Ryktebørsen

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Begge sider "slenger drit", som dere kaller det. Men er bare dere som spiller "victim card", for å sette oss i et verre lys. Er bare å ikke bry seg om forumet om det blir for følsomt for dere, da slepper vi også å høre på klagingen og sytingen deres. Vinn, vinn :D

@Huncho forklarte det bra :)
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Eneste grunnen til at top 10 er «bare pp-horer» er fordi ingen med bedre evner enn dem spiller på verdenen.

Jeg kjenner til mange spillere som hadde ligget på topp 10 uten pp.


PS: Ryktes at en av disse har latestartet og klatrer seg sakte oppover rankingen :confused:

As i said.
 

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Here we go, nå er jeg lei....
Dette er noe av det tristeste jeg har vært borti (Har dessverre ikke vært her så mye men fy så grusomt dette forumet er). -I- har rett og slett fra starten bare samlet de beste spillerne og gått sammen om å avslutte verdenen fortest mulig. Dette sier jeg på grunnlag om legite invitasjoner til å joine -I- "for å få verdenen fort over" nå i senere tid. Det er jo .no sin siste verden vi snakker om, og så skal toppspillerne ha en sånn holdning til den..... Rett og slett tragisk. Men greit nok at -I- gjør dette, er jo ikke noe imot det.

Morsomt at du nevner dette, men dette klarte dere fint å legge opp til selv. Tar du en liten titt på noe kalt "twstats", kan man faktisk se når spillerne i stammen ble medlem.

c88c88661dda31e6c7af888ee272a9ae.png


Dette var spillerne som i hovedsak skulle bli medlemmene i "Invictus". Av disse spillerne er det hele 4 av 9 spillere som har vunnet en verden tidligere. Dette er også Epsilion og Huncho sin andre verden på Tribal Wars noensinne. Så mener du virkelig at alle her er toppkontoer på .no?

Og fortsatt klarer Tore og skaffe den kjente superalliansen fordi han er redd for en konto eller to i Invictus. Tror du vi vil spille 9 kontoer mot 9 stammer? Rly? Vi hadde egentlig ikke noe behov for å ta inn flere spillere, men vi hadde jo ikke noe annet valg når Tore setter det opp slik som dette. Hvem hadde bare stått og sett på en hel verden går alene mot 9 enslige spillere? Nei, ikke sant. Derved tar vi inn hele 5 stykker til - Så det pisset du kommer med, kan du bare holde for deg selv.

44d77372527b2efad8ad56108746d734.png


At vi kompenserer med 5 spillere når Tore skaffer seg 5 allierte stammer (++).Det er trist av TP og Tore som feiget ut av en 3 sidig krig - Det hadde vært en perfekt avslutning på den siste verdenen, men det er faktisk dere som har stått for utfallet her.

Ps; Hadde du sett bare et fåtall av de private meldingene Tore har skrevet til oss på Skype, hadde du skjønt hysteriet rundt alt dette. Jeg er ikke for slenging av dritt på forumet, men når det kommer så mye dumt ut av det han skriver, fortjener han dritt tilbake. Selv om han ikke er moderator på v39, så er det faktisk mulig å bruke litt selvinnsikt og oppføre seg på Skype etc.
 

Mufasa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Jeg syntes du gir Tore litt for mye skyld her. I min tid i T-Recr, så hadde ikke Tore en lederrolle mesteparten av tiden. Alliansen med TP ble gjennomført etter at Tore hadd gått av (den ble planlagt av ham, men det var andre som var leder når den faktisk ble gjennomført). Det å gå i allianse med dem var også så og si et enstemmig valg fra stammen vår, så kritikk om det valget burde bli rettet mot alle i både TP og T-Recr, ikke bare Tore og TP.

Jeg er enig med deg om at Tores ide om å bare få verdenen over så fort som mulig var skikkelig teit, men dette er en ide som spillere på begger sider har hatt. Jeg antar at det som Toby skrev om invitasjoner er riktig. I tillegg til dette fikk jeg når jeg spilte på Smygende spørsmål fra spillere i -I- om når de kunne få byene våre, fordi "alle kunne jo se hvem som kom til å vinne verdenen".

