Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Hvis jeg ikke husker helt feil, ble du ikke værende lenge på v5 etter du fikk motstand :eek:

Hvor lenge ville du klart deg med 300k poeng mot 20mill? Jeg innså mitt tap og gav opp, som den storsinnede spilleren jeg er. Er ikke mange spillere som meg der ute, så pris deg lykkelig over at jeg beærer deg med mitt nærver :)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Hvordan du får det å feige ut til å bli heltemodig veit ikke jeg :)

20 mill mot 300k? Tror du virkelig hele -NB- hadde gått til angrep for å ta deg ut? Det hadde aldri trengtes.
 

DeletedUser

Guest
Hvordan du får det å feige ut til å bli heltemodig veit ikke jeg :)

20 mill mot 300k? Tror du virkelig hele -NB- hadde gått til angrep for å ta deg ut? Det hadde aldri trengtes.

De som prøvde klarte det iallefall ikke :rolleyes:

Selvsagt vet ikke du hva heltemot er, derfor må du lære av helter som meg. Slik verden fungerer i dag, gode forbilder går foran, altså meg. :)
 

DeletedUser

Guest
De som prøvde klarte det iallefall ikke :rolleyes:

Selvsagt vet ikke du hva heltemot er, derfor må du lære av helter som meg. Slik verden fungerer i dag, gode forbilder går foran, altså meg. :)

Du er en skam for hele .no.. :( pleier å like tw communitien egentlig, er ikke bygd så veldig mye på hat og raging.. hvertfall ikke på forum, men du.. du ødelegger liksom alt.. Jeg fatter det ikke, hva er det egentlig som skjer oppe i hodet ditt?
 

DeletedUser

Guest
Du er en skam for hele .no.. :( pleier å like tw communitien egentlig, er ikke bygd så veldig mye på hat og raging.. hvertfall ikke på forum, men du.. du ødelegger liksom alt.. Jeg fatter det ikke, hva er det egentlig som skjer oppe i hodet ditt?

Det er selvsagt ikke min intensjon å ødelegge spillet for deg, da må jeg bare unnskylde. Skal heretter prøve å bygge på godhet og tålmodighet, slik at forumet kan utvikle seg i riktig retning.
 

DeletedUser

Guest
Det er selvsagt ikke min intensjon å ødelegge spillet for deg, da må jeg bare unnskylde. Skal heretter prøve å bygge på godhet og tålmodighet, slik at forumet kan utvikle seg i riktig retning.

du prøver å få folk til å bli sinte på deg, jeg fatter det ikke.. hvorfor vil du ha så mye hat mot deg?:confused:
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Ryktes at en gamel drage våknet til liv i dag.. og likte ikke helt det som hadde skjedd...

men nå er det svidd tilbakers til sitt rette element ;)
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
why? du faller fort :D

fordi ingen trenger og fortelle meg at "jeg", eller kontoen min har falt fort! Er liksom en typisk greie for at jeg på en eller annen måte kanskje skal føle noe "skyld" (?)....
(f*** om jeg gidder og føle noe som helst i forbindelse med et online spill!)

Kort fortalt: jeg fikk dual, ble syk, fant ut da at jeg skulle droppe TW, fikk mld. om at kontoen min ble køddet til her på V5, jeg fixe den.... ;)


Lykke til videre, måte den beste (les: den med mest tid til overs) vinne! :rolleyes::)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Ryktes at vi i -NB- fikk oss en liten latter der ja :D Begynte å lure på om noen i BERM ikke syntes det gikk så bra :D
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at nÜbersetzung og Varanior08 i dag, den 19.april erklærte farmekrig. Det ble kjørt hardt fra start og tidlig ut i farmekrigen nådde Varanior 2k plyndringer. Spilleren som spilte på vara var da tilfredstillt og tok seg en herlig pause. Da han kom tilbake fra pausen var det uungåelige hendt. nÜbersetzung hadde passert han i antall plyndringer.

Dette førte til blod, svette og såre fingre for den stakkars gale farmeren på varanior. Han måtte sette igang en storaksjon - Denne aksjon ble kalt BLAAAAAARGHHHH GRÅBYER BLARGHHHHHH. 4 timers kontinuerlig farming resulterte i at en tafatt nÜbersetzung måtte ta av seg hatten å spasere avgårde med halen mellom benene. Selvsagt hadde den flotte karen på varanior slått til og utkonkurrert nÜbersetzung på alle mulige måter.

Hvem denne fantastiske spilleren som plyndret etter ny skala er uvisst.

Vi har estimert antall farminger fra nÜbersetzung til 4000 plyndringer.

Vår sum ble tilslutt:
Du har den 19.04.2011 plyndret flest landsbyer i denne verdenen (6.325 landsbyer)!

Takk for kampen Martin, synd du er så ekstremt dårlig... Noob. :rolleyes:
 
Topp