Ryktebørsen

Jack14

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Holdt ut så lenge jeg kunne, men PMS er vanskelige å stoppe :) Naith hadde en liten finger med på min bruker, men det var i bare kort tid :D

Takker PMS for en lang kamp, lange kvelder, tidlige morgener og spennende angrep!
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Dere har vært sinnsykt gode. Selv om mange mener dere merget dere til seieren, har dere fortent seieren. Fikk ikke vere med dere under krigen, men vil tro dere jobbet godt ;)

Grattis med seieren (party)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Merget og merget, begge topp stammene fikk det samme tilbudet og en takket ja og den andre sa nei så utfallet blei som det blei.
men den diskusjonen orker jeg ikke så den legger vi bak oss :)

Men joda, må da fyre ..

Det ryktes at PMS vant v5 ;) ....
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Merget og merget, begge topp stammene fikk det samme tilbudet og en takket ja og den andre sa nei så utfallet blei som det blei.
men den diskusjonen orker jeg ikke så den legger vi bak oss :)

Men joda, må da fyre ..

Det ryktes at PMS vant v5 ;) ....

Ryktet kan endelig bekreftes!:D
 

DeletedUser

Guest
bare lurer på noe. fikk du avsluttet kv'en før v5 ble avsluttet? eg var ikkje innpå din siste dagen så er bare nysgjerrig
 

The finix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
Har savnet V5 og PMS helt siden jeg sluttet i fjor.. :(
Hele V5 var fantastisk, og PMS har alltid hvert ubeskrivelig (på en veldig positiv måte)!

..men som morten sier kan man finne litt trøst i V11! (yes)
 

DeletedUser

Guest
var aldri i pms samtidig som deg. men vi ble da kjent på v10 ;) men glad v5 er over. var kjedelig siste halvåret
 

The finix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
var aldri i pms samtidig som deg. men vi ble da kjent på v10 ;) men glad v5 er over. var kjedelig siste halvåret

Meg?
Nei, jeg var med for leeenge siden ^^
Da krigen mot BERM og -NB- gikk for fult, og det så stygt ut for PMS.. men den gjengen ga seg jo aldri, og se hvor de havnet, godt jobba alle sammen! ;)
 

DeletedUser

Guest
så vel egentlig stygt ut for alle de store stammene i tur og orden, men ingen som ga seg før berm tilslutt bøyde seg
 
Topp