Ryktetråden

Ludvig Von Schneidel

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
-ST- bringte bare med seg mye bra, problemet er bare at folk som PolarBear (Ludvig Von Schneidel) skal holde på byer dem ikke klarer å ta.

Det er artig at du legger skylden på meg. Det er åpenbart ikke derfor du gikk til BERM. Du bruker det som en dårlig unnskyldning fordi du fra før av ønsket deg inn dit. Ingen blir så furt og forbanna fordi de ikke får viljen sin én gang med én by. Så mye furting, og så mange frekkheter fra din side kan ikke skyldes en så liten sak som ikke er i din favør.

Du kan si hva du vil om at jeg tar feil her, men jeg nekter å tro at det er mulig å rage så mye, og være så frekk på bakgrunn av at du ikke fikk medhold i at du snek til deg en reservasjon. Jeg synes heller du bør være ærlig, og skrive at du stakk til BERM fordi du ønsker deg en enkel seier. Det er det dette spillet handler om (seier) når alt kommer til alt, så det burde ikke være så skummelt å innrømme. Med mindre du er flau over hvor feigt det er.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Du spekulerer, og dine spekulasjoner er feil.

Hadde jeg ønsket meg til BERM ville jeg søkt meg ditt fra starten av. Jeg hadde ikke tatt meg bryet med å være kv, snipe, rive, stacke, planlegge, strukturere, tipse og komme med guider på hvordan be om støtte eller bruk av flaggbonus. Det ville hvertfall vært veldig merkverdig å gjøre alt det for så å bare gå til BERM i løse luften.

Når det kommer til din rolle, så har du delvis korrekt om jeg tolker deg riktig. Du er ikke alene skyld i overgangen, men du utløste raseriet. Og jo, jeg er så forbanna over den idiotiske klagingen du klarte å gjennomføre for å prøve å få en by som sendte bort troppene i støtte til -ST-, men som du likevel ikke klarte å adle på 4 dager fordi du måtte adle bonusby helt på rimmen. Når jeg da også har kjennskap til hva du visste på v24 og alle de manglende du inneholdt der med ferdigheter, kommunikasjon, refleksjon og samarbeid så jeg ikke vits på å legge noe under jorda i vår kommunikasjon her.

Jeg synes heller du neste gang kan være ærlig på at du ikke spør når du spør, men at du beordrer.
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Du spekulerer, og dine spekulasjoner er feil.

Hadde jeg ønsket meg til BERM ville jeg søkt meg ditt fra starten av. Jeg hadde ikke tatt meg bryet med å være kv, snipe, rive, stacke, planlegge, strukturere, tipse og komme med guider på hvordan be om støtte eller bruk av flaggbonus. Det ville hvertfall vært veldig merkverdig å gjøre alt det for så å bare gå til BERM i løse luften.

Når det kommer til din rolle, så har du delvis korrekt om jeg tolker deg riktig. Du er ikke alene skyld i overgangen, men du utløste raseriet. Og jo, jeg er så forbanna over den idiotiske klagingen du klarte å gjennomføre for å prøve å få en by som sendte bort troppene i støtte til -ST-, men som du likevel ikke klarte å adle på 4 dager fordi du måtte adle bonusby helt på rimmen. Når jeg da også har kjennskap til hva du visste på v24 og alle de manglende du inneholdt der med ferdigheter, kommunikasjon, refleksjon og samarbeid så jeg ikke vits på å legge noe under jorda i vår kommunikasjon her.

Jeg synes heller du neste gang kan være ærlig på at du ikke spør når du spør, men at du beordrer.

Dette kan jeg bekrefte er sant. Legg deg flat Ludvig, og Don jon. Dere som har fucka opp det her. Når det er sagt. Så burde du ha ventet med å stikke så fort Zippy. Det var svakt av deg. Men gjort er gjort. Legg denne saken død nå. Så kan vi krangle om noe mer uviktig.
 