Uansett, begge sider har sagt og gjort mye teit på denne verdenen etter min mening.
 

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Riktig om invitasjoner? Jeg og Kristian har hatt ansvaret for invitasjoner inn til Invictus, så om hva folk i stammen har sagt er jo helt likegyldig når det er vi, ene og alene som har besemt hvem som skal komme inn i vår stamme.
 

Mufasa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Den er grei, så bare at Toby nevnte "legite invitasjoner til -I- nå i senere tid" og tok det for god fisk. Oppmuntring til å bare gi opp for å få verdenen fort over kan jeg i hvertfall garantere at har kommet.
 

Huncho

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Liker ikke å pirke på ting, men prøver dere å si at det har skjedd masse pushing internt i TP/T-Recr? Hmmmmmm o_O
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Den er grei, så bare at Toby nevnte "legite invitasjoner til -I- nå i senere tid" og tok det for god fisk. Oppmuntring til å bare gi opp for å få verdenen fort over kan jeg i hvertfall garantere at har kommet.
Jeg fikk en invitasjon til det Hvite hus av kompisen min i sted. Det må da være legit.
Lord Toby har aldri fått noen som helst invitasjon til -I-, og kommer ikke til å få det. Vi har ALDRI vært interessert i å avslutte v39 med merg eller rekrutteringer, både før og etter vi viste at dette var siste verdenen.

Vi har derimot fått et forslag fra fienden tidligere, som handlet om å merge tidlig å bare avgjøre v39 tidligst mulig, deretter å alliere seg for så å ta ut TP osv. Forslagene var mange. Dette ble blank avslått, vi ville tross alt ha en 3 siders krig, som Donau påstod han ville og..

Ser dere etterlyser god stemning og banter. Hvorfor kan jeg ikke se et innlegg der dere legger opp til det? Led vei så henger vi oss kanskje på.

Jeg synes personlig det noen ganger går litt over styr med kjeftingen på Bobil kontoen, men selv har jeg vært kjent for å fyre på alle sylindere på forumet, så har ikke så mye jeg skulle ha sagt der. Kontoen har lagt litt opp til det selv med måten den har oppført seg ingame og på skype.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Man angriper jo best når man har litt innabords.

"If you don't know what the fuck you are doing, how are your enemies supposed to know what the fuck you are doing."
 

Donau

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
Forslagene var mange. Dette ble blank avslått, vi ville tross alt ha en 3 siders krig, som Donau påstod han ville og..

Dere ville ha en 3 sidet krig? Hvorfor tilbydde dere oss allianse da? o_O

Ja, jeg var intressert i en 3 sidet krig, og det var derfor det ble med IAP. Men ettersom dere vokste betydelig raskere og hadde høyere aktivitet ville det vært veldig dumt av oss å bryte ut mot både dere og t-recr.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
"hva sier dere til en allianse heller? Ryktes at T-rekt har laget en stor allianse bestående av 80 medlemmer fordelt på 4 stammer"
Leser du samtalen, så var jeg og bare interessert i en iap (mens vi bygget oss opp) i starten, frem til jeg hørte om dette.
Ja, jeg gjør det når den ene stammen samler hele verdenen i en stor allianse med ett mål for øyet, og det var å fjerne oss.. Når den ene siden frykter oss så mye at han samler så mange stammer mot oss, så tar jeg til vett å spør den andre stammen de rotter seg mot om et samarbeid mot de igjen.
Kom jo frem i ettertid at det var en del flere spillere enn de 80 jeg hørte om først..

8fd326cd601187ac909b56be32fe298c.png
 

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Skjønner ikke motivasjonen til å lyve på forum :p

Nå har vi alle aktuelle invitert til krigen, hvorfor vil ikke t-rec-tp-bro2--tp-- DNV vetafaen hvem dere er alliert med, men de støttere dere i krigen, hvorfor ikke bare invitere dem ?
Flire
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Det utgjør vel ingen forskjell uansett? Det er nesten ingen over 1:20 grensa i de søppelstammene.
 
Topp