Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Alle verdener trenger da en ryktebørs, også verden 6. Dere vet hvordan slike tråder fungerer så det trengs ingen forklaring.

Verden 6 er enda ikke i gang, men det er alltids noen rykter som svirrer der ute!

Kan åpne med et rykte:
-NB- gjengen fra v5 planlegger å starte 2 dager etter at verdenen er i gang, dette for ikke å ligge utsatt til når de første konfliktene og krigene bryter løs. Har selv hvert på forumet til -NB- og vet at dette er planen.

Smart eller feigt?

Jeg erklærer herved ryktespredningen for åpnet! :cool:

XOXO
Vetle <3<3<3<3
 

DeletedUser

Guest
Rykter sier at Veta er redd for -NB-, og starter derfor med en gang verdenen åpner. :cool:
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Klapper for Veta som skryter av å ha en spion i en stamme med over 90 medlemmer. Well done, vi er stolte av deg!
 

DeletedUser

Guest
Klapper for Veta som skryter av å ha en spion i en stamme med over 90 medlemmer. Well done, vi er stolte av deg!

Jeg har ingen spion i NB, hvorfor skulle jeg ville det når jeg selv ikke spiller v5? Nei, jeg har nok bare en venn av meg som tilfeldigvis befinner seg i NB og som fortalte denne planen :)

Men, hva syns du om å starte et par dager etter at v6 starter? -NB- sitt mål på v6 er vel å spille tribalwars uten å være med i de store krigene. Dette er vel også kjent som tribalhugging.
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
du må starte et par mnd etter de andre for og ungå krigene to dager har ikke noe og si.. det blir en kokende gryte der inne og noen av de medium gode spillerne vil bli rimma og starte på nytt -NB- ender vel opp som en hamburger mellom to brød.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Jeg har ingen spion i NB, hvorfor skulle jeg ville det når jeg selv ikke spiller v5? Nei, jeg har nok bare en venn av meg som tilfeldigvis befinner seg i NB og som fortalte denne planen :)

Men, hva syns du om å starte et par dager etter at v6 starter? -NB- sitt mål på v6 er vel å spille tribalwars uten å være med i de store krigene. Dette er vel også kjent som tribalhugging.

Fordi om man starter opp et par dager etter, så går man unna de store krigene? Vel, det er tull. Se på -NB- nå du, kriger med SUN, og dette selv om store deler av stammen starta opp en liten stund etter serverstart.
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Hehe, da får dere vel prøve å krige med Veta på denne nye verdenen.

Lykke til, det trenger dere. :rolleyes:
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Ryktene sier at Yamato skal starte i Sør-Øst ;)
CA fra verden 4 starter i Nord-Vest.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
At -NB- skal starte på v5 er vel ikke helt rett...
Tror noen av medlemmene snakket om å starte på v6, men hva navnet på stammen blir vet jeg ikke. Ledelsen fra v5 kommer heller ikke til å starte på v6 så vidt jeg vet.

Men gratulerer til Veta for sine fantastiske spion ferdigheter :eek:
 

DeletedUser

Guest
Fordi om man starter opp et par dager etter, så går man unna de store krigene? Vel, det er tull. Se på -NB- nå du, kriger med SUN, og dette selv om store deler av stammen starta opp en liten stund etter serverstart.

Spiller ikke v5 jeg så, det sier meg ikke så mye. Argumentene om at dere unngår kriger var vel heller litt dårlig, men dere vil ikke være den første målskiven når krigene bryter ut. Det er fortsatt en litt småfeig taktikk spør du meg.


Hehe, da får dere vel prøve å krige med Veta på denne nye verdenen.

Lykke til, det trenger dere. :rolleyes:

Hvorfor skal de krige med meg da? Hvem vet hva som skjer, kanskje vi allierer oss? Kanskje vi ikke får noe med hverandre å gjøre?
 

DeletedUser

Guest
At -NB- skal starte på v5 er vel ikke helt rett...
Tror noen av medlemmene snakket om å starte på v6, men hva navnet på stammen blir vet jeg ikke. Ledelsen fra v5 kommer heller ikke til å starte på v6 så vidt jeg vet.

Men gratulerer til Veta for sine fantastiske spion ferdigheter :eek:

Eh... ja, -NB- spiller på v5, så der har de startet.
En del medlemmer på -NB- ble sammen enige om å starte 2 dager etter verdenstart, og når en gjeng spillere fra samme stamme (-NB-) sier dette i lag så blir det til at jeg sier -NB- gjengen, jeg har ikke nevnt noe om en ledelse fra -NB-, kun -NB- gjengen. Stammenavn har jeg heller ikke spekulert i, alt jeg har sagt er -NB- gjengen.

Og jeg har også tidligere ved dette innlegg:

Jeg har ingen spion i NB, hvorfor skulle jeg ville det når jeg selv ikke spiller v5? Nei, jeg har nok bare en venn av meg som tilfeldigvis befinner seg i NB og som fortalte denne planen :)

Men, hva syns du om å starte et par dager etter at v6 starter? -NB- sitt mål på v6 er vel å spille tribalwars uten å være med i de store krigene. Dette er vel også kjent som tribalhugging.

Nevnt at jeg ikke har gjort noen spionjobb eller hatt noen spion i -NB-. Som du kan lese over her så er det ingen nødvendighet for meg å ha spion i en stamme på v5 når jeg aldri har spilt på denne verdenen. Det har seg bare så at jeg har en venn i -NB- som fortalte meg det. Så jeg har ingen spion, men dere får selvsagt kalle det hva dere vil selv.

XOXO
Vetle <3<3<3<3
 

DeletedUser

Guest
Damn, du eide meg der :(

Når du sier -NB- gjengen høres det ut som du mener hele stammen, ikke bare 6-7 medlemmer :rolleyes:
Det er svært få av medlemmene i -NB- som på forumet har sagt de skal lage en ny stamme på v6 :eek:
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Tråden er blitt stengt pga V6 ikke er åpnet, og at det finnes særdeles få rykter som fører til at tråden lett blir spammet ned. Tråden vil bli åpnet i morgen når V6 åpner.
 
Topp