Ryktebørsen

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Ryktes det å kalle noen primitiv er det store nye hos Etriuss nå! :)

Kommer jo bare personangrep fra fienden hele tiden, heller rim meg da om dere er så mye bedre enn meg som person (Y)

Ta meg på spillet, ikke i virkeligheten (Y)

Derimot skal dette på faktabørsen: -Konrad, jeg rapporterte den mld.

-A

Hvor mye PP brukte du på eventet?

9b32883f2740d157bccf469184519cef.png
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Skjønner ikke at vi ennå snakker om bobil, den mest patetiske spilleren .no noen gang har sett. Han har aldri oppnådd noe som helst på .no, bortsett fra å ødelegge tilliten mellom spillere. Han har gjentatte ganger spilt skittent, backstabbet, spionert og manipulert for å føle seg relevant. v1, v21, v30, v35 og nå på v39 hvor han gjentatte ganger prøver å få en spiller utestengt, som ikke har gjort noe galt. Det er så tydelig at han ikke bryr seg om tw miljøet og dens spillere, alt handler om han selv. Bare se på hvordan han ledet stammen sin på v39, med engang han gikk på en smell, så ville han heller få alle til å slette seg enn å forsete å kjempe. Alt for å være den som bestemmer utkommet, stammene var heller ikke langt fra hverandre. Heldigvis så skjedde ikke dette og en ny tok over ledelsen. Men mye mer man kunne sagt om bobil, men er ikke verdt å gi han all denne oppmerksomheten. Får sikkert en advarsel for denne posten, men hva har jeg å tape.

"...men her, på nettet og irl er jeg en person som elsker å spionere, manipulere og lignende. Det er bare i min natur." - Tore (bobil)
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Synes bobil er ganske stilig, jeg. I krig og kjærlighet er alt lov - og er ikke TW et krigsspill vi alle føler enorm kjærlighet til kanskje? <3
 

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Skjønner ikke at vi ennå snakker om bobil, den mest patetiske spilleren .no noen gang har sett. Han har aldri oppnådd noe som helst på .no, bortsett fra å ødelegge tilliten mellom spillere. Han har gjentatte ganger spilt skittent, backstabbet, spionert og manipulert for å føle seg relevant. v1, v21, v30, v35 og nå på v39 hvor han gjentatte ganger prøver å få en spiller utestengt, som ikke har gjort noe galt. Det er så tydelig at han ikke bryr seg om tw miljøet og dens spillere, alt handler om han selv. Bare se på hvordan han ledet stammen sin på v39, med engang han gikk på en smell, så ville han heller få alle til å slette seg enn å forsete å kjempe. Alt for å være den som bestemmer utkommet, stammene var heller ikke langt fra hverandre. Heldigvis så skjedde ikke dette og en ny tok over ledelsen. Men mye mer man kunne sagt om bobil, men er ikke verdt å gi han all denne oppmerksomheten. Får sikkert en advarsel for denne posten, men hva har jeg å tape.

"...men her, på nettet og irl er jeg en person som elsker å spionere, manipulere og lignende. Det er bare i min natur." - Tore (bobil)

Altså, back in the good all days. Var spioner en helt vanlig del av spillet. Er jo et krigføringsspill, og det å skaffe intel på fienden er essensielt (Slik er det IRL også, hvis jeg skal dra inn en liten sammenligning). Jeg forsvarer ingen handliger, jeg bare nevner det.

Det du sier om massesletten, har du ikke all info på da dette bare var noe han tullet med i offentlighet, men informerte alle andre i stammen/alliansen at det var noe han tullet med. Just a joke, no more.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Mitt største problem med bobil er egentlig at han suger i tribalwars, men likevel skal han spamme ned forumet med hvor flink han er og hvor tøff han er som driver med spionering o.l.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Mitt største problem med bobil er egentlig at han suger i tribalwars, kunne ikke brydd meg mindre om hva han foretar seg ellers.

Så hvorfor bryr du deg om det da? Alle vet jeg suger :p Så ser ikke problemet, adle meg heller (Y)

-A
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Problemet er at du tar mye plass på forum i forhold til hvor viktig du er for ingame, og når jeg gleder meg til å lese et oppegående innlegg fra noen på forum også finner jeg ut at eneste som har skrevet av meg så blir jeg umåtelig skuffet. Venter fortsatt på at du går tilbake til pausen du lovet å ta fra forum.
 

