Ryktebørsen

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Kan du ta meg i opplæring? Jeg er dårlig og trenger en mentor.
Eg tek betalt i øl, carlsberg for være presis. Kan sikkert ordne noko, men eg kjem til å ha promille under opplæring, og eg kjem til å vere frekk, så om du e pussy ass little bitch så ekje ditta kurset noko for deg.
 

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Eg tek betalt i øl, carlsberg for være presis. Kan sikkert ordne noko, men eg kjem til å ha promille under opplæring, og eg kjem til å vere frekk, så om du e pussy ass little bitch så ekje ditta kurset noko for deg.

er ikke du den minst pålitelige her inne, etter bobil såklart ?
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Du kan godt komme til vår stamme Vetle, vi tar godt vare på hverandre ;) Om det er noen trøst kan jeg godt hoppe over fra bobil til din konto om du bytter side ;)

-K
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Du kan godt komme til vår stamme Vetle, vi tar godt vare på hverandre ;) Om det er noen trøst kan jeg godt hoppe over fra bobil til din konto om du bytter side ;)

-K

Wow, når du er så vandt til å signere på meldinger ingame, så du gjør det til vanlig nå og :D:confused:
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Du kan godt komme til vår stamme Vetle, vi tar godt vare på hverandre ;) Om det er noen trøst kan jeg godt hoppe over fra bobil til din konto om du bytter side ;)

-K
Skulle gjerne, men sliter med å se hvordan vinner stammen blir avgjort. Dere er så mange stammer alliert, at jeg ser større risk i å bli med dere. Så foreløpig satser jeg på å dra seier i land selv ;)
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Bare det at dere ikke tør si hvem dere er alliert med, får meg til å tvile. Dere er allerede 39 medlemmer bare i TP og T-Rec, så synes synd på de mindre spillerne som blir tvunget til å gi fra seg byene mot slutten :S
 
Topp