Ryktebørsen

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Klart eksamen skal prioriteres, men så har en vel ca 48timers forberedelse så er jo eksamen er jo over på 2 dager eller noe sånn. Om Dagi prioriterer skolen er jo det bare bra, men rart han har begynt på V1 da. Nå virker det og som han har prioritert feil når det gjelder antall off byer, en hver som har en slik front som det bør alltid ha mye mer deff. Ble vel kanskje litt for selvsikker når Easy spillerene i front ikke ga noen form for motstand, men ja.. Synd at han skulle gi seg så kjapt, vi hadde mange store planer.

Håper dagi får en konto nærme meg når han evt skulle begynne igjen, jeg kjeder meg :p
 

dagi

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Det at jeg var tilbake på v1 var jo med en konto på 116 poeng da :D Om du ser Dual / Ny eier så søker jeg nå en ny konto på v1 som jeg har og spille på i sommer :) og tiden etter det :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at 7 Suxk ikke har nok med BNP :joverrasket:

30.04.
17:09 7 Suxk har tilbudt stammen fred.
28.04.
21:48 Stammen er nå fiende med 7 Suxk.
28.04.
18:27 7 Suxk har erklært krig mot stammen.

:eek:

Var ikke han i Bulls før? :confused:

Han andre i stammen stakk i hvertfall etter dei erklerte krig :p
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at "klipp og lim" er en funksjon som har blitt brukt en del i kveld :jkul:
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at SDDN har rekruttert mange spillere fra 7Bulls i det siste, skal BNP få en verdig motstander igjen?
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Ryktes at Blacki ALDRI skal spille for noen andre stammer en 7Bulls/7keys.... ;)



Takk for kontoen min sier jeg da :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at SDDN har rekruttert mange spillere fra 7Bulls i det siste, skal BNP få en verdig motstander igjen?

:rolleyes: Jepp.. det er nå 7SDDN.. Hvilket fortsatt egentlig er 7Bulls.. bare at lederne for 7bulls fant ut at de var for dårlige til at de skulle spille i 7bulls.. :eek: Så da går de til SDDN hvilket det ikke er noe igjen av.:D
 

DeletedUser

Guest
Jeg kunne bare se en spiller i SDDN som ikke har erfaring fra 7Bulls-familien, hadde det ikke da vært bedre å velge et nytt stammenavn enn å fortsette med SDDN?
Hva synes de gamle SDDN medlemmene at stammen nå er fylt opp med deres gamle fiender?
 

Lucky russia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Jeg kunne bare se en spiller i SDDN som ikke har erfaring fra 7Bulls-familien, hadde det ikke da vært bedre å velge et nytt stammenavn enn å fortsette med SDDN?
Hva synes de gamle SDDN medlemmene at stammen nå er fylt opp med deres gamle fiender?

hvem da ? :p
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Burde slettet det jeg kunne slettet for lenge siden når jge hadde sjangsen.... Nå er det bare fjas og tull! Gamle stammer som SDDN og 7Bulls mf. er historie mtp. opprinlige medlemer for leeenge siden.

Så ja, dere som vil forsette kampen burde tatt dere bryet med og heller mekket en ny stamme med sin egen identitet.
 
Topp