Ryktebørsen

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Jeg er blandt de mange som er lei av at alle tråder på en eller annen måte ender opp med å handle om VARG, og/eller tråder tar en spennende vei men blir stoppet fordi den ikke er on topic. Og (til ære for deg, Noffe) siden det går så mange rykter om at store endringer er forestående i denne verden, så åpner jeg herved ryktebørsen. Skal godt gjøres å ikke være on topic her mao. Meld hva du vil, og hiv på et løst eller fast rykte, så kan dette nok bli en spennende tråd.

Eller nok en meningsløs en.. :p

Har forresten hørt rykter om at Noffe ikke er i PALS, men at han er Ghost68 i VK. Disse ryktene skal stamme fra v1. Hva sier du til det, noffe?
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Har hørt at reisverket har mista alle spionan sine og må ty til dårlige forsøk på forum for og skaffe seg litt info :eek:
 

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Så ekte Arnold vender tilbake, og ikke Jin? :eek:



Men jeg har hørt rykter om at lille Wolfie her søker en konto, eller dual spill på v4 igjen :p
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Har hørt at reisverket har mista alle spionan sine og må ty til dårlige forsøk på forum for og skaffe seg litt info :eek:

Nope, jeg har ikke mistet en eneste spion, tvert imot. Jeg forventer ikke å få intel i hovedforum, det egner seg liksom ikke helt. Ting har pussig nok en tendens til å bli plukket opp av fienden.
 

DeletedUser

Guest
Har hørt rykte om at granny har gult hår :eek:

og at Pals bygger opp for et nytt angrep på en stamme.. :confused:
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Hehe, sant nok men når du er på krig med fienden.. så gjør det vel ikke noe om de plukker opp noe de alerde vet ? viss ikke fiendene av fiendene også er fiendene dine for da sliter du :p
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Har hørt rykte om at granny har gult hår :eek:

og at Pals bygger opp for et nytt angrep på en stamme.. :confused:

Har ikke gult hår.. jeg er en gutt på 16 år med brunt hår beklager for og ødlegge fantasiene dine nå..
Har hørt at Snowfire er gla i og spekulere :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
har hørt at Snowfire lurer på om Granny husker han fra V2 :p ?
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Granny hakke spillt på v2... Offtopic!
Snowfire is out Yellow Card...

Har hørt at Con Angriper med Deff.. Nuker sikkelig godt med sverd :p
 

DeletedUser

Guest
Bravo, Snowfire og granny!

Dere klarte faktisk å gå Off Topic! :)
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Har hørt at ZaniX er gla i og skrive offtopic om at andre skriver Offtopic..
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Skjønner at ryktene om at vi manglet en ryktebørs var sanne. Her ble det aktivitet! De mest spennende ryktene som viser seg å holde stikk vil bli premiert med en reise til syden. Det sier ihvertfall ryktene..
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Jeg har hørt at Reisverket spiller under ikke så hemelig nick som er leder i Varg!
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Jeg har hørt at Reisverket spiller under ikke så hemelig nick som er leder i Varg!

Kan avkreftes. Nicket er slett ikke hemmelig, det står i signaturen min. Og jeg er ikke leder i VARG, det er Unknown Soldier. Men undertegnede sitter også i ledelsen.
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Takker for avberkreftelsen :)
Har hørt at Noffe er kasta ut av Varg på livstid kan det bekreftes?
 

DeletedUser

Guest
Har hørt at granny & Reisverket som er de kule på TW, (så lurer han på om dere er opptatt på lørdag :D )
 

DeletedUser

Guest
Interessant tråd, men den kommer aldri til å bli brukt opp til sitt potensiale. :p
 
Topp