Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
ryktes at judge judy er tilbake, og tror ikke han liker hva som har skjedd med kontoen :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ryktene sier at en liten gruppe veteraner ankommer havna i v6 om ikke lenge. Og at de har med seg masseødeleggelsesvåpen.
 

DeletedUser

Guest
Ryktene sier at en liten gruppe veteraner ankommer havna i v6 om ikke lenge. Og at de har med seg masseødeleggelsesvåpen.

IKKE SI SÅNT :O

Da tror bare Georg W. Bush at al-Qaida e tilbake og begynne med villskapen sin igjen :D
 

DeletedUser

Guest
Kanskje:rolleyes: Men ryktene sier at vi ikke går til den siden du er på :( Fordi dere visst har et stort overtak?:p
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Okej regnet med det ja. Å til de som sier vi er slappe så kan du jo si hvordan du har det fortiden.
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Jeg er ikke med i denne runden, men ser på rapporter at det virker som om du sliter litt ja ;)

Hadde noen ødelagt mine byer på den måten hadde jeg bare lagt opp tw på sekundet... Hint,hint :p
 

DeletedUser

Guest
Hadde tenkt å gi meg faktisk ja....

Men når du sir sånt Alexi så gir du meg nytt mot i brøstet ;)
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
hjelpe rvel lite med mot i brystet om hk er en utedo og smia er i aske sammen med murer som er gjort om til sandstrender
 

DeletedUser

Guest
Joa, i veit i kommer til å tape, e ikke det^^

Men har tenkt å gjøre det litt meir vanskelig :)
 

DeletedUser

Guest
Joa, i veit i kommer til å tape, e ikke det^^

Men har tenkt å gjøre det litt meir vanskelig :)

Hey, litt motsatt av meg det. Eg veit eg kjem til å vinne, men eg har ikkje tenkt å gjere så stor innsats for å oppnå det :D
 
Topp