Ryktetråden

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Visste allerede at Mrzhalt ikke ville være god for alliansen, ser ut som miljøet i stammene blir totalt knust av konflikter og kjefting og drittslenging.

BERM må jo være et fristed sammenlignet med dette:eek:
 

Ludvig Von Schneidel

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Jeg vil nok ikke gå så langt som å si at det blir totalt knust, men sunt er det ikke. Jeg tror du har rett i at BERM har et bedre miljø. Ihvertfall nå.
 

johnern

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Ryktes at Graffyz ikke liker meg og prøver å adle meg minst 2 ganger uken
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Visste allerede at Mrzhalt ikke ville være god for alliansen, ser ut som miljøet i stammene blir totalt knust av konflikter og kjefting og drittslenging.

BERM må jo være et fristed sammenlignet med dette:eek:

Don Jon & Ludvig fikk høre det etter dårlig kommunikasjon, å jeg vet ikke hva som skjedde. kaos. > Themis stakk.
Graffyz fikk høre det ang kontovakt rotet.
Smygende pappeske har sagt han skal ta meg offentlig konstant, selv om vi er i samme stamme.
Ledelsen er fullstendig fraværende. Dog jeg har fått flere meldinger fra ledelse om at de vil ha meg tilbake siden jeg får ting til å rulle. "Mrzhalt for president". :oops:

Hovedsakelig, Themis stakk, Benis ga opp. Graffyz ga opp. jeg stakk fra stammen da jeg er lei av inkompetente ledere som bare sitter å glor på skjermen.^^

Rart man blir lei?

Orbitrek ble dritt lei å ga opp, men jeg overtalte han til å fortsette.


mrzhalt jan. 15, 17:26
Skal du joine stammen min?

orbitrek jan. 15, 17:26
hva er plan med den?

mrzhalt jan. 15, 17:27
Har en mal, 2 sek

mrzhalt jan. 15, 17:27
Ingen plan. Bare adle å forsvare oss Hah

orbitrek jan. 15, 19:00
høres klokt ut :) invite:)
 

Ludvig Von Schneidel

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Det Simen ikke nevner er at han blant annet henger ut folk på forum, kommer med personangrep, kaller Graffyz for hjernedød før han vet hva som har skjedd og klager på forum om at folk ikke svarer med en gang på en lørdag kveld. For å nevne noe.

Men det hadde du kanskje ikke tenkt til å nevne? :p

jeg stakk fra stammen da jeg er lei av inkompetente ledere som bare sitter å glor på skjermen.^^

Dette er en annen historie enn den han skrev på forum: "Trekker meg ut av alliansen å seiler min egen skute. Er jo bare negativ innflytelse på alliansen anyways. Lykke til"
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Ledere skulle invitere 5-6 stk mens omrokkering var i gang, det tar jo 10 sekunder. De fikk beskjed på forskudd om at flytting av medlemmer skulle skje mellom 18:00-21:00. Om de ikke hadde hatt tid, kunne de bedt noen andre gjøre det. Litt kjedelig for de som har byer i fronten mot Berm, å måtte vente til neste dag før de får stamme invite. Samtid som dette pågikk så fikk Majorpain massiv incs som ble et clusterfuck.

Sau1 ble informert om hvorfor jeg stakk.
 

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Er det én spiller på v34 som ikke har fått høre noen "velvalgte gloser" av Mister. Salty? o_O
 

a new world

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
45
Det Simen ikke nevner er at han blant annet henger ut folk på forum, kommer med personangrep, kaller Graffyz for hjernedød før han vet hva som har skjedd og klager på forum om at folk ikke svarer med en gang på en lørdag kveld. For å nevne noe.

Men det hadde du kanskje ikke tenkt til å nevne? :p



Dette er en annen historie enn den han skrev på forum: "Trekker meg ut av alliansen å seiler min egen skute. Er jo bare negativ innflytelse på alliansen anyways. Lykke til"

Nå er det kanskje du som uttaler deg uten å vite alt. Vi sitter på
Det Simen ikke nevner er at han blant annet henger ut folk på forum, kommer med personangrep, kaller Graffyz for hjernedød før han vet hva som har skjedd og klager på forum om at folk ikke svarer med en gang på en lørdag kveld. For å nevne noe.

Men det hadde du kanskje ikke tenkt til å nevne? :p



Dette er en annen historie enn den han skrev på forum: "Trekker meg ut av alliansen å seiler min egen skute. Er jo bare negativ innflytelse på alliansen anyways. Lykke til"

Her er det kanskje du som uttaler deg om noe du ikke har greie på, du er såvidt jeg vet ikke en del av ledelsen?

Sau1 vet hvorfor Simen forlot stammen, og om du tror at hele alliansen er mot ham så tar du feil, han har fått ganske så mange støttemeldinger, de skriker kanskje ikke så høyt på ofentlig forumet som du og Simen gjør, men det betyr ikke at de er enig med det du går ut med.

Ikke sa han at Graffyz var hjernedød, han stilte et spørsmål om hva som foregår når en KV svarer som han er kontoeier og setter i gang en internadling. Greit han gikk litt langt, og dette er også beklaget ovenfor Graffyz.

Nå ser jeg jo at du er i gang med uthenging på offentlig forum uten å sjekke ut fakta så da er du ikke et hakk bedre enn Simen da.
 

Ludvig Von Schneidel

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Ikke sa han at Graffyz var hjernedød, han stilte et spørsmål om hva som foregår når en KV svarer som han er kontoeier og setter i gang en internadling. Greit han gikk litt langt, og dette er også beklaget ovenfor Graffyz.

Nå ser jeg jo at du er i gang med uthenging på offentlig forum uten å sjekke ut fakta så da er du ikke et hakk bedre enn Simen da.

Han skrev at Graffyz var hjernedød på forum. Det er fakta. Ja, han beklaget etterpå, men han rakk ikke engang skrive punktum før han føyde til at han gladelig hadde sagt det igjen face to face. Høres det ut som en unnskyldning for deg?

Det er veldig interessant at du påstår at jeg ikke kjenner historiene her, og ikke vet hva som har skjedd. Jeg gjengir bare det mrzhalt skrev på forum. Hvis han ikke kan stå inne for det han selv skriver, så burde han tenke seg om to ganger før han poster noe.

Det er også interessant at du er uenig i det jeg skrev om at mrzhalt gikk fra stammen. Det eneste jeg gjorde var å sitere det mrzhalt skrev på forum.
 

Ludvig Von Schneidel

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Jeg tenkte bare jeg skulle føye til litt til det Simen skrev, fordi det ikke ga helt riktig inntrykk. Hvis du/dere er uenig/e er det bare å sende pm, så kan jeg gjerne bidra med screenshot osv. Ellers skal jeg ikke skrive mer om dette her på forum. Jeg skal spare folk for det :)
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Jeg spurte om han var hjernedød, om jeg ikke husker feil. men jaja. Skjønner ikke hvorfor du bryr deg, du skal jo internadles anyways. Du kan gjerne ramse opp alt du har gjort for stammen annet enn å klage?;) Å få Themis til å joine berm?:oops:
Ja, du har sendt støtte. Dette er noe alle har gjort. Etter hva jeg vet.o_O

Edit:

Jeg kan godt ramse opp alle årsakene til at jeg forlot stammen offentlig. Men jeg ser ikke hensikten med å lage styr i ship. derfor jeg ikke lagde mer styr. å bare forlot ;)
 
Topp