Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Jeg vil si det er bedre å bruke nukene offansivt en deffansivt, det er min tolkning.
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Joda. Men jeg tolker som at "angrep er det beste forsvar" er at man har tonnevis med off og svært lite deff.

Til dem som synes idiotisk sagt av meg. Hold det for dere selv.
 

DeletedUser

Guest
sant det med adling av byer osv sunny men har konset med deffinga nå, angrep er det beste forsvar er jeg helt enig med, men på v4 er det et helt annet utgangspunkt en på v3 og v1 :)
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Joda. Men jeg tolker som at "angrep er det beste forsvar" er at man har tonnevis med off og svært lite deff.

Til dem som synes idiotisk sagt av meg. Hold det for dere selv.

Lett for meg å si deg i mot, men om man bare forsvarer seg så taper en etter hvert. Det dere burde gjøre er jo å angripe, men om dere har motivasjon til det er en annen sak :p
 

DeletedUser

Guest
sant det med adling av byer osv sunny men har konset med deffinga nå, angrep er det beste forsvar er jeg helt enig med, men på v4 er det et helt annet utgangspunkt en på v3 og v1 :)

Yeah, how's that working out for ya?

[spoil]Side 1:
Spillere: GeirS78
Side 2:
Stammer: GNI

Timeframe: For alltid

total erobringer:

Side 1: 3,311
Side 2: 14,449
Forskjell: 11,138

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 1,712
Side 2: 108
Forskjell: 1,604

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 30,004,228
Side 2: 132,096,467
Forskjell: 102,092,239

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 15,580,993
Side 2: 1,008,688
Forskjell: 14,572,305

chart


[/spoil]

...ikke at jeg klager.
 

DeletedUser

Guest
funker fatkitisk veldig dårlig grim :) bare vent snart er motivasjonen min på topp igjen :D
 

DeletedUser

Guest
Kan se forskjellen til v1, ikke v3 derimot...Dere vinner jo ikke om det ikke angripes, det må du jo skjønne?
 

DeletedUser

Guest
sunny det er forskjellen på v3 trenger vi ikke deffing siden ingen av motstanderne kjemper imot
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Poenget til Sunny er vel at man ikke tar byer om man bare forsvarer seg. Hvis man angriper kan man ta byer, men ja.. Forsvarer man seg bare taper man til slutt. That's a fact :p
 

DeletedUser

Guest
uni er ikke veldig offansive nei men det er jo ikke en hemmelighet at uni er nokså innaktiv.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktes at vigdis driver med hekkan -.- og bare ødlegger byene mine...
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Ryktes at jeg har ristet av meg skuffelsen av å måtte slutte på V11, og nå for første gang på nesten et år er 100% tilbake på V4. Selvom.. Uhm, ja.. GNI gir motstand tilsvarende gråbyer så skal ikke skryte på meg at det er særlig vanskelig. Go Gni:flau:
 
Topp