Ryktebørsen

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Fakta, se topp 10, bare pp horer :D

Og de fleste samler seg i 1 stamme :)
Noen må gå imot dere, og jeg syntes det er bra jeg selv gjør det, da det dere og jeg gjør, ikke er bra for spillet, spesielt ikke å samle alle pp horene i 1 stamme, men qudos, dere er flinke!

-A

Altså, vet ikke helt hva jeg føler om en Senior Moderator som både sier .no er ødelagt OG sier at tw teamet tvilsom tømmer retferdig, har dette også på printscreen men gidder ikke å poste det for å få advarsel om ban fra forum fra noen som liker å bruke stillingen sin til å argumentere seg fram til en seier i ett forum.

PP horer? Kan fint meddele at det har ikke blitt kjøpt pp på Etriuss på ganske mange verdner, husker ikke om konrad sa siden, 34 eller noe sånt, vi farmer. Du vet du kan gjøre dette du også? uten å bruke penger :D Glad du ikke kjenner alle spill funksjonene, du kunne jo blitt en skummel motstander.
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Altså, vet ikke helt hva jeg føler om en Senior Moderator som både sier .no er ødelagt OG sier at tw teamet tvilsom tømmer retferdig, har dette også på printscreen men gidder ikke å poste det for å få advarsel om ban fra forum fra noen som liker å bruke stillingen sin til å argumentere seg fram til en seier i ett forum.

PP horer? Kan fint meddele at det har ikke blitt kjøpt pp på Etriuss på ganske mange verdner, husker ikke om konrad sa siden, 34 eller noe sånt, vi farmer. Du vet du kan gjøre dette du også? uten å bruke penger :D Glad du ikke kjenner alle spill funksjonene, du kunne jo blitt en skummel motstander.

Altså, berre for å vere rettferdig, så sa bobil aldri noke om og bruke penga for og få pp?
 

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Altså, berre for å vere rettferdig, så sa bobil aldri noke om og bruke penga for og få pp?

Så det er pp hore å farme pp og bruke disse? Jeg som var under troen at å være en pp hore var bscly en som kjøpt pp og bygde seg opp med denne.
Hvis det å være pp hore er Å BRUKE PP, daaaaa har noen navngitt "pp-hore" helt feil.

Er man ressurshore om man bruker disse også?

lmao
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Så det er pp hore å farme pp og bruke disse? Jeg som var under troen at å være en pp hore var bscly en som kjøpt pp og bygde seg opp med denne.
Hvis det å være pp hore er Å BRUKE PP, daaaaa har noen navngitt "pp-hore" helt feil.

Er man ressurshore om man bruker disse også?

lmao
PP-hore for meg, e bare dei som bruka mykje PP, korleis dei har fått pp'en har nada og bety :p Går vel på egne definisjoner på det, ettersom det kan være kanskje generelt og sentralt omgrep på tw, men poenget mitt var at Bobil nemnte ingenting om å kjøpe pp'en, som du kjem og forsvara egen konto med at den e tilfarmet og ikkje betalt for. Berre det eg ville fram til.
 

Mafa3k

Community Manager
Community Manager
Reaksjonspoeng
10
Det ryktes at det trengs en generell oppfriskning i både spill og forum regler:
https://no.tribalwars.com/page/rules
https://forum.no.tribalwars.com/index.php?threads/forumregler.14084/

Og skulle det være noen spesifikke henvendelser som gjelder den jobben bobil gjør som moderator kan dere sende meg en personlig melding eller en henvendelse via support systemet der dere bere om at CM (Jeg) skal svare. For fakta er at alle modoratorer her på forumet og eller spillmods er frivillige spillere som offrer sin fritid til å hjelpe spillsamfunnet. De har all rett til å spille spillet de og! og så lenge de følger reglene i spillet så har det at de er mods på verdener de ikke spiller og på forumet INGENTING med hva de gjør i spillet.

Om det er direkte klager på hva mods gjør som mods tar jeg personlig imot de klagene og ser over om det er hold i påstandene.

Ellers får dere nyte spillet videre!
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Eneste grunnen til at top 10 er «bare pp-horer» er fordi ingen med bedre evner enn dem spiller på verdenen.

Jeg kjenner til mange spillere som hadde ligget på topp 10 uten pp, kanskje ikke nå, men 1-2 uker videre inn i verdenen.


PS: Ryktes at en av disse har latestartet og klatrer seg sakte oppover rankingen :confused:
 

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Eneste grunnen til at top 10 er «bare pp-horer» er fordi ingen med bedre evner enn dem spiller på verdenen.

Jeg kjenner til mange spillere som hadde ligget på topp 10 uten pp, kanskje ikke nå, men 1-2 uker videre inn i verdenen.


PS: Ryktes at en av disse har latestartet og klatrer seg sakte oppover rankingen :confused:


Latestart må være største unnskyldingen på tw
 

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
ryktes 6ix9ine gikk på en smell idag, eller kanskje det er pushkonto det også? what is real and what is not real
 
Topp