Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Ryktes at UNI er late og noobs? Sant-usant ?
Og at de ikke greier og komme forbi diskene mine engang sant-usant ?
 

Shred

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Ryktes at UNI er late og noobs? Sant-usant ?
Og at de ikke greier og komme forbi diskene mine engang sant-usant ?

En veldig stor del late folk her ja, men om du hadde visst litt mer om folkene i UNI og hva fler av dem er gode for så skulle du ikke kommet med utsagn som noobs.
Nå har jeg faktisk vært litt KV i sommer og sett på angrep og rapporter fra deg herr Gundersen. Vil ikke si jeg er veldig imponert over det jeg har sett. Hadde dette skjedd mot kontoer som ikke var gule/rød så ville nok resultatet sett annerledes ut. Vær glad over posisjonen du har på kartet, enn så lenge...

Om et medlem av UNI bestemmer seg for å komme seg forbi dine "disker" så skal du ikke være så veldig høy på pæra. Kanskje du vil se en forandring i framtiden når medlemmene kommer tilbake fra ferie og KV'ene slipper å rulle rundt i hele stammen. UNI har hatt en rolig sommer og kost seg for det meste uten TW, nå er det snart tilbake for å avslutte med et brak :]
 

Shred

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Som sagt så er det veldig mange late folk her. Og motivasjonen blant folk har ikke akkurat vært på topp det siste halvåret.
 

Shred

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Ryktes at jeg meldte meg frivillig midt i min egen ferie fordi eierne ikke klarte å unngå rød prikk...
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Ryktes at UNI er late og noobs? Sant-usant ?
Og at de ikke greier og komme forbi diskene mine engang sant-usant ?
Kan vel avbekreftes ? (angel)

Side 1:
Spillere: oopelpow
Side 2:
Spillere: Solan

Timeframe: 02/08/2012 00:00:10til03/08/2012 19:18:06

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 9
Side 2: 2
Forskjell: 7

chart
 

DeletedUser

Guest
Noen som vet hvem som satt på sunny4000 sist?

finnerlønn 0 pk :O
 
Sist redigert av en moderator:

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Han mente altså kampen om rank 2, så var bare en liten "missclick" der.
Og det er hele 4 spillere som adler fiender for tiden også, noe som er 400% forbedring fra tidligere denne måneden.
Ryktes forsåvidt om at det er flere spillere som har tenkt å hive seg med i denne trenden, og pushe ned levetiden på denne verden.
 
Topp