Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Er det fremdeles inn med massrec scripts?
Er det ikke bedre å sette inn i den fine greia som man finner på masserekrutteringssidene? Da har du ett oppsett til hver gruppe, og kan umulig ta feil av off og def rec;)

jeg er svært "gammeldags" i scrift feonten og holder meg som oftest med det gammle :)
Har du ikke hørt utrykke: "Hadde det bare hvert som i gammle dager", heh
 

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Hørt rykter om at flere og flere i UNI går lei, og store deler av stammen har KV...
True story? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Uten å egentlig ha peling så kan jeg tenke meg at slik har det hvert leeenge :)
Men regner med at alle ser enden av tunnelen og bare holder seg i skinnet.

At DR.killer ble grå plutselig var vell en god boost for alle i UNI, for da slapp de tanken på å adle alle de mio'a og ikke minst slippe å tagge alle de hundre nukse som kunne blitt sendt fra den kontoen, noe jeg tror få tallet av de på v3 har orket per dags dato;)
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Veldig mange med KV i UNI atm. Er jo pinnade 2 stykker :S En av dem er jo til og med på ferie i Portugal :S
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Aktiviteten virker til å øke her, ikke mye som gjenstår nå som dr.killer uteble. Så er bare å få fatt adelsmenna nå.
 

DeletedUser

Guest
Haha!
Gjorde ofte samme tabben sjæl, helt til jeg fant ut at det er smartere å sette de to scripta litt fra hverandre... (Bare et lite forslag bunny :rolleyes: )

Fant en enda bedre ide ;)
jeg sletter hele deff scriptet og slutter med deff produskjon og lar det heller gå til Gullmynter :)
Deff byene jeg allerede har er mer enn nokk og off for alle penga.. lenge siden jeg ordnet meg en ny deff by gitt!
 
Topp