Ryktebørsen

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Selfølgelig? Fiender kan være venner i spill, men det forandrer ikke den saken at vi i BNP er meget villige til å anskaffe oss byene deres. :)
 

DeletedUser

Guest
Hehe, det dere ikke skjønner er at vi har dere akkurat der vi vil ha dere nå! :evil:
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Aktiviteten og moralen i GNI har aldri vært høyere, dere vil de neste dagene merke et press helt utenfor GNI sitt opprinlige nivå, prepare yourself!
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at dette kommer til å bli slutten for bnp jernhånd, og gni vandrer frem som bare gni kan, dette blir et maktskifte uten sidestykke, en utrolig prestasjon, som lyn fra klar himmel, ingenting kan stoppe oss nå!
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Ryktes at dette kommer til å bli slutten for bnp jernhånd, og gni vandrer frem som bare gni kan, dette blir et maktskifte uten sidestykke, en utrolig prestasjon, som lyn fra klar himmel, ingenting kan stoppe oss nå!

Veldig store ord dere kommer med her. Har liksom denne følelsen av at det bare er ord i det du sier, og ikke noe handling bak det:tunge:
 

DeletedUser

Guest
Åjoda, dere vil merke presset! Gni vil presse bnp bakover, knuse deres en gang så storslåtte murer, deres barn og kvinner vil bli våres slaver, deres navn vil bli hvisket vekk fra fortiden og gni vil stå på alles lepper!
 

DeletedUser

Guest
Åjoda, dere vil merke presset! Gni vil presse bnp bakover, knuse deres en gang så storslåtte murer, deres barn og kvinner vil bli våres slaver, deres navn vil bli hvisket vekk fra fortiden og gni vil stå på alles lepper!

Isåfall begynner GNI å få dårlig tid. Blir ikke noe særlig motgang for BNP hvis GNI ikke har flere byer igjen :rolleye:
 

DeletedUser

Guest
Sikkert fordi vi ikke er splitter pine sprø. Vel. Okay, kanskje litt splitter pine sprø. Men ikke på den måten.
 

DeletedUser

Guest
Sikkert fordi vi ikke er splitter pine sprø. Vel. Okay, kanskje litt splitter pine sprø. Men ikke på den måten.


Trodde du var erfaren nok til å ALDRI undervurdere fienden!

Jeg vil vinne denne verdnen!

"“Nothing is more powerful than the wish of a small boy!" (Except an Apache helicopter. An Apache helicopter has machine guns AND missiles. It is an unbelievably impressive complement of weaponry, an absolute death machine.)
 

DeletedUser

Guest
Ah, vel, siden du har et sitat, så må du ha rett. Jeg bøyer meg i støvet, og skal nå gjøre meg klar til å bli rimmet av dere skumle små gutter i GNI.
 
Topp