Ryktebørsen

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Ryktes at det forumet mellom de 9 stammene heter "Stor Alliansen" og ikke superalliansen, så det er derfor t-rekt avbekreftet det sist.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Ryktes at Bobil mistet alt av off i morges, og får med mange stammer på å masseslette, siden han møtte motstand
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Ryktes det ikke var meg, men mine dualer, men ja, jeg er en del av det, driter litt i det :)

Motstand er alltid kjekt det :) Snakkes da folkens.

-A
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Godt du har roet deg ned etter å ha møtt veggen, men du signerte med -A, så var nok du som sendte de meldingene ;)
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Joda, massesletten av meg, men ikke angrepa o_O Da jeg lå å sov når de ble sendt :D

Så jeg merka det ikke fult så godt som de som tok avgjørelsen på det, hehe :)

-A
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Virker ganske egoistisk å beordre masseslett rett etter man mistet alt offet sitt. Synes synd på de i stammen/alliansen som hadde lyst til å spille .no sin siste verden, så kommer dere å pusher slett på de. Må være forferdelig å ha deg som leder Tore. Kan si jeg betviler sterkt på dine tidligere innlegg om hvor mye du bryr deg om .no.

Lurer på hva som hadde skjedd om dere ikke mista offet, ble litt overrasket når dere sendte alt på en by. 4 stk på kontoen og det var det beste dere kom fram til? :eek:
 

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
De tenkte at siden de satt 4 på sin bruker og bare 2 på vår, så må jo det gå bra, eller? Quick maths
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Beklager, men det ryktes at jeg ikke forstår hva smoke trees betyr. Vil nødig gå glipp av noe viktig.
 
Topp