rly? Vi hadde egentlig ikke noe behov for å ta inn flere spillere, men vi hadde jo ikke noe annet valg når Tore setter det opp slik som dette. Hvem hadde bare stått og sett på en hel verden går alene mot 9 enslige spillere? Nei, ikke sant. Derved tar vi inn hele 5 stykker til - Så det pisset du kommer med, kan du bare holde for deg selv.
At vi kompenserer med 5 spillere når Tore skaffer seg 5 allierte stammer (++).Det er trist av TP og Tore som feiget ut av en 3 sidig krig - Det hadde vært en perfekt avslutning på den siste verdenen, men det er faktisk dere som har stått for utfallet her.
Ps; Hadde du sett bare et fåtall av de private meldingene Tore har skrevet til oss på Skype, hadde du skjønt hysteriet rundt alt dette. Jeg er ikke for slenging av dritt på forumet, men når det kommer så mye dumt ut av det han skriver, fortjener han dritt tilbake. Selv om han ikke er moderator på v39, så er det faktisk mulig å bruke litt selvinnsikt og oppføre seg på Skype etc.