Ryktetråden

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Ryktes simen slenger masse rare påstander uten å vite hva han snakker om :) Men du skal få lov!

Trodde btw du var ferdig med forum jeg:eek:
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Nei :)

Hvis bare folk vet åssen dem skal bruke events riktig hadde flere vært her oppe på topp. :*
 

Ditdat

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Hva med å lære folk hvordan man bruker events da? Eller er du redd for litt konkurranse i toppen?
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Absolutt ikke, -coller hadde vært i toppen også om de hadde vært aktive nok:)

Resspakker og flaggbonus er tingen, ser ikke ut som mange andre har gjort det slik :)
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Absolutt ikke, -coller hadde vært i toppen også om de hadde vært aktive nok:)

Resspakker og flaggbonus er tingen, ser ikke ut som mange andre har gjort det slik :)

Thnåå så flink du er som deler info :)

Spar alle respakker til varehus er max. Så er det bare å fyre på med cash. cash is king.
 

johnern

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Det er ikke bullshit :p Skaff et par flaggbonuser og adle la oss si 5 byer først prod VH i 30 i alle, så har du lett 20 adels hvis du har nokk resspakker :)
 

Sau1

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
143
Trenger ikke logg siden v5. Kun den fra v34, men om du ikke ønsker å dele hele loggen, skal jeg ikke hindre deg!
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Har ikke noe behov for å dele noe som angår min konto med deg så lenge du konspirer mot oss:)
 

Sau1

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
143
Det eneste om kontoen din man får vite av pp-loggen fra v34 er hvorvidt du har pk, ka og fa. Du har garantert alle 3. Derfor er det ingen info om kontoen din sin situasjon man kan bruke mot deg pga. kontologgen din. Det eneste du gjør er å svekke påstanden din om egen pp-bruk
 
Topp