Ludvig Von Schneidel

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Når alt kommer til alt:

Du ville ikke samarbeide -> du snek til deg reservasjon, og svarte frekt på meldinger - > du fikk ikke medhør, og måtte gi fra deg reservasjonen -> Du gikk bananas

Jeg vet du elsker å gi meg skylden, men det eneste jeg har gjort er å ikke akseptere at du, som da var en alliert nabo, spiller hensynsløst. At du ikke taklet at jeg kjempet for å ikke la mine interesser gå dukken for din hensynsløshet, er heldigvis ikke mitt problem. I etterkant prøvde jeg å legge opp til et samarbeid. Du svarte med å gå bananas.
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Når alt kommer til alt:

Du ville ikke samarbeide -> du snek til deg reservasjon, og svarte frekt på meldinger - > du fikk ikke medhør, og måtte gi fra deg reservasjonen -> Du gikk bananas

Jeg vet du elsker å gi meg skylden, men det eneste jeg har gjort er å ikke akseptere at du, som da var en alliert nabo, spiller hensynsløst. At du ikke taklet at jeg kjempet for å ikke la mine interesser gå dukken for din hensynsløshet, er heldigvis ikke mitt problem. I etterkant prøvde jeg å legge opp til et samarbeid. Du svarte med å gå bananas.

Jeg støtter Themis.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Når alt kommer til alt:

Du ville ikke samarbeide -> du snek til deg reservasjon, og svarte frekt på meldinger - > du fikk ikke medhør, og måtte gi fra deg reservasjonen -> Du gikk bananas

Jeg vet du elsker å gi meg skylden, men det eneste jeg har gjort er å ikke akseptere at du, som da var en alliert nabo, spiller hensynsløst. At du ikke taklet at jeg kjempet for å ikke la mine interesser gå dukken for din hensynsløshet, er heldigvis ikke mitt problem. I etterkant prøvde jeg å legge opp til et samarbeid. Du svarte med å gå bananas.

Hadde ikke behov for å samarbeide med deg nei. Jeg snek meg ikke til reservasjon, jeg reserverte etter at din gikk ut.

Resten stemmer, jeg var frekk, nedlatende, lite vennlig, direkte uhyggelig, pompøs og det du kan finne av adjektiver som har en negativ retning. Jeg ga forresten ikke fra meg reservasjonen, den ble fjernet. Bananas gikk jeg heller ikke, fant bare noen andre jeg samarbeider bedre med.
 

johnern

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Sånn her går det når du prøver å få meg kastet ut og innadlet Mrzhalt :/ Talk shit get hit :rolleyes:
 

Ludvig Von Schneidel

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
"Hensynsløs" mener jeg ikke er hentet fra løse luften. Du trenger ikke hoppe helt i offerrollen selv om jeg kaller deg det, og påpeker at du er frekk. Det er tross alt mange eksempler på dette. Du må spille på din egen måte (og det gjør du jo selvsagt uten oppfordring), men du må tåle at ikke alle sitter stille og godtar alt du gjør.
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Sånn her går det når du prøver å få meg kastet ut og innadlet Mrzhalt :/ Talk shit get hit :rolleyes:

Igjen, hvordan er dette relevant for Ludvig - Zippy diskusjonen? Jeg støtter Zippy fult ut i det her. Ludvig er virkelighetsfjern.
 

johnern

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Det er relevant fordi du prøvde å få meg adlet og da måtte jeg planlegge alt dette ;)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
"Hensynsløs" mener jeg ikke er hentet fra løse luften. Du trenger ikke hoppe helt i offerrollen selv om jeg kaller deg det, og påpeker at du er frekk. Det er tross alt mange eksempler på dette. Du må spille på din egen måte (og det gjør du jo selvsagt uten oppfordring), men du må tåle at ikke alle sitter stille og godtar alt du gjør.

Prøvde ikke å gå inn i noen offerrolle, er da jeg som har vært frekk og ikke du. Jeg bare står for at jeg var frekk, trenger ikke være hyggelig til alle. Falskt smil får du ikke av meg.
 
Topp