Ryktebørsen

Lettnavn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nja, Dagi. Mange har sluttet, men jeg tenker meg at det er godt over 20 som er igjen, og med tanke på størelsene deres. Jeg var jo ikke på mer enn 5 mill når jeg sluttet, mens nå sitter folk på 15.
 

DeletedUser

Guest
GNI fører dårleg strategi

Deleted
 
Sist redigert av en moderator:

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Vi har da ikke planer med å angripe/adle Viking! Det er rett å slett tøv som kommer ut av deg.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
GNI er i ferd med å tape v4 pga, angripe tiligere egne medlemmer, nå snakker eg om ein "hot" sak. Spilleren med navn Viking gar gått ut av GNI pga dårleg ledelse, og no skal de adle han. Vis GNI fortsetter slik, vil bnp vinne. Eg vurderer å gå over til bnp, for GNI har ikkje in god strategi. VIking har akkutrat samme ambisjoner som GNi, men GNI skal alikevel adle han, Trulig vil BNP vinne fordi GNI har ein for hissig ledelse, som klikker av bagateller og ander utsegn som er imot ledelsen.

har mer på lager,men var lat no :D

Nå får du se til svarte å ta deg sammen din franske, ja..
Vi angriper da overhodet ikek viking? Jeg sa det til deg på forum ingame også, vi har ingen planer om å angripe eller adle viking, så ta deg sammen med bullshitten du slenger ut, visst ikke er du stammeløs før du greier å si "Sorry" :)
Han gikk ikke ut for dårlig ledelsen, han gikk ut fordi han ville velge medlemmer og Diplomati selv, noe som er helt tragiskt å gjøre.

- Zonx
 
Sist redigert av en moderator:

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Enig, coleksi

Men krigen mellom BNP og GNI/SDDN har hvert jevn hele tiden:) for noen uker maglet vi bare 54byer:p så BNP er ikke så gode som alle tror. Er bare vi (GNI/SDDN) som er for gode for dem;P det er ikke lett å komme igjennom byene som det var før:D vist dere skjønner poenget mitt...
 

DeletedUser

Guest
....

jå jå, eg beklager alt,vis eg bare får ein sjanse til å tilgives, skal eg vere evig lojal,men no er det vanskeleg å leve...
 

Mr.yoda

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
ryktest eller fakta er at viking er så feig at han leaver gni for da trur han sikkert BNP skal la han være, men du tar feil der ;)
 

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ryktene sier at h*n over har tatt så feil som det går ann og ta. Jeg stikker fra GNI fordi det er en stamme med 0 , INGEN sammarbeid overhode. Det er like greit og spille alene og greie seg sjæl enn og spille med en stamme som for eksempel vil angripe BNP etter at de har tatt 400 byer fra GNI.
Jeg greier meg bedre uten GNI og kommer til og forsette og angripe BNP.

Men mr.yoda er det ikke du som ikke tørr og si hvem du er ig? :)

-Pitch
 
Topp