Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Sånn som da -NB- sviktet PMS når de faktisk også sa ja til å merge med BERM?
 

Jack14

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Så jeg vet ingen ting om det?

Jeg var tidligere i Night, vi var allierte med PMS. Så avsluttet PMS alliansen, noen få i Night fikk komme over, andre ikke. Jeg var en av de som ble angrepet da, den feigheten jeg så da vil jeg aldri glemme.

Det ryktes at det er flere spillere som er sutrete på verden 5 :)
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Jack... PMS følte seg sviktet av -NB- pga de tok de beste Night spillerne, og PMS måtte nøye seg med noen mindre spillere, men som ennå lever på v5. Derfor valgte PMS å ta noen BERM spillere over. Det jeg har fått vite.
 

myh85

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
Kofor i all verden gidde å diskutere noe som skjedde for så lenge siden?
-NB- fikk tilbud om å merge med BERM, men når de ikke ville ha alle de aktive kontoene, så fikk PMS samme sjansen.
Vi gikk da over med de kontoene der d var aktive eiere, og internadlet, eller adlet ned de andre kontoene.
Verre var d ikke :)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Jack... PMS følte seg sviktet av -NB- pga de tok de beste Night spillerne, og PMS måtte nøye seg med noen mindre spillere, men som ennå lever på v5. Derfor valgte PMS å ta noen BERM spillere over. Det jeg har fått vite.

Det er den offisielle versonen. Faktum er at PMS fikk muligheten til å komme i overtall og i ledelse og tok den. Det vil nok skjedd uansett om -NB- hadde tatt inn de største spillerne i Night eller ei.
 

DeletedUser

Guest
hold kjeft Jack14 du er for dårlig mot d

Pleier ikke å blande meg inn i andre verdeners affærer. Men virkelig. Personangrep hører ikke hjemme her, så pass språket ditt.

Forøvrig, all respekt til Jack14 som holder stand mot en massiv overmakt:rolleye:
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Jeg ser på han som en respektiv spiller jeg også, eller gjorde. For når han begynner å kalle oss i PMS feige pga flere angriper ham, pga det er nesten bare han igjen av de større kontoene på v5. Så bli det feil å si at det er feigt av PMS.
 

Jack14

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Når jeg tenker på det... Dere er ikke feige egentlig. Dere ønsker bare at verdenen blir over så raskt som overhode mulig. Det er forståelig. Hadde bare ønsket meg en litt mer respektiv kamp mot spillere på min egen størrelse, og ikke en overmakt som hele PMS.

Tar tilbake at dere er feige.

Ryktes at en stakarslig liten spiller i nord på litt over 1 mill (vipper litt opp og ned nå) får inn 666 angrep de neste dagene.
 
Sist redigert:

Jack14

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Det ryktes at noen bruker kat mot brakker, og at jeg misliker denne taktikken veldig mye!
 
Topp