Ryktetråden

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
St er vel snart de eneste som faktisk har tropper... Fakes begynner jo å gå gjennom på Svele byene :D
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Jeg hadde håpet å sett de skillzene du hevder å ha, men du blir jo bare stacket :( Må si jeg er litt skuffet!

Må jo komme noen tog for å vise skillz. Nå er det eneste dere prøver på å rive litt bygninger i småbyene mine, noe dere skal få lov til å holde på med :)
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
0 tropper og 0 koordinasjon.... Dere kan skylde på hva enn dere vil men om nivået ikke er høyere enn dette hadde dere aldri en sjangs...
 

Sau1

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
143
Å forsvare seg ved å snipe og å være stacket viser ikke mye ferdigheter
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Ryktes omorganisering hos fienden? Ihvertfall navnskifte og noe omplassering ser jeg o_Oo_O
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Ryktes at simen også e herskesyk og alle i alliansen e dritlei han

Herskesyk avkreftes, har gjentatte ganger fraskrive meg ansvar, men blir bedt om å gjøre ting.
Alle i alliansen er dritlei meg har jeg ikke nok informasjon til å bekrefte. 3-4 har uttrykt misnøye offentlig eller direkte til meg.
 

Ludvig Von Schneidel

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Herskesyk avkreftes, har gjentatte ganger fraskrive meg ansvar, men blir bedt om å gjøre ting.
Alle i alliansen er dritlei meg har jeg ikke nok informasjon til å bekrefte. 3-4 har uttrykt misnøye offentlig eller direkte til meg.

To personer har allerede valgt å slutte, og uttrykt at en av hovedgrunnene er måten du angriper folk på, på forumet.
 
Topp