Ryktebørsen

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Ryktes alle prøver å disse hverandre om man skulle glemme å dodge og "forsvare seg" med off, eller angripe med def for å ev. readle eller hva det måtte være... Har dere virkelig ikke annet å snakke om? Dere er alle som 9 åringer alle sammen (Faren min er større og kulere enn din vibes får jeg av denne tråden her). Vis litt mer klasse. (Alle sammen)

Takk.
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Ryktes alle prøver å disse hverandre om man skulle glemme å dodge og "forsvare seg" med off, eller angripe med def for å ev. readle eller hva det måtte være... Har dere virkelig ikke annet å snakke om? Dere er alle som 9 åringer alle sammen (Faren min er større og kulere enn din vibes får jeg av denne tråden her). Vis litt mer klasse. (Alle sammen)

Takk.

Men pappaen min er kulere enn din o_O
 

Mufasa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Haha pinlig å glemme å dodge offet folkens. Hadde dere vært litt smarte sånn som meg, så hadde dere gitt borte alle byene deres. Kan ikke bli nuket hvis fienden ikke har noen byer å sende på.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Altså på sånne her små verdener er det ikke vanskelig å spille på telefonen, det er jo lett - har gjort det selv i mange år.
Skal jo også sies at du hadde svært lite fokus mot deg.

Legger med en liten statistikk på krigen så langt. For noen uker siden var det vel bare 24 byer til oss ish. Kjipt for oss at dere forsvarer dere så bra.
403fed3fd7aa4a6c4b00a4fb3eb81d99.png
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Ouff, ikke den. Mer overrasket over at dere bare klarte å adle en by når jeg var på tlf hele aksjonen. Litt trist egentlig
Tror ganske mange spiller på mobil nå fortiden, få som sitter foran pcen i juletider, inkl. meg (har ikke PC her jeg er engang)

Du var ikke målet under aksjonen, men vi måte likeverd legge press på deg også, så du var mindre villig til å sende def til andre. Noe jeg tror vi klarte.

Vi var ganske vellykte, i motsetning til hva enn du drev med. 3 re-adlings forsøk som var helt tragiske. Kommer flere timer etter, med ingen adelsbonuser og kun 1 adelsmann. Vet ikke om du vet dette, men på speed 2, så vokser lojaliteten med 2 i timen. Så å re-adle en by med 30 lojalitet er liten sannsynlighet uten bonus/pala. Samtidig må du ha forstått at jeg hadde 35min adelsvei til 4 av byene jeg adlet, 2 av de prøvde du å re-adle. Bare det burde sagt deg at det var umulig å re-adle. Jeg måte jo pre-adle for deg, så jeg kunne re-adle og drepe adelsnuket uten å miste særlig med tropper.

Men verste er vel å prøve å re-adle meg i NB med en def by, en time etter jeg adlet byen. Forstår ikke hvordan du kunne forvente at det ville fungere o_O

Du burde også ta en titt på hvordan vår aksjon har gjort deg mer utsatt, er en typisk tw strategi vi har gått for :p
 

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Sender dem jo for å bli drept, ikke vits at de tar opp gårdsplassen vell? Så jeg vil si det er mer fornuftig enn merkelig. Vil du ikke?


Tror ikke du har god forståelse til dette, så skal tilby meg å forklare dette. Å ha deff i en off by er veldig lurt. 400feks slik som i printscreen jeg tok med, disse troppene skal brukes til å snipe/cancelsnipe/farme. De er fullstendig verdt gårdsplassen, og utifra at det var ett halvnuke så tar de heller ikke opp gårdsplass, det var faktisk fullstendig bortkastet å sende de i angrep, de kunne vært på vrak eller snipet eller blitt hjemme og ikke kastet de bort.

Samme med 200 speidere, hva er poenget? Send 1 Nuke og time inn speidere bak nuket om du vil vite hva for tropper som er i byen :)
 

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
De ressursene man får av det antallet på vrak har 0 å si såpass langt inne i gamet. Nå skulle nuket dø uansett, så da kan vi like godt tømme byen. Hva skal vi med snipe tropper i alle byer? Eneste trusselen dere har gitt oss gjennom hele verdenen er et tk/lk inc som var så obvious at jeg fikk dere til å trekke det, så hva skal vi med snipetropper i alle byer?