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Det du sier om massesletten, har du ikke all info på da dette bare var noe han tullet med i offentlighet, men informerte alle andre i stammen/alliansen at det var noe han tullet med. Just a joke, no more.

Hvorfor nevne det 2 ganger da? 1 gang på forum og en gang der han sender melding på skype til stamme ledelsen og sier at han kapitulerer, at han ikke tålte motgangen og derfor arrangerer masseslett.

Foresten, hva skjedde med den rapporten om at jeg spilte multi? Har du snakket med syrebob ?
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Altså, back in the good all days. Var spioner en helt vanlig del av spillet. Er jo et krigføringsspill, og det å skaffe intel på fienden er essensielt (Slik er det IRL også, hvis jeg skal dra inn en liten sammenligning). Jeg forsvarer ingen handliger, jeg bare nevner det.

Var det ikke du som spilte mulit-account på v35, en konto i hver stamme? Er det så viktig å skaffe info på fiendene, selv om man bryter reglene? Ikke rart du har lyst til å forsvare spionering.

Alt jeg sier her er meningen min, at spionering blir feil. Om ingen spionerer, så blir det en lik krig hvor stammene slåss seg imellom og hvor diplomati har en større rolle, samt hvordan stammene blir ledet. Mens de som bruker spioner tør ikke ha en jevn krig. Det å si at siden spioner blir brukt i den ekte verden, så hører det til Tribal Wars, blir helt feil. Det er et særdeles dårlig forsøk på å legitimere bruken av spion, når det kommer mye mer godt ut av å lav være, enn å bruke spion. Det er også de færreste som har lyst på spionering og det er ofte de som har spionert og blitt tatt for det, som er for det. Kan også tenke meg en del spillere har sluttet, fordi de ikke lenger føler de kan stole på andre spillere og stammemedlemmer.
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Nå syns jeg det skrives mye interessant her :D

Som mange vet er jeg selv svært imot "skittent spill". Tar stor avstand fra det av personlige grunner. Likevel er dette et spill, et spill om krig, da er alt lov (så lenge en ikke bryter inno sine regler. Spioner er en strategisk del av spillet jeg ikke støtter, men som er en del av spillet.
Nå tenker sikkert "hvor spiller du med Tore da, som har backstabbet deg før?
Det kan jeg likesågodt svare på først som sist. Det har å gjøre med at jeg, som jeg har sagt før, digger Tore som person! Åpen fyr som bryr seg om de rundt han, gitt at det er gjensidig. Han sprer mye glede og mye liv! I tillegg har det seg sånn atde gangene han har backstabbet meg har jeg egentlig aldri reagert, fordi han gjør det på en så useriøs måte at jeg aldri tar det perosnlig. Helt ærlig Tore, du suger til å spionere, og spessielt når du blir oppdaget og stammen du spionerer på går på deg. Hahahaha, det er ikke noe å skjule.
Det skal også sies at dette er .no sin siste verden, og hvem vil ikke ha prøvd ut en runde med den mest livlige spilleren på .no??? :D Likevel er det verdt å bemerke seg at en ting jeg krevde var at det ikke skulle gjøres noe tull jeg ikke var med på, og dette var han helt med på!

Så over til noe litt annet da.... Ryktes Huncho gikk på en smell?!?!? o_Oo_Oo_Oo_Oo_O:eek::eek::eek::eek::eek:
 

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Var det ikke du som spilte mulit-account på v35, en konto i hver stamme? Er det så viktig å skaffe info på fiendene, selv om man bryter reglene? Ikke rart du har lyst til å forsvare spionering.

