Ryktebørsen

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Kan si at for øyblikket spiller jeg ikke på Alive35 :)

Har gjort, og fullt mulig jeg kommer til å gjøre det igjen, om tiden strekker seg til det.
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Var planlagt fra EliteWolf sin side. Han trengte en unnskyldning, og da var dualen hans løsninga.
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Skjedde, blir vel riktig siden han tydeligvis ikke spiller lengre, som han gjør på alive35 :confused:
 

DeletedUser

Guest
Hjelper ikke. Om ikke alive vinner er det en random fyr på omtrent 10k poeng som vinner. Da bare fordi han sendte flørtemeldinger til Dakapo til hun gikk med på det :)
 

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Var planlagt fra EliteWolf sin side. Han trengte en unnskyldning, og da var dualen hans løsninga.

Planlagt? Unnskyldning?
Ikke vondt ment, men den syns jeg var temmelig drøy Kvæna! Jeg stor trivdes på EliteWolf! De som kjenner meg vet hvor mye det betydde for meg å ha den kontoen, og spille her! Å ha en konto som man har hatt fra første gang jeg satt mine bein på TW, ved starten av v1, og se den bli sletta når man har duals man liksom skal kunne stole på, det er ganske jævlig altså! (unnskyld utrykket) Det er en grunn for at jeg prøvde å få tak i en annen konto som jeg kunne spille på når jeg merket dette hadde skjedd.

Så bare det at du beskylder meg for at det var "planlagt" av meg, er utrolig sårende, jeg hadde INGEN interesse av å slutte på EliteWolf på v3, jeg hadde som mål å ha den kontoen til v3 sin slutt (Lettere sagt, når den ble adla bort), noe som nå tydeligvis aldri kommer til å skje...
 
Sist redigert:

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Virket som om det var planlagt, spesielt da jeg skjønte at du var på alive kontoen, men som jeg sa, det var ikke noe jeg kunne si med 100% sikkerthet. Virket heller ikke så tilfeldig da du en gang tidligere sletta kontoen i fordel for noe IRL, og når du aldri kom med noen kommentar om det, så er det jo klart det blir spekulert på hva som skjedde.
Uansett, veldig kjipt når det viser seg at det er upålitelige spillere / dualer som kødder det til for folk. Har dessverre vært ALT for mye av den slags opp igjennom tiden på verden 3.
Men lykketil med alive35, og måtte du og alle andre gi UNI en fight til "the end" :)
 

DeletedUser

Guest
var virkelig synd at det skulle skje som det skjedde :S for jeg hadde den perfekte planen med å fortsatt kunne ha alle mine byer for utenom de i K35 i et eneste cluster :/ men med barbarforbudet er det nok ingen muligheter til d :/

i had a dream, a real dream. it went realy bad :'(
 
Topp