Skal man gjøre som du sier kan man like gjerne gå hybrid (noe vi ikke gjør, som du sikkert vet)

Men takk for leksjonen, dine tidligere prestasjoner snakker for seg selv eller? God jul <3
 
Sist redigert:

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Skal man gjøre som du sier kan man like gjerne gå hybrid (noe vi ikke gjør, som du sikkert vet


<<<
Det gjør jeg
 

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
De ressursene man får av det antallet på vrak har 0 å si såpass langt inne i gamet. Nå skulle nuket dø uansett, så da kan vi like godt tømme byen. Hva skal vi med snipe tropper i alle byer? Eneste trusselen dere har gitt oss gjennom hele verdenen er et tk/lk inc som var så obvious at jeg fikk dere til å trekke det, så hva skal vi med snipetropper i alle byer?

Skal man gjøre som du sier kan man like gjerne gå hybrid (noe vi ikke gjør, som du sikkert vet)

Men takk for leksjonen, dine tidligere prestasjoner snakker for seg selv eller? God jul <3


Mine tidligere prestasjoner har vel lite å si, kan vel snakke om prestasjonene til han som eier brukeren om du er så gira på å snakke om dem. Har bare nevnt mine mest minneverdig i signaturen, ikke alle:)


Til tross for bs kommentaren din, så å sende ett halvnuke med 200 speidere ser jeg at du ikke klarer å bortforklare med noe annet enn «troppene skulle dø» hva med å vente 4 dager, ha fult nuke før det sendes? Men neida, du har vel kontroll du. Ikke ta imot noen leksjoner fra meg, gjør dette lettere for oss, til tross hvor forbanna lett v39 har vært allerede
 

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Til tross for bs kommentaren din, så å sende ett halvnuke med 200 speidere ser jeg at du ikke klarer å bortforklare med noe annet enn «troppene skulle dø» hva med å vente 4 dager, ha fult nuke før det sendes? Men neida, du har vel kontroll du. Ikke ta imot noen leksjoner fra meg, gjør dette lettere for oss, til tross hvor forbanna lett v39 har vært allerede

Det var da lav mur i byen når vi sendte. Hvorfor la det stå å støve i 4 dager når det med litt juicy bonuser er oppe igjen om 5-6 dager? Gir ikke det mening? Jeg syntes det. Så ja, vil si vi har god kontroll.
Og hvorfor så opptatt av de 200 speiderne a? Var en defby som vi ombestemte oss at skulle være off i stedet? Derfor det var litt ekstra speidere og litt def i byen. Kanskje den er def igjen nå? Hvem vet :)
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Mine tidligere prestasjoner har vel lite å si, kan vel snakke om prestasjonene til han som eier brukeren om du er så gira på å snakke om dem. Har bare nevnt mine mest minneverdig i signaturen, ikke alle:)


Til tross for bs kommentaren din, så å sende ett halvnuke med 200 speidere ser jeg at du ikke klarer å bortforklare med noe annet enn «troppene skulle dø» hva med å vente 4 dager, ha fult nuke før det sendes? Men neida, du har vel kontroll du. Ikke ta imot noen leksjoner fra meg, gjør dette lettere for oss, til tross hvor forbanna lett v39 har vært allerede
Sikkert noen som enten har vært lat og trykket på alle tropper, ellers så er det snipetropper vi ikke trenger mer eller så kan det hende noen tenkte litt juicy deff passer bra inn i et nuke:p Point is at det er ganske rart å drive å krangle på offentlig forum over hvorfor vi sendte med 200/200 deff i et nuke......
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Gjør hva man vil med sine egne tropper og om det er et dårlig valg, så tjener fienden på det. Så enkelt er det.

Ryktes T-REC har flere allianser enn de tør innrømme. Skjønner ikke hvorfor de er så redd for å si det, betyr jo bare at de er redde for oss :p
 
Topp