Ryktebørsen

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Fikk følgende 2 meldinger av en "liten spiller" forn en god stund siden, ganske trist egt:

"Haha du er overraskende hyggelig for å være så god i dette spillet :p jeg tror ikke på deg, men kommer ikke til å angripe byen din."


"Har bare inntrykket av at de som har 20 byer + å mer poeng en hele stammer er litt arrogant med tanke på det de kan gjøre :) men konge at du er hyggelig i din posisjon ^^

Snakk med Alex klein, så kan vi ha en allianse hvis dere ikke vil angripe/bli angrepet."

Kanskje noe alle, inkludert jeg, kan ta innover seg?
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Here we go, nå er jeg lei....
Dette er noe av det tristeste jeg har vært borti (Har dessverre ikke vært her så mye men fy så grusomt dette forumet er). -I- har rett og slett fra starten bare samlet de beste spillerne og gått sammen om å avslutte verdenen fortest mulig.

Da i motsetning til lederen i motstammen, som ba om merg tidligere? Idiotisk argument. 10 spillere er det i I, 70 spillere er det på den andre siden.

Dette sier jeg på grunnlag om legite invitasjoner til å joine -I- "for å få verdenen fort over" nå i senere tid. Det er jo .no sin siste verden vi snakker om, og så skal toppspillerne ha en sånn holdning til den..... Rett og slett tragisk. Men greit nok at -I- gjør dette, er jo ikke noe imot det.

Påstand uten bevis? Du er søt.

Men har dere ikke noe bedre å gjøre enn å slenge dritt på offentlig forum? 90% av dette forumet er jo bare drittslenging av andre spillere.

Hopper over det avsnittet her.

Denne siste greia om bottingen viser så utrolig godt hvordan -I- driter fullstendig i å ha et godt og hyggelig tw community her på .no. Dere sender pm's, skriver på discord serveren, mener Iver og alle i Tp støtter juks, og skriver her på forumet...(Ja Vetle, jeg tar opp det du skrev på discord selv om det ikke står her) Alt dette uten engang å spørre fyren hvordan han gjorde det. Viser seg jo nå at dette mest sannsynlig ble gjort legit siden fyren det er snakk om har en meget god forklaring dere ikke gadd å sjekke. Kan vel legge til at Vetle blocket meg ingame fordi jeg ikke ville kicke han før noen hadde bevist at det var juks.... Kanskje litt barnslig? Hadde forresten ikke vært så vanskelig å sjekke hvordan dette ble gjort ved å se på byene det gjaldt, men dere har jo 10 år med erfaring og kan alt, så det måtte jo bare være ulovlig siden dere ikke kunne se hvordan det var mulig... Dere burde skamme dere over heksejakten dere skapte. Og så gidder dere ikke å be om unnskyldning. Er ikke rart .no dør når toppspillerne mener folk burde "katas ned til 26p" før dommen er felt. Tenk om vi hadde blitt med på det da??? Hadde sett bra ut nå som faktaene er kommet på bordet...

Definer heksejakt? Vetle tok saken på ticket. Noen har kommet med stikk på forum(meg inkludert) men jeg skriver så mye random shit på forum at jeg er overrasket over at folk bryr seg at this point(dere kan godt bruke en bot til å time for dere for all i care, det gjør dere ikke til gode spillere).


Også sykt rart hvordan dere plutselig eksploderte når han joina Tp, men ikke sa en dritt offentlig når dette faktisk skjedde.... Føles som om dere var mest keen på å sette oss i Tp i et dårlig lys og si at vi støttet juks, men det får folk skaffe sin egen mening om. Bare slenger det med her.

Ticketen ble sendt før han joinet TP, Diskusjonen på vår skypegruppe ble tatt før han joinet TP, og også i discord ble diskusjonen startet før han joinet tp. Du tar rett og slett feil på dette punktet.

En annet eksempel på den unødvendige drittslengingen er jo hvordan dere kranglet over hvorfor det var så grusomt teit å sende med 200/200 deff og 200 speidere i et nuke. Greit nok å ta opp fulle deff nukes og sånt, men å dra ting som dette til de grader og krangle på den måten blir bare patetisk.


