Ryktebørsen

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Ingen blir tvunget til det vettu, trenger bare 60% dominanse, du vet jo også da at vi ikke blir å påtvinge noen noe som helst ;)
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Da antar jeg det ikke blir merg mellom TP og T-Rec? Ey, da er det jo en ledig plass i T-Rec nå :D
Håper ikke dere er alliert med andre enn TP...
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Andre nyheter; Ryktes stor konflikt internt i Invictus, mulig splittelse :S

Ryktes at dette er grunnet uenigheter basert på hvor aktive folk er, derav de mer aktive reagerer negativt på de mindre aktive og de mindre aktive blir butthurt av å høre fakta om at de må delta om de vil vinne
 
Sist redigert:

Epsilion

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
Er ikke rart folk blir sure når halve stammen ikke gjør som de får beskjed om, sånn som vi opererer nå så går det bare en vei, og det er nedover! Hadde ikke tenkt å peke finger på noen, men når du legger dette ut på off forum så får du tåle det. Du spiller jo rett og slett alene, eneste du gjør er å adle det du vil også be om støtte etterpå. Null planlegging uten tanke på at du kun bremser andre sin vekst. Totalt egoistisk og dritt gjort mot de andre som støtter deg hver j**la gang. Takk for meg
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Jeg spiller for å vinne, så om jeg ser en sjanse så griper jeg den. I stede for å vente på felles aksjon hver jæ*la gang. Ingen rundt meg skal få noe som helst slags hvilestund mellom disse "aksjonene", noe du er glad i å gi de. Hvis det er så vanskelig å sende def, så la hver, men ikke forvent noe tilbake! Begynner å få vondt i hode av alle disse pm’ene våres, hvordan skal vi komme til en løsning når du er så forbanna sta hele tiden?
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Jeg klarer ikke finne ut av om det faktisk er splittelser i -I- fordi Vetle er suveren offansiv spiller, eller om dette bare er dårlig propaganda :po_O
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
-I- er en gjeng med bæskuka, aldri blir noen fornøyd
 
Sist redigert:

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Bare å sende meg pm da på skype da, så kan vi lage en ny stamme der alle får ros for det gode de gjør hver dag, og der ingen kritiseres <3<3
 

Huncho

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Er drittlei av å oppføre meg som en jævla peacemaker hele tiden, men kan vi seriøst ta dette her innad i stammen?
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Om dere i -I- vil ha en fredsperiode til dette er ordnet kan dere sende melding så kanskje vi kan utarbeide en. Kan ta det som en tidlig juleferie :D Garanterer ingenting da, har ikke snakka med noen om det, og er ikke sikkert folk her gidder engang, men om dere føler det kan være greit er det bare å spørre så ser vi ;)

Videre ønsker jeg bare å informere om at julaften nærmer seg, har alle kjøpt julegaver? Selv har jeg ikke det :p
 
Topp