Ryktebørsen

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Ryktes lite aktivitet her og ja, kanskje jeg må ta meg en tur innom v39 og lage litt liv?
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Ryktes at det deles ut infractions når enkelte blir lei seg.
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Ryktes den kommentaren til Fa Kua kosta han en forums advarsel... nivå 3 og greier :confused:
 

The General Lee

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Ryktene skal ha det til at Verden 39 snart tar en spennende retning med allianse mellom -I- og TP som går i krig mot T-Recr, så da er spørsmålet hva gjør hr.bobil da ? ;)
 

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Det er greit at du er sur pga vi tar byer på 38 sindre, men når du har alle troppene dine hjemme og de blir knust av ett nuke, så slapp av plis
 

Vedlegg

  • Huff SIndre da.jpeg
    Huff SIndre da.jpeg
    424,4 KB · Sett: 22

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Dere kan prøve å motbevise dere så mye dere ønsker.

Push er push, dobil har sagt det er avtalt på forhånd, faktisk bare noen timer før dere adla.

Dere planla da å la troppene stå igjen, slik at det IKKE ser ut som push, men alt tyder på push og jeg mener det burde blitt vist en streng hånd fra teamet som er ansvarlig på v39 at push IKKE er greit på .no.. (Om det kommer frem at det faktisk er push)

Takk for at dere ødelegger spillet da

(Dette er bare mine synspunkt og gjettinger)

-A
 
Sist redigert:

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Hva er det her for noe klovneri? Etri adlet en gråby.
Har du lest regelverket, bobil?
Det er en stor forskjell på å være snill å la noen selge litt ress, og å gjøre det som pushkonto reglene tilsier.
 
Sist redigert:

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Ingen regler har blitt brutt i følge §6 Pushkontoer.

Sindre og Aleks (Mr. Dobil på v39) valgte å gi seg etter de ikke fikk lov til å komme in i Invictus, og de hadde ikke lyst til å bli med Bobil & co. Så de valgte å heller gi seg og ga beskjed til etriuss at han kunne få byen. Sikkert for å være vennlige og forbedre forholde deres ovenfor etriuss og mulig andre medlemmer i Invictus. De satte seg på slett etter det antar jeg og etriuss adlet byen. Ingen regel er brutt her, ingen konto ble laget for å booste noen andre. Jeg har masse samtaler mellom meg og de på Mr Dobil, hvor de spør om de kan komme in i Invictus og om jeg kan hjelpe de in. Når de fikk nei, så valgte de å slutte og det må jo være lov.

@bobil Du vil bare ha de utesteng fordi han er naboen din og du vet du ikke har en sjanse imot han.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Så hvorfor har jeg da en melding om at det var planlagt på forhånd? :O

-A
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Nå til dags mener vist bobil, at den som blir adlet kan sende melding ingame til en moderator, påstå det er pushing å få han som adler bannet.

Her vinner jo den som ikke adler tilslutt - for et spill dette er blitt!
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Nja, vri så mye du ønsker på ord, men det jeg faktisk mener er:

Om det er nok bevis for push, blir en spiller bannet. Jeg mener jeg har litt bevis som kan tyde på push, og da pusher jeg på med å gi infoen videre til moderator på v39 for å få den spilleren som jukse utestengt.

Enkelt og greit.

Du må ha bevis for at noen skal skje på .no, og teamet er rettferdige med det. Så om den anklagede ikke pusher, så trenger dere ikke være redde for noe da? Men slik dere prøver å holde denne samtalen aktiv, jo mer tror jeg det faktisk er push, da dere enkelt og greit bare burde skrevet på forumet at det ikke er push og ikke sagt mer, men dere prøver å motbevise, så for meg virker det spooky :)

-A
 
Topp