Enig, fullstendig tullete poeng, du ignorerer likevel hovedpoenget i diskusjonen(at å angripe(?) med en halvfull by er idiotisk). Men la gåZ

Viser igjen hvordan dere bare er ute etter å slenge dritt mot andre. Jeg og mange andre er så lei måten -I- hele tiden skal vise alle hvordan dere er best og så klage på at dere har så mange fiender.

Dere prøvde å merge med oss, slutt å leke så sykt moralpoliti.

Dere fremstår rett og slett som en gjeng arrogante drittunger som vil vinne over alt uansett om det ødelegger opplevelsen for de andre, så ikke rart resten av verdenen samler seg mot en sånn stamme.

Igjen, stammen din ønsket å merge med oss for å «ende verden fort», så det blir litt morro at du kommer hit og sier at vi vil vinne over alt når det ble takket nei til mergen fordi vi ønsket en fight.
(Jeg synes det er bra at resten av verden samler seg mot oss, ellers hadde det ikke blitt noe spennende.)


Og slutt å klag så mye, alle vet at kvalitet < kvantitet. Ikke prøv å skape et image om at dere er de små uskyldige som alle går imot uten noen grunn.

Aldri klagd på det, synes også det er dumt gjort om det er noen av oss som gjør det( ikke at jeg har sett det som en klage, men heller som et svar på andre klager fra deres side).

Foreslår at samtlige tar seg en bolle og så kan vi alle komme tilbake og så legger vi alt denne dritten bak oss for å fullføre verdenen på en hyggelig om minneverdig måte så vi kan forlate .no med gode minner.

Yeet
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Ryktes at jeg nok en gang har latt meg lure av Bobil-kontoen. Jeg blir åpenbart aldrig klogere.
 

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Here we go, nå er jeg lei....
Dette er noe av det tristeste jeg har vært borti (Har dessverre ikke vært her så mye men fy så grusomt dette forumet er). -I- har rett og slett fra starten bare samlet de beste spillerne og gått sammen om å avslutte verdenen fortest mulig. Dette sier jeg på grunnlag om legite invitasjoner til å joine -I- "for å få verdenen fort over" nå i senere tid. Det er jo .no sin siste verden vi snakker om, og så skal toppspillerne ha en sånn holdning til den..... Rett og slett tragisk. Men greit nok at -I- gjør dette, er jo ikke noe imot det.

Men har dere ikke noe bedre å gjøre enn å slenge dritt på offentlig forum? 90% av dette forumet er jo bare drittslenging av andre spillere. Refererer til Bobil og Groverud her som fikk alt for mye mot seg for ting som skjedde på andre verdener.... Let it go liksom, utrolig kipt for alle oss andre å lese om dette i det uendelige. Jeg mener forumet burde være et sted for banter og en livlig tone hvor fiender kan spytte litt hot tea og ha det gøy, ikke et sted for å vise hvem som er best hver gang noen prøver å ha litt gøy, eller komme med morsomme kommentarer. Greit med litt når det gjelder viktige saker, men dere drar jo alt ut til det uendelige.

Denne siste greia om bottingen viser så utrolig godt hvordan -I- driter fullstendig i å ha et godt og hyggelig tw community her på .no. Dere sender pm's, skriver på discord serveren, mener Iver og alle i Tp støtter juks, og skriver her på forumet...(Ja Vetle, jeg tar opp det du skrev på discord selv om det ikke står her) Alt dette uten engang å spørre fyren hvordan han gjorde det. Viser seg jo nå at dette mest sannsynlig ble gjort legit siden fyren det er snakk om har en meget god forklaring dere ikke gadd å sjekke. Kan vel legge til at Vetle blocket meg ingame fordi jeg ikke ville kicke han før noen hadde bevist at det var juks.... Kanskje litt barnslig? Hadde forresten ikke vært så vanskelig å sjekke hvordan dette ble gjort ved å se på byene det gjaldt, men dere har jo 10 år med erfaring og kan alt, så det måtte jo bare være ulovlig siden dere ikke kunne se hvordan det var mulig... Dere burde skamme dere over heksejakten dere skapte. Og så gidder dere ikke å be om unnskyldning. Er ikke rart .no dør når toppspillerne mener folk burde "katas ned til 26p" før dommen er felt. Tenk om vi hadde blitt med på det da??? Hadde sett bra ut nå som faktaene er kommet på bordet...