Alt jeg sier her er meningen min, at spionering blir feil. Om ingen spionerer, så blir det en lik krig hvor stammene slåss seg imellom og hvor diplomati har en større rolle, samt hvordan stammene blir ledet. Mens de som bruker spioner tør ikke ha en jevn krig. Det å si at siden spioner blir brukt i den ekte verden, så hører det til Tribal Wars, blir helt feil. Det er et særdeles dårlig forsøk på å legitimere bruken av spion, når det kommer mye mer godt ut av å lav være, enn å bruke spion. Det er også de færreste som har lyst på spionering og det er ofte de som har spionert og blitt tatt for det, som er for det. Kan også tenke meg en del spillere har sluttet, fordi de ikke lenger føler de kan stole på andre spillere og stammemedlemmer.
Jo, og det var feil av meg :) Men som jeg sa i innlegget mitt, så forsvarer jeg ingen handlinger??
 

Mufasa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Så over til noe litt annet da.... Ryktes Huncho gikk på en smell?!?!? o_Oo_Oo_Oo_Oo_O:eek::eek::eek::eek::eek:

Ryktes at front mot Huncho så langt er dørgende kjedelig, den som angriper går alltid på en smell, så det blir helt stillestående. Forhåpentligvis blir det litt utvikling der snart.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Skjønner ikke at vi ennå snakker om bobil, den mest patetiske spilleren .no noen gang har sett. Han har aldri oppnådd noe som helst på .no, bortsett fra å ødelegge tilliten mellom spillere. Han har gjentatte ganger spilt skittent, backstabbet, spionert og manipulert for å føle seg relevant. v1, v21, v30, v35 og nå på v39 hvor han gjentatte ganger prøver å få en spiller utestengt, som ikke har gjort noe galt. Det er så tydelig at han ikke bryr seg om tw miljøet og dens spillere, alt handler om han selv. Bare se på hvordan han ledet stammen sin på v39, med engang han gikk på en smell, så ville han heller få alle til å slette seg enn å forsete å kjempe. Alt for å være den som bestemmer utkommet, stammene var heller ikke langt fra hverandre. Heldigvis så skjedde ikke dette og en ny tok over ledelsen. Men mye mer man kunne sagt om bobil, men er ikke verdt å gi han all denne oppmerksomheten. Får sikkert en advarsel for denne posten, men hva har jeg å tape.

"...men her, på nettet og irl er jeg en person som elsker å spionere, manipulere og lignende. Det er bare i min natur." - Tore (bobil)
Ååååh du er inne for en "rude awakening" når du kommer til internasjonale servere lille klumpen min :)

Bobil er jammenta en meget rolig og snill spæller i forhold til F**nskapet som styrer stammene utti det middels store internasjonale havet :)

Men må si meg enig i at han er... litt oppskrytt, artig kar som lage vaffelkakerøre på verdener men ingame har æ ikke sett han kuke ned stammer slik man skulle ønska en person av hannes cred sku gjøra <3

Love you Bobil, sku bærre ønsk dåkker holdt fronten dykkers på v27 ;(
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Ååååh du er inne for en "rude awakening" når du kommer til internasjonale servere lille klumpen min :)

Bobil er jammenta en meget rolig og snill spæller i forhold til F**nskapet som styrer stammene utti det middels store internasjonale havet :)

Men må si meg enig i at han er... litt oppskrytt, artig kar som lage vaffelkakerøre på verdener men ingame har æ ikke sett han kuke ned stammer slik man skulle ønska en person av hannes cred sku gjøra <3

Love you Bobil, sku bærre ønsk dåkker holdt fronten dykkers på v27 ;(

Er nok min feil han ikke har kuka så mye på v39 i hvert fall :( Srry :p
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Ryktes Huncho burde fordele defftroppene litt bedre, alt i en er kanskje ikke det beste:p
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Ryktes Huncho burde fordele defftroppene litt bedre, alt i en er kanskje ikke det beste:p

Skal gi deg en aldri så liten oversikt over krigen så langt. Regner med du kanskje endrer fokus fra hvordan vi forsvarer oss, til hvordan dere forsvarer dere!
Side 1:
Stammer: -I-
Side 2:
Stammer: T-Recr, TP

Timeframe: Siste måned

total erobringer:

Side 1: 155
Side 2: 221
Forskjell: 66

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 38
Side 2: 5
Forskjell: 33

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 540,624
Side 2: 502,146
Forskjell: 38,478

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 241,324
Side 2: 36,447
Forskjell: 204,877

chart
 
Topp