Ryktebørsen

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Neppe, du er ikke så flink Konrax, flink er du, men ikke så flink...

-A
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Skjer ikke, jeg har skuta på rett vei, og Arica er ikke noe stamme vi har avtalt noe med på v39 foreløbig.

Sorry Konrax, du har ikke peiling..

-A
Du klarer ikke å stoppe å lyve, ikke akkurat overaskende. Jeg nemlig angrep og tømte en i Arica i går tidlig, han sendte meg melding og fortalt meg han da ga seg, så et par timer etterpå så forteller han meg at han har ombestemt seg. Spurte han om det var på grunn av allianse med Bobil & Co og han bekreftet det.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Må legge frem bevis vettu, ingen som tror på deg viss ikke.

-A
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Du klarer ikke å stoppe å lyve, ikke akkurat overaskende. Jeg nemlig angrep og tømte en i Arica i går tidlig, han sendte meg melding og fortalt meg han da ga seg, så et par timer etterpå så forteller han meg at han har ombestemt seg. Spurte han om det var på grunn av allianse med Bobil & Co og han bekreftet det.
Om han er tømt er det vel bare å adle i vei?
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Likte best når han sa ".no er ødelagt det er for seint" - Tore, etter Kristian sa at sånt ødelegger tw. Akkurat den holdningen vi setter pris på hos tw teamet :/
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Ikke dra teamet inn da, Tore som spiller er ikke Tore som mod... Selv om jeg ikke liker spilleren Tore er det en gang slik at han gjør ekstremt mye bra som en del av teamet
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Lurer på hvor dere får fakta ifra, for dette kan ikke jeg huske :O

-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Morsomt at bare -I- klarer å stole på Vetle da, jeg kan finne 500stk eller mer, som ikke stoler på han :)

-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
.no er ødelagt det er for seint

Fakta, se topp 10, bare pp horer :D

Og de fleste samler seg i 1 stamme :)
Noen må gå imot dere, og jeg syntes det er bra jeg selv gjør det, da det dere og jeg gjør, ikke er bra for spillet, spesielt ikke å samle alle pp horene i 1 stamme, men qudos, dere er flinke!

-A
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Lurer på hvor dere får fakta ifra, for dette kan ikke jeg huske :O

-A
Du er ikke så inkompetent at du ikke klarer å huske hva du selv sier, eller lese din egen skype logg håper jeg? Nå må du stå for det du selv har sagt, alle vet at om vi leger ut bilde av samtalen, så får vi en advarsel for å ha lagt ut en privat samtale på forum.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Fakta, se topp 10, bare pp horer :D

Og de fleste samler seg i 1 stamme :)
Noen må gå imot dere, og jeg syntes det er bra jeg selv gjør det, da det dere og jeg gjør, ikke er bra for spillet, spesielt ikke å samle alle pp horene i 1 stamme, men qudos, dere er flinke!

-A

Du ville jo merge med oss, og nå skryter du på deg at du går i mot oss?
 

Mufasa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Jeg synes at det er veldig bra det bobil driver med. Det at han tørr å stå i mot alle pp-horene som samler seg i en stamme er modig. Ikke mange andre som har nok baller til å lage en egen stamme med sine egne pp-horer, så pp-horene istedenfor er samlet i to stammer. Vi trenger flere som bobil, som er villig til å samle erfarne pp-horer i en stamme, og viser nye spillere at det er mulig å gjøre det bra så lenge man har masse pp, erfaring, og kan få fienden utestengt fra spillet. Keep it up!
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Ja, bra når det er flere sånne stammer, ikke bare en. Man skal kjempe for seieren, ellers er det ikke noe poeng i spillet. Synd noen bytter meninger ang. dette temaet når det passer dem.
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Ja, bra når det er flere sånne stammer, ikke bare en. Man skal kjempe for seieren, ellers er det ikke noe poeng i spillet. Synd noen bytter meninger ang. dette temaet når det passer dem.

Om det er meg du henviser til kan jeg bare si at min oppfatning av teamet bedret seg da Tore kom inn. Jeg mener han er et positivt innskudd. Dog må ikke dette blandes med mitt syn på han når jeg ser han på rang lista på en verden :p
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Nah, vurderer å hive meg med et eller annet sted, men er redd denne verdenen blir for mindfuck for meg :D
 
Topp