Også sykt rart hvordan dere plutselig eksploderte når han joina Tp, men ikke sa en dritt offentlig når dette faktisk skjedde.... Føles som om dere var mest keen på å sette oss i Tp i et dårlig lys og si at vi støttet juks, men det får folk skaffe sin egen mening om. Bare slenger det med her.

En annet eksempel på den unødvendige drittslengingen er jo hvordan dere kranglet over hvorfor det var så grusomt teit å sende med 200/200 deff og 200 speidere i et nuke. Greit nok å ta opp fulle deff nukes og sånt, men å dra ting som dette til de grader og krangle på den måten blir bare patetisk. Viser igjen hvordan dere bare er ute etter å slenge dritt mot andre. Jeg og mange andre er så lei måten -I- hele tiden skal vise alle hvordan dere er best og så klage på at dere har så mange fiender. Dere fremstår rett og slett som en gjeng arrogante drittunger som vil vinne over alt uansett om det ødelegger opplevelsen for de andre, så ikke rart resten av verdenen samler seg mot en sånn stamme. Og slutt å klag så mye, alle vet at kvalitet < kvantitet. Ikke prøv å skape et image om at dere er de små uskyldige som alle går imot uten noen grunn.

Foreslår at samtlige tar seg en bolle og så kan vi alle komme tilbake og så legger vi alt denne dritten bak oss for å fullføre verdenen på en hyggelig om minneverdig måte så vi kan forlate .no med gode minner.

Ps: Jeg vet jeg slenger mange under en bås her, men sånn jeg oppfatter ting og sånn mange andre oppfatter ting. Mulig også folk utenom -I- har bidratt til problemer jeg har tatt opp, men orker ikke lese gjennom hele forumet


Kan ikke gjøre annet enn å le av moral politiet :)
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Ryktes at bobil er lite happy med resultatet av forsøkene på å komme inn i mitt cluster :eek:
 

Huncho

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Føler ikke jeg har slengt veldig mye dritt, og angående dritt har det vært fra begge sider, det fremstår bare som at vi slenger sykt mye mer dritt fordi dere skal bitche om hvert lille ord som blir sagt fra vår side, noe som vi ikke gidder. Ta det som en mann. Angående det med å vinne så fort som mulig, som vi tydeligvis prøver på, var det Tore og Bobil som foreslo å merge stammer helt i starten av verden for og så vinne verden etter 60 dager. Dette sa vi nei til, fordi duuuh...

Vi er legit 11 spillere, at dere ikke klarer å ta oss er så klønete. Sier dere virkelig at dere ikke har 11 spillere av deres 1736736 som klarer å matche oss på noe som helst måte?

Det er bare klaging fra deres side, hvis dere er så misfornøyde så ikke spill. Vi har ikke alliert oss med noen fordi vi prøver å gjøre dette så rettferdig som mulig. Dere kan ikke legge skylda på det er en urettferdig verden, grunnen til at vi vinner er fordi vi spiller bedre enn dere. Damn right, slutt å klag, er så dirtt lei klaging. Slutt. Please. Stopp.
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Eg e best dåkke e ubest, snart så skal eg begynne å spille så skal eg vise dykk korleis ein ekte amatør spela
 

narne

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Comeback på at en tidligere stammevenn som ble butthurt over at han ble hertug i en understamme istedenfor en midt på treet stamme (I poengsum ikke erfaring etc) leaker når adels hitter?
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Jeg er spent på hva gertpe har å si, han er faktisk en jeg respekterer, til forskjell fra feks dobilen.[

Tja, var kanskje lurt at det ble tatt på PM, for det eneste som skjete var at jeg klaget, sutret, ble barnslig, oppløste stammen, sutret litt mer, klaget igjen.
 
Topp