Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Godt vi er enige på det :) Da håper jeg ingen fler fra TD vil slette seg selv, slik at vi kan få en artig fight!
 

DeletedUser

Guest
artig fight

dere skal nok få en fin fight! kjemper jeg for at ingen her sletter seg selv!
 

DeletedUser

Guest
:rolleyes:bla bla bla....... Vel er det noen her som tenker over at KAAAANSKJE , men bare kanksje det er en grunn til allt???
Ingen og da mener jeg ingen har spurt meg om noe som helst som direkte anngår saker og ting litt privat...
Hus det man ikke vet har man ikke vondt av.

Og for de av dere som tviler så er jeg mer lojal en samtlige spillere skal jeg si dere , men om man faktisk oppfører seg på en sivilsert måte til og med i spillet er det utrolig hva man kan få til.

En anna ting ja jeg personlig søkte meg selv over , men igjen av grunner ingen her forstår med unntak av de det gjelde rså føre noen dømmer noe som helst så finn fakta føre dere blørper ut med en hele masse tull som ikke hennger på greip.

Og må den beste vinne
 

DeletedUser

Guest
Det ryktes om at Sid Chris ønsker ny dual. Uvisst om det skyldes inaktivitet eller horribelt press fra UNI..
 

DeletedUser

Guest
Det fenomen kan inntreffe at UNI-XP spillere sender 3 pms i minuttet til spillere rundt seg hvor de ber om nåde og ber om at spillerne ikke skal angripe dem. Det kalles innboks-press etter som det gjør et kraftig press på innboksene. :)
 

DeletedUser

Guest
Må da dualer til som kan sitte og lese og svare når originalen er opptatt. :)
 

DeletedUser

Guest
Press = Nukes, 400 ms tog (som forsåvidt ble snipet) osv...
 

DeletedUser

Guest
*sensurert av gunni120*
 
Sist redigert av en moderator:

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Hører rykter om at en av de større stammer som erklærte UNI krig nå har bøyd av å fått en tribalhugger avtale. Hurra sånn skal man krige:p

Respekt
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Tyskland ble jo ikke adlet vekk fra kartet når ww2 var over. Det ble jo gjort på en diplomatisk måte.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Er nokk ikke riktig, Td er vel ikke så redd for å miste byer at de bytter side??
 

DeletedUser

Guest
Er sikkert POP hvis eg ikkje tar feil:rolleyes:..

Ka er det som skjer med krigen da ? Er det en sånn wannabe krig eller :confused:
 
Topp