Ryktetråden

Sau1

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
143
Nei, jeg står også for at du har vært frekk! Det jeg er litt misfornøyd med er at du pratet om hvor gjerne du ville slå Berm (og coller igjen), men etter et lite feilskjær med meg så skiftet du side og ble med i Berm. Du gikk mot alt det du hadde pratet om i tidligere samtaler. Det er greit at du skiftet mening, men det gikk fort!
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Snakket mest om hvor lett -Coller er å slå, ikke at jeg måtte slå han.

Ellers så stemmer det, elsker å slå til underifra og banke forhåndsfavoritten. MEN, jeg gjør ikke det for hvem som helst.
 

Sau1

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
143
Selv om du er medlem i stammen, så betyr ikke det at du spiller tw for min skyld
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
"Hensynsløs" mener jeg ikke er hentet fra løse luften. Du trenger ikke hoppe helt i offerrollen selv om jeg kaller deg det, og påpeker at du er frekk. Det er tross alt mange eksempler på dette. Du må spille på din egen måte (og det gjør du jo selvsagt uten oppfordring), men du må tåle at ikke alle sitter stille og godtar alt du gjør.

Jeg skjønner ikke hvorfor du diskuterer her. Tror alle vet hvordan
Snakket mest om hvor lett -Coller er å slå, ikke at jeg måtte slå han.

Ellers så stemmer det, elsker å slå til underifra og banke forhåndsfavoritten. MEN, jeg gjør ikke det for hvem som helst.

Helt ærlig Pål. Tror du kommer til å ha mest gøy i Berm eller med kaotisk alliansen der du misliker halvparten? Jeg liker det med deg, du har ikke fasade bullshit. Så er du dyktig. Men det virker som du ikke orker å ta deg bryet med å være underdog. Hva har skjedd?
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Hadde ikke behov for å samarbeide med deg nei. Jeg snek meg ikke til reservasjon, jeg reserverte etter at din gikk ut.

Resten stemmer, jeg var frekk, nedlatende, lite vennlig, direkte uhyggelig, pompøs og det du kan finne av adjektiver som har en negativ retning. Jeg ga forresten ikke fra meg reservasjonen, den ble fjernet. Bananas gikk jeg heller ikke, fant bare noen andre jeg samarbeider bedre med.

Høres ut som meg.
 

Sau1

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
143
Helt ærlig, rekrutteringene var veldig gode, det er jeg rimelig sikker på, men det skulle vært tatt opp i plenum først. Når det ikke ble gjort, burde spillerne blitt tatt ut, saken behandlet, og så invitert dem inn igjen ved flertall.

Sist vi hadde avstemning om hvem som kom inn i stammen, stemte hele stammen mot meg og derfor ble du med i stammen. :D Hadde jeg fått bestemme, ville du ikke ha forrådt oss i dag, så vil nok si det ikke alltid er lurt å ta rekruttering i plenum ;)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Sist vi hadde avstemning om hvem som kom inn i stammen, stemte hele stammen mot meg og derfor ble du med i stammen. :D Hadde jeg fått bestemme, ville du ikke ha forrådt oss i dag, så vil nok si det ikke alltid er lurt å ta rekruttering i plenum ;)

Så har du også informert om at det hadde sammenheng med selve søknaden og at du var riktig så glad for at jeg kom inn likevel. Hadde du tatt rekruttering i plenum hadde kanskje ikke dagens hendelser skjedd ;)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ryktes om førstemann til mølla for Sau1 sine byer!

3578eaef56c5265035f29d01e055a974.png
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Zippy, kanskje du skal be Grunnmuren sende rapport på det han gjorde for 1-2 timer siden. lulz. Det var vessentlig større tap for BERM en det lille angrepet der.
 

Sau1

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
143
Jeg hadde håpet å sett de skillzene du hevder å ha, men du blir jo bare stacket :( Må si jeg er litt skuffet!
 

Sau1

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
143
Jeg skal sende ticket til support. Greit om de kontakter deg angående vitning John?
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Grunnmuren sendte angrep når byen var grå det var trist.

Kanskje vi skal sende deg alle rapportene vi har, godteri det. Du er eneste med off igjen i hele alliansen din jo. (mrzhalt)
 
Topp