Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Alle verdener trenger en ryktebørse :p



Det høres rykter om at Yakuza kommer til å bli oppløst :eek:
 

DeletedUser

Guest
det ryktes at de fleste som er aktive på v3 forumeter spillere som har sluttet :0
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Damit :D Der kom regnet også, så bare forsett med spillinga folkz ;)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
jeg har hørt at både jeg og pølse har troa på oss selv i tw champ :0
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
:( er ingen rykter i v3 lengre. Er mulig det ikke er så mange som spiller her heller...
 

DeletedUser

Guest
Ryktene sier at en sterkt fryktet og beryktet stamme har startet opp på v3 nå. :) Den kommer til å ta v3 med storm og bashe alle! Vi snakker selveste... DJT!!! Framtidens stamme, skal du nok se. Foreløpig et fantastisk demokrati hvor alle er ledere! Stammen har høye ambisjoner, skal nå toppen av alle lister og ha krig mot alle. Hvem vil bli DJTs første offer? Is it gonna be Y0U? Just a little warning. Be aware!!
 
Sist redigert av en moderator:

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Hører rykter om at EN stamme har tenkt å angripe/adle den velkjente og engang så store DOGz stammen.
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Hører rykter om at EN stamme har tenkt å angripe/adle den velkjente og engang så store DOGz stammen.

~TD~ - ollikii den 28.06. klokken 16:10 Siter
Skrue McDuck er innaktiv i ****!!!!!jeg starter et cluster på han rett etter ferien eller noe og tar han!

Meldingen du har skrevet er for kort. Vennligst forleng meldingen din til minst 6 tegn.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
var vel en annen stamme. D utsagnet var tatt ut av sammen hengen, du kunne jo tatt med neste utsagnet også.
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Noen som kan konstantere om ryktet; at UNI familien har fått en ny stamme i familien sin ?, er pålitelig ?
 
Sist redigert:

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Det sies at stammen ranket nr 1 virkelig skjelver i buksene etter å bli tatt igjen av Yakuza, dette har nå gått så langt at de truer spillere i det på nær vei oppløste J.F.F om å bli med dem.
 
Topp