Ryktebørsen

Mufasa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Selv om dere vinner krigen så langt, betyr ikke det nødvendigvis at det var smart av Brage å ha 50k/40k i en by samtidig som han har adels inkommende på andre byer.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Selv om dere vinner krigen så langt, betyr ikke det nødvendigvis at det var smart av Brage å ha 50k/40k i en by samtidig som han har adels inkommende på andre byer.

Ryktes at TP og Trecr forsvarer seg ofte med off, så vi har tydeligvis mye å lære!
 

Mufasa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Her er en ganske vill teori: Begge stammene gjør feil i forsvar.
Det at noen av oss har forsvart oss med off, har ingenting betydning for om det var smart av Brage å ha så mye i en by. Det kan godt være at det var smart, hvis han skjønte tidlig at han ikke hadde nok for å forsvare alle byene med adels mot seg, så han passet på at en av byene klarte seg i hvertfall.

Uansett, så ser det ut som at Brage i hvertfall har lært av oss og har begynt å forsvare med off, så det er kult :)
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Og jeg tror fortsatt dette er missledende infromasjon da du har 0 aning hva feks vi brukte :)

I dare you, put out a number and lets see ;) Trenger ikke være nøyaktig det antall dere brukte, men kanskje som gir en liten peiling så kan jeg godt si om det var mer eller mindre ;)
 

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Selv om dere vinner krigen så langt, betyr ikke det nødvendigvis at det var smart av Brage å ha 50k/40k i en by samtidig som han har adels inkommende på andre byer.

Alt var egentlig planlagt, men readelen som skulle ble timet inn kom dessverre for sent.. Så vedkommende har noe å trene på fremover ;)
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Siden vi fyrer av rykter mot hverandre, ryktes falkeblikket har 18 adels, men ingen nukes :O
 

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Krangler dere om hvem som har brukt mest PP?

Virker som om du ikke får med deg konteksten, driter faktisk i hvem som brukte mest eller minst. Poenget er at konrax vet faen ikke om jeg brukte 0 pp eller 40.000 pp, så jeg synes det er tøft av han/dem å påstå i ukesvis at han har brukt mest pp, mind u, han er på en konto som ligger i rimmen og prodder deff, er jævla dyktig på å sende fakes fra defbyer i nattbonus iaf.

Så før konrax eller bobil har tenkt å komme med ett tall, synes jeg heller at de kan rulle inn jeipen sin og faktisk si hva de har brukt og ikke komme med antagelser og gjettinger. merk også at dette kommer fra den største kontoen på 39, kan man virkelig være sikker på at de har brukt mere pp enn oss?
 

TIG3R

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
27
PP er vell ikke grunnen til at dere har den største kontoen på v39 vill jeg tro :p
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
:p:p:p:p:p:p:p
Vanskelig å rulle inn jeipen, men skal prøve :p Ups...
Men altså, seriøst sett, jeg vil fortsatt være av oppfatning om at vi brukte mest da, gitt at Herman holdt seg litt unna (klarer nok ikke overgå han), og er nok trolig den som bruker mest pp på neste event og (utenom Herman om han skal bruke mye på eventet) :) Han sitter jo på ubegripelige summer da, siste han sa til meg var 130k :O Det var dog en del verdner siden :p (Faen, der var den igjen)
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Dvs, ikke annet enn at konrax fortsetter med klovneriene sine på forumet og erter på seg -I- :D
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Hvorfor er det så dårlig stemning på forumet?:( Kan vi ikke bare ha litt banter og moro siden dette tross alt er .no sin siste verden?
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Alle har vel blitt litt butthurt her på forumet siden tidenes morgen, så alt er som normalt
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Huncho mistet den ene byen, fordi eg var på skulepcen som frøs når eg skulle time inn re-adling. Vil ikkje si noke blei gjort feil på Huncho fra før uansett, ditta ekje en unnskuldning for å mista byen, gz til dåkke som klarte å adle, men eg e best og har ingenting meir å lære. Alle i tprcekc(vetsj ka stammen heite, bare noobs så har aldri gadda å lært meg namnet da det e ubetydelig fordi alle der e 1000x dårligare enn meg) alt blei vel egentlig sagt i (). Så ja, takk for meg og god påske
 
Topp